Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suus___ schreef:Das idd ideaal zeg! Wel heavy dat je er doorheen zwanger bent geworden, dat is mijn nachtmerrie n beetje..
Thanks meiden, jullie laten me blozen.. Als ik een zonnetje gezien heb zoals nu en sproetjes heb vind ik foundation ook niet zo nodig idd.. Morgen wel wat doen want wordt druk en met die warmte wordt ik dan een tomaat zal is kijken naar mn andere foundations voor iets anders dan estee
Eight schreef:Wat heftig Friemel en Liselot, lijkt me heel erg moeilijk als je niet gepland zwanger raakt. Je hebt wel echt een dropje van een zoontje Friem![]()
Ik gebruik nu Marvelon en dat bevalt het best. De mirena kreeg ik heel erg acne van en van microgynon hoofdpijn. Ik hoop over een jaar over twee te stoppen met hormonen en zwanger te raken
Tytonidae schreef:Ik ga hopelijk zometeen van lichtbrunette naar blond toe en ik ben best verdomd nerveus haha.Ook omdat ik benieuwd ben hoe mijn huidige makeup gaat staan met mijn nieuwe haar, en wat voor nieuwe kleurencombinaties me leuker zullen staan en welke minder leuk.
Help. D:
Tytonidae schreef:Ik ga hopelijk zometeen van lichtbrunette naar blond toe