Dacht dat dit topic niet zulke opmerkingen zou hebben

(is niet erg hoor) Ik krijg zo vaak te horen "Dat veranderd nog wel" en blabla. De keuze om geen kids te nemen word al zo weinig echt gerespecteerd of afgedaan met, dat ik het niet meen, dat het vast nog wel komt als ik de juiste partner heb. Bleh
Ik vind kinderen inderdaad superlief en ook heel erg leuk. Geef mij maar een baby, kan ik echt van genieten. Leuk een dagje knutselen met kids of ergens heen, sign me up. Ik ben heel graag de leuke gezellige tante van elk kind.. Maar zelf één, nee, nope, nooit niet.. Velen die mij kennen kunnen het zich niet voorstellen dat ik, die goed met kinderen kan en het ook leuk vind, geen eigen kinderen wil. Maar ik wil ze gewoon niet. Moet er niet aan denken. Ik vind kids heel leuk, maar het is ook heel leuk ze om 6 uur weer bij hun ouders achter te laten en tabee. Dan heb ik de hele avond nog lekker voor me, voor mezelf.. En de volgende dag, en de dag erna. Heerlijk.
Niet om 6/7 uur gewekt worden door zo'n klein schreeuwend ding, niet ze naar school brengen, naar sport, naar feestjes, naar vriendinnetjes, in het weekend dingen met ze doen, ze op tijd eten te geven, verantwoord moeten koken, want je kan niet de hele week alleen maar pizza of patat eten of een broodje, zoals ik soms doe. Dan nog in bad doen, op bed proppen een verhaaltje en hetzelfde riedeltje de volgende dag weer.. En de volgende dag.. En de volgende dag. Voor heeeeel veel jaren. Nee, nee en nee. Ik pas

. Dat is mijn ergste nachtmerrie.
Ik denk wel als ik per ongeluk zwanger zou worden, de moedergevoelens wel zouden komen en dat ik geen abortus zou kunnen doen.. Daarom gewoon goed zorgen dat ik niet zwanger word
Ik ben sowieso geen goede moeder kandidaat denk ik. Ik heb borderline en heel veel depressies gehad. Hoewel dat nu stabiel is, een kind is moeilijk en zwaar, ik kan niet garanderen dat ik stabiel blijf. Ik heb een labiele moeder gehad, no thanks, dat is niet leuk. Daarnaast heb ik lichamelijke beperkingen. Door drie breuken in mijn bekken zal het een moeilijke zwangerschap zijn. Wel mogelijk, maar wel moeilijk. Dus naast dat ik geen kinderwens heb, kwam dat er ook nog bij, dus ik vind het wel prima zo.
Ik heb nu lekker de lusten en weinig van de lasten