[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Faelivrin

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 09:15

Ik snap goed dat je het druk hebt als artiest zijnde en heb zeker niet overal commentaar op, maar je tijd kan je plannen, zo kan je overal tijd voor maken en kun je het cirkeltje rond houden en in ieder geval je klanten van een antwoord voorzien. Ik heb destijds geloof bijna 5 maanden later een mailtje terug gekregen. Het zal wel aan mij liggen, maar als ik dat met mijn klanten doen hebben ze al lang en breed ergens anders gekeken en dat heeft niks met -geen geduld hebben- te maken, 5 maanden wachten op een reactie of een tatoeëerder het überhaupt wil zetten zal geen enkele consument doen imo. :) Anders kan je beter heel het bespreken via mail achterwege laten en klanten naar de shop laten komen. Als je er dan toch geen tijd voor hebt :D Verder niets dan lof voor de prachtige kunstwerken die Joy zet!

Genoeg gezeurd hierover.

Mooie Franse lelie Bellatrix. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 11:38

Ik denk dat klanten toch wel blijven komen, ze heeft het immers druk genoeg :) Maar een automatisch mailtje met een verwachte wachttijd voor een reactie lijkt me wel gepast, vooral als het dus blijkbaar wel eens 5 maanden duurt om een mailtje beantwoord te krijgen.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 11:44

Emmaa_ schreef:
Ik vond de binnenkant van m'n onderarm echt reuze meevallen! Was niet prettig en sommige stukjes waren pijnlijker dan anderen, maar vond het over het algemeen goed vol te houden

Oh ja, jij hebt een olifantje op je onderarm toch?
Mooi om te weten, vind het wel een mooie plek, maar die priktest was niet grappig (vooral omdat je er niks leuks voor terug krijgt :') ).

Ik kan me voorstellen dat je als klant wel een bevestiging wilt dat je mailtje überhaupt is aangekomen en wat de wachttijd is (om een reactie te krijgen), zo kan je nog een keuze maken om verder te kijken.
Persoonlijk zou ik niet eens vijf maanden wachten op antwoord :o en zoals ik aan de berichten zie, loopt dit probleem al langer.

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 11:47

Ik wachtte juist een reactie van Joy af omdat ik erg tevreden ben met mijn tattoo die door haar is gezet en ik vertrouwen heb in haar kunnen. Ik vind haar werk prachtig en laat het graag aanvullen door haar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 11:48

Ja ik heb Henk de olifant! :D Vind tattoos op alle plekken niet heel prettig, zelfs bij mijn pols (wat volgens iedereen de meest pijnloze plek ever is) zat ik toch wel even met m'n tanden op elkaar. Maar bij m'n onderarm was hij zo lang bezig dat ik gewoon rustig op die stoel ben gaan liggen en een beetje met m'n telefoon ben gaan kloten. Raakte zo afgeleid van 9GAG ofzo dat ik helemaal niet meer door had dat het pijn deed. Alleen af en toe nieuwe stukjes of waar hij oude lijnen opnieuw deed was pittig, maar over het algemeen viel het me mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 11:49

Macchiato schreef:
Ik wachtte juist een reactie van Joy af omdat ik erg tevreden ben met mijn tattoo die door haar is gezet en ik vertrouwen heb in haar kunnen. Ik vind haar werk prachtig en laat het graag aanvullen door haar.

Als je eenmaal klant bent en je bent heel tevreden kan ik het me idd goed voorstellen dat je het niet erg vindt om even te wachten tot je een mailtje terug krijgt. Maar ik kan het me ook weer heel goed voorstellen dat als je nieuwe klant bent je het idee hebt dat je genegeerd wordt ofzo.

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 11:54

Jemig, 5 maanden voordat je eindelijk een antwoord terug hebt (met dan nog idd de kans dat ze je idee nieteens wil zetten). Dan had ik allang ergens anders gaan zoeken. Vind 2 maanden wachten op een antwoord, zeker met het eerste contact, echt wel de max.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 11:55

Ik snap niet dat als je zelf te druk bent om mailtjes te beantwoorden dat je niet iemand daarvoor inhuurt.
Bij Sailors&crooks hebben ze dat wel en daar krijg je ook binnen no time een antwoord, met wat opties aan data om te gaan ontwerpen. Vond dat echt super handig!
Ik had Joy en S&C tegelijk gemaild en had m'n tattoo al praktisch op m'n lijf bij S&C toen ik net een antwoord kreeg van Joy.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 12:05

Needje schreef:
Ik snap niet dat als je zelf te druk bent om mailtjes te beantwoorden dat je niet iemand daarvoor inhuurt.

