Prachtig ook de botanische tuinfotos . Ja we hebben 23 dagen genoten van een prachtige vakantie. Vanmiddag bij aankomst in Luxemburg even wandelen, terrasje en daarna eten bij hotel op terras. Morgen naar huis. Eelmo het vliegend hert is prachtig he. Zitten veel daar
Mooi daar lizard! Insecten staan er ook weer mooi op.
Ik was gisteren en vandaag in de sportschool. Daar kwam ik de afgelopen weken ook niet aan toe. Eens kijken of ik morgenochtend voor het werk en de hitte nog even een rondje loop.
Wat leuk om die wesp zo bezig te zien. Leuk Bellatrix, vindt de kat het ook leuk buiten? Leuk Coonart.
Ik heb vandaag niet gewandeld, maar mijn man had gisteren restanten van een hert gevonden tijdens het fietsen en die wilde ik ook zien, dus ik ben op de racefiets gesprongen en we zijn die kant op gegaan.
Restje edelhert:
En uiteindelijk 54km gefietst, dit was in het Kroondomein.
gaucho
Geplaatst: 29-06-25 15:40
Ik wou gisteren al wandelen, maar 1 van mijn katten is zoek dus ik wou niet van huis weg.
Vandaag toch maar gaan wandelen, Joep is aangemeld op lokale fb groepen en Amivedi en buiten regelmatig een rondje door de buurt lopen kan ik niet zo veel doen. Ff mijn hoofd leeg maken dus, was wel nodig.
Kan niet echt zeggen dat ik genoten heb, maar was inderdaad wel fijn om te bewegen.
Oh wat fijn dat Joepie er weer is! En je had mooie foto's van je wandeling.
En Lizard had ook weer een mooie wandeling uitgezocht. Kastelen zijn altijd goed En mooie de botanische tuin.
Ook mooie foto's van Coonart.
Gezellig met Sky gewandeld,vond ze het wel leuk Bellatrix? Ze kijk niet zo blij, of was dat omdat de wandeling voorbij was?
Goof lekker sportief op de fiets.
Boedjang,lekker gegeten en gedronken onderweg.
Ik ben eerst bij Maya wezen kijken,maar die had niet zoveel zin om te komen Toen een wandeling gemaakt,maar niet heel lang. Het waait hier nl enorm met rukwinden en dan is het niet verstandig om in het bos te gaan lopen Heb nog 2 dames op weg geholpen,die waren een beetje verdwaald
Vanochtend is het gras gemaaid voor hooi en toen we even over het veld liepen ,zagen we ineens een ree met 2 kleintjes Snel Nala naar binnen gedaan, want die was al wat op het spoor.
gaucho
Geplaatst: 29-06-25 18:18
Mandyy schreef:
Wat fijn! Heeft iemand hem gevonden of vanzelf thuis gekomen?
Iemand of Facebook had m gespot.
boedjang
Geplaatst: 29-06-25 18:23
Oh gelukkig kat weer thuis. Restje edelhert is op de fiets bekeken Coonart mooi in het late zonnetje. Lieve sky mee op pad En nala speurneus aan dat kan niet met kleine reetjes mooi kasteel Lizard Wij zijn lekker thuis gekomen. Nu bijkomen haha
Wat fijn dat je kat weer terug is Gaucho, hopelijk raakt hij niet nog eens kwijt. Bellatrix met de kat op stap, leuk zeg. Mooie foto's ook van CoonArt, Lizard, Goof en Noordje