Ik vind persoonlijk 1 altijd half werk haha.
Als ik er 1 uit moest halen ging de ander meteen mee haha
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:lletam schreef:Hoi! Wat zijn jullie ervaringen met een daith en oortjes? Ik hoor en lees daar verschillende dingen over..
Helemaal geen last mee eigenlijk, maar eea hangt ook af van wat je erin hebt qua sieraad en je anatomie natuurlijk. En als het eenmaal genezen is kan het ook wat meer hebben. Dan duw je een sieraadje eens opzij, waar je een genezende piercing zoveel mogelijk met rust wilt laten.
lletam schreef:MyChoice schreef:Ik heb oortjes zonder tip. Dan gaat het goed.
Wat zijn oortjes zonder tip?
Sterre98 schreef:Gewoon doen![]()
Ik twijfel nog steeds over m'n smiley.
Mis m heel erg, maar ben super benauwd voor de tandarts.
Mijn vorige tandarts was ook enorm tegen piercings, zelfs als ze niet in de mond zaten![]()
Ik vind de combi van een smiley en septum zo leuk
Mars schreef:[ [url=m/lJFDlV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is mijn daith met ovale clickring en in ear oortje. Gaat prima, daith past er onderlangs en zit nergens klem. Van niet in-ear dopjes heb ik meer last omdat ik die voor mjjn gevoel altijd verder in mn oor moet proppen
Mars schreef:[ [url=m/lJFDlV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is mijn daith met ovale clickring en in ear oortje. Gaat prima, daith past er onderlangs en zit nergens klem. Van niet in-ear dopjes heb ik meer last omdat ik die voor mjjn gevoel altijd verder in mn oor moet proppen
meisje_ schreef:anoukwendy schreef:Ik heb het vanmiddag gedaan, beetje impulsief maar mn tepels zijn gepierced. Was een rotgevoel maar derde gaatje in mn oor deed zeerder dan dit
Ik heb geen 3e gaatje![]()
Super stoer wel!! Hoe ging het in zijn werk? Wat deed t meeste pijn en hoe voelt t nu?
Sterre98 schreef:Gewoon doen![]()
Ik twijfel nog steeds over m'n smiley.
Mis m heel erg, maar ben super benauwd voor de tandarts.
Mijn vorige tandarts was ook enorm tegen piercings, zelfs als ze niet in de mond zaten![]()
Ik vind de combi van een smiley en septum zo leuk
Sterre98 schreef:Ja ik had die combi ook! Maar helaas met verwisselen ooit slecht vastgezet dus eruit gevallen![]()
Durf m nu niet meer te zetten vanwege t littekenweefsel. Misschien valt t ook wel heel erg mee hoor
anoukwendy schreef:meisje_ schreef:Waaah ik heb t gedaan!! Beide.. boh maar ben zo blij:D
Vond je t pijn doen?