Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 22:33

'S ochtends twee geroosterde broodjes met een klein beetje boter, sla, komkommer en schouderham. (En nog een heeeel klein beetje lasagne wat over was van de vorige avond, heb ik gerekend als een opscheplepel). Als lunch een bolletje. 'S avonds 1,5 pannenkoek met twee glazen melk (voor de rest water of thee). En nu dus wat chips.

edit: oh en rond 8 uur nog een appel, kleine banaan en een klein trosje druiven.

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 22:49

MissBonny schreef:
Petra_O schreef:
Zometeen dag 1 level 2.... Zie er nu al tegenop. Ik heb op mijn werk de hele dag al gestaan en gelopen, dus best wel moeie benen. Ben benieuwd hoe ik het zo ga overleven :D

Good luck! Ik ben benieuwd hoe jij het ervaart :)

Nou, het was klote. Geen ander woord voor. Bij de eerste serie jumping jacks zei direct mijn slechte enkel krak en ik heb dus verder niet echt voluit kunnen springen. Ik kan maar beter luisteren naar die enkel anders ben ik straks weer weken uitgeschakeld. Heb wel dapper doorgezet, en bijna alles meegedaan. Alleen al die plank oefeningen -O- . Kreeg het nauwelijks voor elkaar. Maar goed, ik ben in level 1 van 2 pushups naar 15 gegaan, er is altijd ruimte voor verbetering.

NeverGiveUp

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 22:54

Gaat morgen vast weer beter Petra_O!

Ik voel me echt top!!! Zweet liep letterlijk me shirt in, kop als een tomaat, stond helemaal strak en hijgde als een zieke zeehond, maar heb álles volgehouden, nu al!
Tweede dag van 6week6pack level 2, en de eerste keer ging vreselijk. Toen ben ik 2x piepend mijn kamer uitgelopen :=
Misschien ga ik toch van hem houden. Heb nu Jillian erbij gehoord, wel zo handig een keertje.
Was wel fijn, de dingen die ze zegt. Ben ik helemaal dood, zegt ze THIS TAKES COURAGE!
En ik: JAA |( |( |( Maar dan maak ik hem toch nog even af :D

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 22:54

Haha precies... Komt goedd!

Die plank oefeningen zijn idd dramaaa, maar zeker wel effectief! Voel mijn spieren zeker :D

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 23:31

zo dat was level 1 dag 2.. zwaarder als gisteren! dat opdrukken blijft heel moeilijk voor me..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 23:39

Sh*t! Hier was ik dus al bang voor. Gisteren had ik al last van mn keel maar nu kan ik me nauwelijks inspannen. Niet dat ik geen lucht krijg, ik voel me verder ook niet slapjes of ziek. Maar ik loop de hele dag al te hoesten en als ik een beetje buiten adem ben brand m'n keel en luchtpijp :'(
Nu dus maar lekker warm onder de dekens en hopen dat ik morgenochtend en -avond een shredsessie kan doen. Desnoods doe ik level 1 op de anitamanier. Maar hij ging net zo lekker in combinatie met een kwartier 6w6p :(

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 23:43

Vind het zo knap dat sommigen hier 2 workouts doen.
Ben na 1 (shred of 6w6p) echt dood. :o

Volgens mij heerst het weer op dit moment. Onder de dekens doet veel goeds, Jolien.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 01:22

Heb net yoga meltdown level 1 gekeken. Hij is best fijn! Ik ga morgen eens kijken hoe ver ik kom na level 2 :D

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 01:28

Bij de plank oefeningen he, krijgen jullie ook altijd " pijn " tussen de schouders? Of doe ik iets verkeerd?
Moet namelijk oppassen ivm whiplash en rugklachten ( nagenoeg geen klachten meer, alleen bij bepaalde bezigheden )

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 01:39

Marit schreef:
Heb net yoga meltdown level 1 gekeken. Hij is best fijn! Ik ga morgen eens kijken hoe ver ik kom na level 2 :D

Die lijkt me ook wel wat, misschien voor 1 of 2 x in de week als ik klaar ben. Wil echt workouts blijven doen, voor de 'onderhoud' en voor de gezondheid :D
Misschien een keertje 6weeksixpack, een dag of 2 yoga meltdown en een dagje iets anders..? Of heeft dat totaal geen zin.

Sunshine; Ikke niet... Alleen van mijn polsen haha.