Aan de andere kant... Als je zoveel e-mails krijgt dat je 5 maanden later pas hoeft te reageren en alsnog een volle shop hebt. Dan is dat toch helemaal niet nodig. :D Tegenwoordig is dat een luxe hoor.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 12:09

Ik denk dat je vooral niet aan een volwassen vrouw die deze job al jaren doet moet gaan vertellen hoe ze haar eigen werk moet doen en haar zaakjes runnen. Daar is ze zelf slim genoeg voor. Ze heeft geen behoefte aan volslagen vreemden die haar op basis van een paar posts aanbevelen om iemand in te huren of haar tijd anders in te delen.

Als de manier van zaken jou niet aanstaat ga je toch lekker op zoek naar een andere artiest die wel iemand inhuurt om mails te beantwoorden? Niemand houdt je tegen. Van achter een computerscherm is het makkelijk praten.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 12:14

Tuurlijk kan je dan naar iemand anders gaan. Maar dan mag je t nog wel raar vinden dat er zo bizar lang gewacht moet worden.

Kijk d'r werk is gewoon goed. Maar de manier wanneer er op mail gereageerd wordt een stuk minder

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 12:18

Emmaa_ schreef:
Ja ik heb Henk de olifant! :D Vind tattoos op alle plekken niet heel prettig, zelfs bij mijn pols (wat volgens iedereen de meest pijnloze plek ever is) zat ik toch wel even met m'n tanden op elkaar. Maar bij m'n onderarm was hij zo lang bezig dat ik gewoon rustig op die stoel ben gaan liggen en een beetje met m'n telefoon ben gaan kloten. Raakte zo afgeleid van 9GAG ofzo dat ik helemaal niet meer door had dat het pijn deed. Alleen af en toe nieuwe stukjes of waar hij oude lijnen opnieuw deed was pittig, maar over het algemeen viel het me mee

Leuke naam, Henk :))
Wel goed om te weten dat het mee viel! Gewoon afleiding zoeken dus.

Ik wil eerst iets op mijn rug, ben benieuwd hoe het daar voelt.
Mijn eerste was op de ribben, dus ik vrees er telkens voor dat het net zo zeer doet :')

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 12:34

Ik mag 11 juni weer.
Kan niet wachten.
Wil nou wel dat mijn sleeve ook echt op een sleeve gaat lijken. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 12:48

Darah3 schreef:
Emmaa_ schreef:

Leuke naam, Henk :))
Wel goed om te weten dat het mee viel! Gewoon afleiding zoeken dus.

Ik wil eerst iets op mijn rug, ben benieuwd hoe het daar voelt.
Mijn eerste was op de ribben, dus ik vrees er telkens voor dat het net zo zeer doet :')

Als ik kijk naar mijn huisgenoot... Die heeft twee weken geleden iets op haar ribben laten zetten, wordt vrijdag bijgewerkt, en zij heeft echt liggen huilen. Ze kon niet eens meer ademhalen zo veel pijn deed het. Nou heeft zij echt geen lage pijngrens.. Dus ik denk dat je ribben gewoon een uitzonderlijk pijnlijke plek is om iets te laten zetten _O- Ik heb nooit zo veel pijn gehad dat ik niet meer stil kon liggen. Op mijn rug waren de ruggengraat en schouderbladen even vervelend, maar ik heb nooit zo veel pijn gehad dat ik moest bewegen of niet meer door kon gaan. Afleiding vind ik zelf echt heel goed werken. Babbelen met de artist kan een leuk afleiding zijn, ik kies meestal voor mijn telefoon _O-

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 13:14

Yasmine schreef:
Ik denk dat je vooral niet aan een volwassen vrouw die deze job al jaren doet moet gaan vertellen hoe ze haar eigen werk moet doen en haar zaakjes runnen. Daar is ze zelf slim genoeg voor. Ze heeft geen behoefte aan volslagen vreemden die haar op basis van een paar posts aanbevelen om iemand in te huren of haar tijd anders in te delen.

