Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 13:09

Als er bij mij staat dat hij aangetekend moet worden dan moet ik er ook altijd wel voor tekenen. Ik zal het even aan m'n huisgenoot vragen, of hij het in de gaten wilt houden. Normaal hoort hij het niet als de bel gaat :=

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 13:11

Bij ons geven ze aangetekend ook gewoon bij de buren af :')

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 13:17

Ik heb een dag na jullie besteld en bij mij staat nu dat ie morgen wordt bezorgd, maar er staat nog wel bij dat zending wordt voorbereid door zender. Dus dat zal wel vrijdag worden. :D
Bij ons is gelukkig meestal wel iemand thuis, en anders zetten ze het vaak wel ergens in de schuur neer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 13:20

Staat bij mij ook nog steeds dat hij voorbereid wordt door de zender. Zucht -O-

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 13:30

Ik wil mn douglas card binnen krijgen.. ik wil meer mac lipstick bestellen maar vind het zonde om het nu te doen omdat ik die stomme kaart nog niet heb dus dan krijg ik nog geen punten _O-

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 13:37

:))

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 13:44

Heb je niet zo'n tijdelijk kaartje gekregen Navatu? Op mac krijg je trouwens geen korting met de kaart.

Oh dan heb ik toch nog hoop dat het morgen komt. :D :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 13:45

Nee niet gehad.. heb 'm online besteld xD Maar vind het ook annoying dat je nergens kan zien hoe lang het nog duurt. Had hem tegelijk besteld met mn mac lipstick, die werd de volgende dag geleverd. Maar als ik nu naar die bestelling kijkt doen ze net of toen alles is geleverd terwijl het toen alleen de lipstick was, zucht :')

En nee weet ik maar dat geld toch wel gewoon mee voor je punten?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 13:47

Klopt, je spaart er wel punten mee!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 13:48

Mooi :D

Grr kaart kom binnen _O- Heb loon gehad dus er moet iets rollen :+

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 13:50

Dat is altijd zo vervelend hè, weten dat je niet thuis bent als je pakje komt...
Maar voor aangetekend moet altijd getekend worden, dus als het bij de buren ligt, hebben de buren getekend voor ontvangst. En als ie het toch in een kastje in de brievenbus stopt, kan het goed zijn dat de postbode een handtekening faket, maar dat mag dus absoluut niet :=

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 13:53

xNavatu schreef:
Mooi :D

Grr kaart kom binnen _O- Heb loon gehad dus er moet iets rollen :+

_/-\o_

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 13:56

de track and trace code van elf werkt bij mij niet? Iemand daar ervaring mee?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 14:01

BernetteO schreef:
Dat is altijd zo vervelend hè, weten dat je niet thuis bent als je pakje komt...
Maar voor aangetekend moet altijd getekend worden, dus als het bij de buren ligt, hebben de buren getekend voor ontvangst. En als ie het toch in een kastje in de brievenbus stopt, kan het goed zijn dat de postbode een handtekening faket, maar dat mag dus absoluut niet :=

Klopt, in mijn geval vind ik het niet erg want mijn flatgebouw kom je alleen in met een chip. Dus zo snel worden daar geen dingen weggehaald. En ik heb redelijk vaak dezelfde pakketbezorger (door de weeks wel een andere dan in het weekend) en dan heb ik zelfs liever dat hij het in dat vak legt dan bij de buurman afgeeft. Die heeft al zoveel pakketten voor mij aangenomen := Vooral heel veel kattenvoer via Zooplus :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 14:10

Wij hadden een tijdje geen bel, toen hebben de buren echt belachelijk veel pakketjes voor ons aangenomen. Woonde destijds nog met 2 andere meiden dus kwam eigenlijk dagelijks wel iets binnen. Nu doet de bel het weer maar zijn 2 huisgenoten op vakantie, dus gaat ook niet van harte :=

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 14:15

Dominique_96 schreef:
Ja dat vloggen van beautygloss is echt vreselijk zeg..maargoed, de jongere meiden vinden dat weer helemaal geweldig en dat is toch de meerderheid van haar kijkers :P

Ze kan BG beter wijzigen in de Mascha&Foef-show. Jemig wat is die meid oerdom en ze verdient er bakken met geld mee. Needless to say dat ik haar niet meer volg :+.

