Ik wandelde tussen de middag een rondje met collega’s, maar we liepen zo te keuvelen dat ik vergat foto’s te maken. Altijd wel leuk om met dit groepje (allemaal mannen, kan ik toch beter mee soms) te lopen, combinatie van geintjes en grapjes en serieuze gesprekken.
prutsmuts regent het nu ook en toen ik uit mijn werk thuis kwam had ik geen zin om de honden uit te laten, dua ik had bedacht dat ik dat na het eten wel zou doen
Bootsiebob
Geplaatst: 30-06-22 18:27
Goof schreef:
prutsmuts regent het nu ook en toen ik uit mijn werk thuis kwam had ik geen zin om de honden uit te laten, dua ik had bedacht dat ik dat na het eten wel zou doen
Haha dit is grappig (niet de regen, maar de censuur)
Ik probeer nog net ff voor de bui een rondje door de wijk te wandelen, wel behoefte aan na een dag kantoor en lang in de auto, maar ben benieuwd of ik het droog hou
En ik Denk dat gaucho ook wel een paraplu nodig is,straks.
pien_2010
Geplaatst: 30-06-22 19:03
Bootsiebob schreef:
Goof schreef:
Haha dit is grappig (niet de regen, maar de censuur)
Die censuur heb ik uitgezet al lang geleden.
moonsparkle
Geplaatst: 30-06-22 19:03
mijn man mag zo de hond uitlaten
Faringo
Geplaatst: 30-06-22 19:04
Hier is het ook echt vies weer nu en gewoon koud.
Gezellig Hilary een rondje met collega's.
Hopelijk hou je het droog gaucho maar vrees er voor.
Hier heeft het even flink geregend, geen onweer trouwens! Nu weer droog, maar er komt nog meer aan. Idd is het meteen een heel stuk kouder buiten!
Bootsiebob
Geplaatst: 30-06-22 19:25
Gaucho ik vrees voor je. Het regent aan één stuk door hier. Wel heerlijk voor de natuur
Hilary dat klinkt als een gezellig rondje met de mannen
En de mannen mogen de honden uitlaten vanavond (waar mannen voor handen zijn)
Ik ben te lui om op te zoeken hoe ik censuur uitzet
Gisteren een jaar geleden stond de gemeente waar ik woon onder water, na een regenbui van 100 mm in een uur!
Twee weken later vond de vreselijke watersnoodramp plaats. Wanneer ik daaraan denk, ben ik tot nu toe blij met het weer dit jaar. Genoeg zon en ook voldoende neerslag, zo mag het van mij wel in balans blijven.
gaucho
Geplaatst: 30-06-22 19:46
Hele weg dreigende luchten, laatste stukje paar druppels en nu barst het echt los maar zit ik lekker binnen.
Ik had vanmiddag ook willen wandelen, maar durfde het niet aan. Ben nu maar naar mijn oma gegaan. Ze is dinsdag verhuisd naar een verzorgingshuis. Wie weet morgen avond wandelen.