Genoeg gezeurd hierover.
Mooie Franse lelie Bellatrix.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Ik vond de binnenkant van m'n onderarm echt reuze meevallen! Was niet prettig en sommige stukjes waren pijnlijker dan anderen, maar vond het over het algemeen goed vol te houden
Macchiato schreef:Ik wachtte juist een reactie van Joy af omdat ik erg tevreden ben met mijn tattoo die door haar is gezet en ik vertrouwen heb in haar kunnen. Ik vind haar werk prachtig en laat het graag aanvullen door haar.
Needje schreef:Ik snap niet dat als je zelf te druk bent om mailtjes te beantwoorden dat je niet iemand daarvoor inhuurt.
Emmaa_ schreef:Ja ik heb Henk de olifant!Vind tattoos op alle plekken niet heel prettig, zelfs bij mijn pols (wat volgens iedereen de meest pijnloze plek ever is) zat ik toch wel even met m'n tanden op elkaar. Maar bij m'n onderarm was hij zo lang bezig dat ik gewoon rustig op die stoel ben gaan liggen en een beetje met m'n telefoon ben gaan kloten. Raakte zo afgeleid van 9GAG ofzo dat ik helemaal niet meer door had dat het pijn deed. Alleen af en toe nieuwe stukjes of waar hij oude lijnen opnieuw deed was pittig, maar over het algemeen viel het me mee
Darah3 schreef:Emmaa_ schreef:Ja ik heb Henk de olifant!Vind tattoos op alle plekken niet heel prettig, zelfs bij mijn pols (wat volgens iedereen de meest pijnloze plek ever is) zat ik toch wel even met m'n tanden op elkaar. Maar bij m'n onderarm was hij zo lang bezig dat ik gewoon rustig op die stoel ben gaan liggen en een beetje met m'n telefoon ben gaan kloten. Raakte zo afgeleid van 9GAG ofzo dat ik helemaal niet meer door had dat het pijn deed. Alleen af en toe nieuwe stukjes of waar hij oude lijnen opnieuw deed was pittig, maar over het algemeen viel het me mee
Leuke naam, Henk
Wel goed om te weten dat het mee viel! Gewoon afleiding zoeken dus.
Ik wil eerst iets op mijn rug, ben benieuwd hoe het daar voelt.
Mijn eerste was op de ribben, dus ik vrees er telkens voor dat het net zo zeer doet
Yasmine schreef:Ik denk dat je vooral niet aan een volwassen vrouw die deze job al jaren doet moet gaan vertellen hoe ze haar eigen werk moet doen en haar zaakjes runnen. Daar is ze zelf slim genoeg voor. Ze heeft geen behoefte aan volslagen vreemden die haar op basis van een paar posts aanbevelen om iemand in te huren of haar tijd anders in te delen.
Als de manier van zaken jou niet aanstaat ga je toch lekker op zoek naar een andere artiest die wel iemand inhuurt om mails te beantwoorden? Niemand houdt je tegen. Van achter een computerscherm is het makkelijk praten.