Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pluisje1998 schreef:Ik zit totaal niet in de script tattoo's, en had ook eerlijk gezegd niet verwacht dat ik er één zou overwegen, maar hier ben ik.
Ik ben op zoek naar een artist die mooi tekst zet én die aan de hand van een handschrift een woord in dat handschrift voor me kan samenstellen. Mijn oom is recent overleden, en om hem te herdenken wil ik graag het woord "machtig" in zijn handschrift hebben. Helaas heb ik dat nergens, maar ik heb wel heel veel andere handgeschreven tekst van hem. Daarom een artiest die aan de hand hiervan dat woord zou kunnen samen stellen.
Ik heb echter geen idee waar ik moet beginnen met zoeken. Is er iemand hier die tips heeft, het liefste in de buurt van Dordrecht/Rotterdam?
Kaatastrof schreef:Dat snap ik. En daarom heb ik de knoop doorgehakt en gisterenavond nog gemaild. Ik heb vandaag gelukkig een begripvolle mail teruggehad en ze zei dat ze de tijd van de afspraak ging gebruiken om wat tekenwerk in te halen, dus ik had niet het idee dat ze het heel erg vond. Ik vind het nog altijd poedersuiker, maar dat heb ik aan mezelf te wijtenEnfin, het loopt niet weg. Eerst maar eens beter leren sparen. Ik durf mij in mijn enthousiasme voor een tattoo wel eens te verliezen en ondanks ik nooit vind dat dat geld 'verloren' is, moet ik daar wel wat volwassener mee leren omgaan.
Snippergroen schreef:Kaatastrof schreef:Dat snap ik. En daarom heb ik de knoop doorgehakt en gisterenavond nog gemaild. Ik heb vandaag gelukkig een begripvolle mail teruggehad en ze zei dat ze de tijd van de afspraak ging gebruiken om wat tekenwerk in te halen, dus ik had niet het idee dat ze het heel erg vond. Ik vind het nog altijd poedersuiker, maar dat heb ik aan mezelf te wijtenEnfin, het loopt niet weg. Eerst maar eens beter leren sparen. Ik durf mij in mijn enthousiasme voor een tattoo wel eens te verliezen en ondanks ik nooit vind dat dat geld 'verloren' is, moet ik daar wel wat volwassener mee leren omgaan.
Je mag echt heel trots zijn op jezelf om deze dappere beslissing! Het is niet makkelijk iets te laten gaan waar je zo naar uitkeek.