Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eloya schreef:Hier mensen ervaring met nuva ring of implanon?
Valerie93 schreef:Na lange tijd kom ik weer eens in dit topic kijken en binnen vallen.
Ik gebruik al jaren de pil, libido 0,0. Menstruatie is laatste tijd ook niet geweldig. Nu wil ik graag overstappen op de mirena spiraal. Zijn er mensen hier met ervaringen?
Valerie93 schreef:Na lange tijd kom ik weer eens in dit topic kijken en binnen vallen.
Ik gebruik al jaren de pil, libido 0,0. Menstruatie is laatste tijd ook niet geweldig. Nu wil ik graag overstappen op de mirena spiraal. Zijn er mensen hier met ervaringen?
guusjew schreef:Zijn er ook mensen die niet tot weinig zijn aangekomen door de pil?
Emmaa_ schreef:guusjew schreef:Zijn er ook mensen die niet tot weinig zijn aangekomen door de pil?
IkHeb wel iets meer vormen gekregen erdoor, zo begonnen mijn borsten wat te groeien en leken mijn heupen wat breder te zijn, maar tot ik ging studeren was ik nog best een plankje. Uiteindelijk komt elk pondje toch echt door je mondje, het kan alleen wel zijn dat je, gestuurd door hormonen, meer honger krijgt.