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 02:30

Is die yoga waar jullie van spreken ook van haar dan?

Hier ook respect voor diegene die dubbele workouts doen hoor :) Ik ga al trots zijn op mezelf als ik dit kan volhouden, niets voor mij normaal :)

Nu nog heel optimistisch aan het denken dat als ik shred afrond ik een andere wil proberen, maar eerst maar zien hoe ver ik kom ;)
Sowieso denk ik dat iets doen nog steeds beter is dan niets doen, dus 'totaal geen zin' zal ook niet kloppen denk ik hoor!

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 09:01

Ik neem aan dat jullie dus ook allemaal gewoon door trainen, ook als je barst van de spierpijn :P .

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 09:10

Hierb van vandaag weinig last van spierpijn. Beetje wel. Langer stretchen en nog een kwartiertje ofzo in beweging blijven is dus de tip :-)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 10:22

@stral, ja die is ook van haar! Hij is heel lang dus ik kan hem nooit helemaal afmaken maar hij leek me wel leuk voor af en toe na level 2. Met een pauze ertussen want de yoga is ook heel pittig!

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 10:39

Goodmorning !

Ik herken de pijn tussen de schouders wel. Ik ga zo aan dag 11 beginnen...

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 10:46

Goedemorgen! Niet echt spierpijn vandaag, maar mijn enkels vinden het echt niet leuk gisteren. Vandaag maar intapen voor ik ga shredden, en hopen dat het niet erger wordt.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 10:49

luckyboy5 schreef:
Annash, Sall en Lies : wat een mooie resultaten !!!! *\o/* *\o/*

Sall , kun je me vertellen wat jij wijzer bent geworden qua "eetstijl" ? Wat deed je niet goed en wat juist wel????

Lekker productief avondje heb je gehad! Even in de renovatie ;-)
Heerlijk, moet ik binnenkort ook eens doen!

Ik heb het al een aantal x verteld in het topic, maar dat raakt zo snel onder gesneeuwd met deze drukte :-)
Eerst moet je uitrekenen wat je bmr is.
Dan heb ik een paar dagen braaf alles gewogen wat ik at en ingevoerd op een kcal/eetmeter om in kaart te brengen wat en hoeveel ik nou echt eet.
Ik at wel al zo gezond mogelijk en het vermoeden was er dat ik te weinig kcal binnen kreeg zodat mijn stofwisseling op de spaarstand staat.
Toen bleek dat ik echt veel meer at dan ik dacht en bij mij waren de gezonde snacks funest :D
Handen rozijnen, noten, stukjes kaas :=
Het ging heel hard zeg maar.
Nou toen ben ik dat gaan aanpassen en toen ging het hard de goede kant op!

Ik heb dus geen kant en klare oplossing.

Verder heb ik alleen de shred gedaan, verder geen sporten.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 11:20

Ook hoeveel calorieën kom jij nu uit dan?
En welke eetmeter heb jij gebruikt? Ik zie er namelijk heel veel langskomen via google, maar ze geven allemaal wat anders aan.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 11:26

Je moet het echt even uitrekenen voor jezelf, ik ben nl al bijna van middelbare en niet te vergelijken met de meeste jonge blommen hier.
Ook reken ik het niet meer dagelijks uit, door het wegen en invoeren op een eetmeter in de eerste week werd mij een hoop duidelijk.

Ik gebruik deze: http://www.cz.nl/consument/interactief/ ... orieteller

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 11:28

Thanks! :)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 11:42

Vandaag dag 13 aan de beurt van 30DS. Ben benieuwd!
Succes iedereen die vandaag nog moet!

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 12:48

Dag 11 zit erop *\o/* Ben wederom weer gesloopt.. Die planks en die walk-push-up... Pfff :+

Maar het geeft na afloop wel weer een goed gevoel! Nu lekker naar m'n paardje en rijden :)
Vanmiddag misschien ook weer eens de skates opzoeken, daar is het nu ook heerlijk voor!

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 13:09

Hier dag 6 erop, even snel wat kwark eten en daarna nog even naar de sportschool :D Ben benieuwd hoe level 2 hier straks gaat :=

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 13:10

Dag 16 net gedaan. Ben gesloopt!

Pijn tussen schouders herken ik niet.

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 13:32

Ik heb gister voor het eerst sinds een bijna een halfjaar weer paardgereden! :D SPIERPIJN! :') Shredden ging dus ook iets minder soepel dan normaal... :Y)