1 vinger lamp lijkt mij ook niet zo'n succes inderdaad. Ik zet wel gewoon base en top over elkaar, zoals nu met mn french. Lak dan base over de hele nagel, dan met wit (2 dunne laagjes) de french maken en daar overheen topcoat. Maar op het roze van het nagelbed zit dus alleen nog maar base. Dan probeer ik zo te lakken dat ik meer top lak over het roze dan over het wit. Heb nu bijna geen hoogteverschil. Gebruik dan 2 lagen topcoat. Ik werk alleen niet met bluesky, maar neem aan dat als het bij mij werkt het bij andere merken ook wel zal lukken.
Ik ga trouwens wel eens proberen of 1 minuut genoeg is, ik laat namelijk altijd 2 minuten drogen met 36 watt lamp. Dus als jullie het met 1 minuut kunnen moet dat bij mij ook lukken toch!? Scheelt toch wel aanzienlijk in totale tijd denk ik. Maar voor nu zit mn french nog mooi
Ik heb de zoekfunctie al even gebruikt maar kan het nog niet vinden. Enige tijd geleden werd er hier gesproken over een winkel in kapelle die nagelspullen etc. Verkocht.... wie weet welke winkel dat ook alweer is?
Vind die kleur niet spectaculair maar je stukje tekst erbij leuk geschreven Bernette En mooie foto's + nagels!
AvWShots
Geplaatst: 27-01-14 16:32
_Micha_ schreef:
Maar je moet er toch maar een minuutje onder zitten of niet soms? Ik ben meestal toch 10 dingen ondertussen aan het doen, dus dan is dat niet zo erg. Denk ik
Ja een(halve) minuut per laag.. dus base+kleur+kleur+top is al 4 minuten uitharden X 10 nagels is 40minuten alleen al aan uitharden + tijd dat je aan het smeren bent etc. Bij een grotere lamp kun je 4 vingers tegelijk en je duimen tegelijk. Dus in 3 stappen ipv 10. Scheelt behoorlijk wat tijd dus. Werd gek van die 1 vinger lamp, dat weet ik wel. Ik probeerde dan wel mijn wijsvinger+middelvinger en pink+ringvinger en beide duimen tegelijk te doen, maar als ik het nog steeds op deze manier moest doen was ik allang gestopt met gellak, wat was die grote lamp een "verlichting" zeg.
Tsja de sensationnail lamp is ook niet duur, maar hij hard mijn gellak prima uit Misschien dat je met andere producten wel verschil merkt of in de levensduur bij intensief gebruik?
Geen idee, heb de linkse er gister bij gekocht als reserve. Hij zal heus z'n werk doen, maar in vergelijk met mijn andere is ie wel erg plastic fantastic zeg maar...
Mijn lamp heb ik voor 25 euro gekocht en ziet er uit als de rechtse op de foto... Dus ik was even in de war toen je zei dat de linkse de goedkope was, haha.
Oh, hij is toch weer meer roze dan ik dacht! Wel gaaf . Mooie nagellengte heb je ook.
Helemaal vergeten, ik had vandaag ook een sjiek kleurtje op mn blog Essie Damsel
Totaal anders op de nagel dan ik had verwacht, maar hij is zo chic!!
Hmmm... Nu twijfel ik nog meer over lampen. Wil er echt gewoon geen geld aan uitgeven omdat ik het gewoon echt zonde van mn geld vind . Zelfde heb ik met basecoats hoor Ben zo bang dat ik er geen reet aan vind, dat het teveel gedoe is. Miss laat ik wel gewoon 1x gellak zetten gewoon bij een salon ofzo. Weet t nog niet