Misslipgloss, beautyscene en LLG vind ik wel heel leuk. En op youtube TiffanyD.

Woehoe mijn pakketje is er! Lag ook bij de buren, die moeten zo vaak iets voor ons aannemen :o.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 14:17

Haha mijn buren nemen ook te veel aan.. zoveel dat ik het tegenwoordig awkward vind om er om te gaan :o
Toen ik weer terug kwam van een half jaar Amerika en daar weer naartoe moest om een pakje op te halen was het ook 'het is wel weer duidelijk dat jij weer thuis woont'

.. eeehm :o

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 14:40

:)) Ik breng af en toe een doosje Merci iod mee om te laten weten dat ik het waardeer dat hij pakketjes aanneemt.

Jeey, Lush werd net bezorgd (op werk ;) ) Heerlijk grote doos! Collega's nieuwsgierig en nu willen ze volgende keer evt samen bestellen :+

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 14:41

Leuk he, pakketjes op je werk _O-
Dat deed ik in Amerika altijd want die buurt waar ik woonde was niet te vertrouwen dus aan huis leveren deed ik maar niet :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 14:43

Oh mijn buren hebben verder ook niks te klagen hoor :D Ze hebben een B&B (in een flatgebouw, in Overvecht :') ) dus ze zijn bijna altijd thuis. Hebben ook onze huissleutel en voeren de kat als wij er allemaal eens niet zijn. Bedank ze ook altijd in overvloed en zij hebben laten weten dat ze het helemaal niet erg vinden. Als ze dan toch thuis zijn, wat is dan de moeite om een pakketje aan te nemen. Dat vind ik eigenlijk ook wel. Kom het altijd dezelfde dag of de volgende dag ophalen dus ze vinden het geen probleem :)

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 15:14

Ik heb helaas geen buren die pakketjes aannemen :+ Dus moet óf thuis zijn, óf het op werk laten bezorgen...

Blogs volg ik ook niet meer veel. Vind al die vlogs zo vreselijk, houd niet van filmpjes kijken, wil gewoon foto's!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 15:21

Ik vind filmpjes kijken wel heel leuk, maar niet die van Mascha. Vind die vlogs echt oersaai en ik krijg echt een beetje plaatsvervangende schaamte van alles wat zij doet... Ten eerste dat ze totaal geen gevoel voor stijl heeft, maar het wel vol trots laat zien... Kan persoonlijk zijn hoor, maar als je op slippers met een zwart shirtje en een spijkerbroek naar buiten gaat hoef ik daar geen 2 minuten uitleg over te horen. Vooral als het ook nog eens kleding is die totaal niet past bij je figuur...

Ik kijk nog wel eens de filmpjes van Veracamilla, en haar artikelen vind ik erg goed geschreven. Sterk Nederlands, nooit een spelfout.. Dat kan ik nog wel waarderen. Teske vind ik niet zo leuk, vind haar artikelen vaak echt heel slecht geschreven en daar irriteer ik me aan :')

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 15:24

Slecht geschreven kan ik me ook aan ergeren ja. Een heel stuk vol met spel- en grammaticafouten. Als je een blog hebt mag je toch wel zo goed als foutloos Nederlands typen dacht ik :+ Mascha vind ik sowieso niet meer zo leuk de laatste tijd. Beetje.. ja.. mweh, weinig aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 15:27

Iedereen is menselijk en natuurlijk kan er af en toe een spelfoutje in zitten, of een stijlfout. Maar Teske haar artikelen staan gewoon permanent vol met stijlfouten, grammaticale errors etc. Snap dat het voor haar doelgroep (jonge meiden die net beginnen met make-up) niet zo erg is, maar Veracamilla schrijft voor dezelfde doelgroep en haar artikelen zijn wel goed. Als je dan zo'n grote blogger bent en je krijgt regelmatig commentaar op je bar slechte Nederlands, ga dan een cursus oid volgen. Het is niet dat ze er niet genoeg voor verdienen :=

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 15:30

Zou dat wel echt zo goed verdienen?