Hij geldt niet voor chocola zeker
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. En het eten ziet er goed uit!
Was even de frustratie van de dag eruit denk ik... 

dat hoop ik dan ook maar
als je een duwtje in de goede richting nodig hebt weet je ons te vinden!
, en mijn lichaam te geven wat hij nodig heeft. Ben ook lekker aan het trainen in de sportschool. Ben benieuwd wat de weegschaal straks in petto heeft als ik over 4 weken weer naar de diëtiste mag
En afgelopen week veel georganiseerde lunches en diners in buffetvorm, compleet met desserts
Daar moet ik dus echt wat beter mee om leren gaan.
portiecontrole is mijn grootste struikelblok. Zeker met een buffet! Ik heb daar de key ook nog niet in gevonden
je werklocatie klinkt heerlijk! 
) heb dan heb ik de controle maar zodra er vanalles bij komt ga ik los. 

Denk dat iedereen hier last heeft van maat houden bij een buffet
toch knap ondanks het belabberde gevoel
Wel balen dat het zo vroeg donker is alleen, want dan is 10km best wel lang om te zoeken naar wegen/paadjes die nog wel ok verlicht zijn om te lopen en waar je ook nog een klein beetje plezier aan beleeft
Fijne vakantie gehad ook?
vooral omdat we vaak meerdere dingen tegelijk willen veranderen. Voor mij helpt het om iedere maand een 'challenge' te hebben en die dan toe te voegen aan eerder opgedane gewoontes. Dus bijvoorbeeld dat ik nu in oktober 12.000 stappen per dag wil maken inclusief mijn trainingen, heb ik toegevoegd aan mijn vorige doel om minimaal 300 gram groente per dag te eten. Dat laatste zit dan nu ook al ingebakken in mijn systeem.
ik lag miste vorige week twee traptredes en lag met stofzuiger en al opeens op de overloop en stootte net nog m’n knokkels hard tegen de ijzeren balk van de uitloop van m’n paard omdat ik iets te fanatiek aan het vegen was….
Maar zonder gekheid, goed dat je het inpakt zodat je het niet overbelast….
misschien nog even met de HA overleggen?
best wel intensief dus...
als je heftig griep hebt gehad kan het lang duren voor je energie-level weer als vanouds is, dus gun jezelf die tijd…
Ik hoorde overal "kan ook alleen maar jou overkomen he.."