Als de manier van zaken jou niet aanstaat ga je toch lekker op zoek naar een andere artiest die wel iemand inhuurt om mails te beantwoorden? Niemand houdt je tegen. Van achter een computerscherm is het makkelijk praten.

Niemand bekritiseert haar werk hier ook. Maar als je een professioneel bedrijf runt hoort daar ook contact met klanten bij. Indien je geen tijd/zin hebt in het beantwoorden van mail is het wel zo aardig om dit aan te geven, dan weten mensen waar ze aan toe zijn. Nu creëert het alleen onrust (hier, maar zag op Facebook om al wel wat reacties over onbeantwoorde mails voorbij komen) en dat is jammer.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 13:15

Om nog heel even in te haken; Als ik een mail zou sturen naar iemand en 5 maanden moet wachten om uberhaubt een reactie te krijgen dat het gelezen is o.i.d zou ik zelf allang verder zijn gaan zoeken. Het kan best zo zijn dat ze heel druk is maar in deze tijd (anno 2015) is het wel zo netjes even een mailtje terug te krijgen dat het in goede orde ontvangen is o.i.d ... Maar het zal wel niet ‘nodig’ zijn daar in, ik ben verder niet bekend met haar als persoon dus daar ga ik niet over oordelen maar als je in ieder geval weet dat het ontvangen is hoef je je daar niet meer druk over te maken zeg maar :j

Heeft er hier iemand ervaring met pijnstillers nemen voordat je getattooerd word? Welke nemen jullie dan? Voor m’n sternum zit ik er heeeel stilletjes een beetje over te twijfelen gezien het toch best een gevoelige plek is en ik liever niet 4x terug moet omdat ik ’t niet trek zeg maar -O- Ik wil alleen absoluut geen bloedverdunners ofzo maar ik slik zo weinig medicatie dat ik er amper bekend mee ben :+ (Uiteraard mocht ik besluiten het te doen overleg ik dit eerst met m’n artiest).

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 13:20

Zelf geen ervaring mee maar een vriendin wel, was een bepaald zalfje dat je op recept kan krijgen. Zal zo even google'n, moest je er een paar uur (?) van tevoren op doen en zodra je het er voor het tatoeëren afhaalde begon het uit te werken. Maar zij vond het erg prettig en het werkte wel degelijk :). Zou alleen wel goed overleggen met je artiest want je schijnt er wel rekening mee te moeten houden.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 13:20

Emla crème was het volgens mij.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 13:23

Ik heb van te voren 2 paracetamol genomen tijdens de tweede sessie,maar ik heb geen verschil gemerkt met de eerste zonder paracetamol.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 13:32

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 13:37

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 13:40

Judass schreef:
Emla crème was het volgens mij.

Dat gebruikte ik ook voor t laseren, werkt voor geen meter.
En ze hebben mij verteld dat dit sowieso niet helpt voor het laten zetten van een tattoo.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 13:42

Nouja bij haar hielp het super goed dus het zal wel per persoon verschillen.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 13:49

Lees nu ook dat emla zalf afgeraden word omdat je huid best week word en omdat de zwarte kleur niet mooi tot z'n recht komt

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 15:01

Ik heb emla zalf gebruikt. Heb t er een paar uur van te voren opgesmeerd. Het werkte weldegelijk. Het eerste half uur voelde ik helemaal níks. Daarna begon t uit te werken, echter is je lichaam niet gewend aan de pijn en komt de klap harder aan als t uitgewerkt is zeggen ze. Ik hoefde nog maar een kwartiertje en t was nog niet helemaal uitgewerkt dus was prima te doen :)

Volgende keer ga ik zonder omdat die tattoo een stuk groter is en dan moet ik wel ff liggen.

Verder ziet de mijne er prima uit, tattooeerder had er ook wel ervaring mee.

Edit: verder ben ik er niet echt trots op dat ik die zalf heb gebruikt :o Vind 'als je mooi wilt zijn moet pijn lijden' met tattoo's zeker waar. Maar toen leek het de beste oplossing, had destijds snel last van hyperventilatie waarbij ik daarna níks meer waard ben.. en aangezien mijn pijngrens heel laag ligt was ik bang dat het sneller zou opspelen.. :')