Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Katharinaa schreef:Oh lijkt me wel handig om niets te hebben met eten. Ik hou zoooo veel van eten, ook niet gemakkelijk
Tja niet verwonderlijk dan hé.
Memuska schreef:Strava loopt overigens al een paar dagen bij mij achter... duurt telkens een paar uur (gisteren zelfs meer dan 24) voor mijn loopje/ritje zichtbaar is. Any thoughts on that?

Echt, koud? Ik ben extra in korte broek in de tuin gaan werken in de hoop dat ik dan ook eens een kleurtje krijg.
Is wel andere warmte natuurlijk maar ik heb echt standaard koud.
Maar niet alleen met hardlopen, ook zo kan ik kou toch wel beter hebben heb ik het idee.
Maar daarnaast vind ik ook die paas-crème-koekjes héél lekker. Hartig vind ik meestal niet heel interessant, zeker chips boeien me bijzonder weinig, een stuk kaas gaat er nog wel in
Voordeel van het virus is dat ik niet meer graag in de supermarkt kom en we nu weekboodschappen doen, dus er is ook gewoon minder in huis. Maar ik bak ook graag dus kan zo koekjes/cakes/vanalles in elkaar flansen. Overigens eet ik ook prima brood/pasta/rijst/aardappels etc, juist icm met sporten vind ik dat heel prettig en probeer ik een beetje te eten naar behoefte.
. Inmiddels weer wat aangekomen en zit nu rond de 69. Merk dat mijn gewicht nu weer iets omlaag gaat en dat vind ik prima.
Lekker 1.5 uur rondgestruind. Vanochtend zo'n 25 minuten rustig door de wijk gelopen. Morgen rustdagje
Mag van mezelf nu 5x per week lopen, maar wel met een max van 40km per week

We kijken altijd samen Shark Week dus dat leek ons wel n toffe...