Sisley is ook wel extreem luxe.. vind die blushes enzo ook altijd prachtig maar daar heb ik t geld niet voor over hoor Snap met een concealer trouwens wel de overweging als dat alles is wat werkt
Misslipgloss is er ook altijd zo enthousiast over geloof ik, maar ik vind het niet zo heeel bijzonder. Sla het ook altijd over om eerlijk te zijn. Met name ook door de prijs hoor.
Ik ben heel blij dat ze me wat heeft mee gegeven. Kan ik hem een volle week testen en als ik hem nou echt zo ontzettend fijn vind, dan vraag ik hem voor mijn verjaardag.
Ben nu al zo lang op zoek naar een fijne concealer die goed werkt, niet cakey is en ook nog eens de hele dag blijft zitten. Vind het helemaal niet zo erg om daar wat meer voor uit te geven, maar dit is wel een hele hoop centjes...
Foundation van Sisley is ook echt heel fijn, maar dat vind ik echt te duur, vooral omdat er genoeg ander foundations zijn die ook fijn zijn, met een minder heftig prijskaartje.
Nou ik heb de 2in1 eyeliner pen van Essence maar gekocht om te proberen Heeel makkelijk in gebruik, ben alleen benieuwd of die niet snel uitdroogt.. Er zitten twee kanten aan, een voor een dikkere lijn en een voor een dunne.
Loeky01
Geplaatst: 13-02-15 18:05
Suus___ schreef:
Miley is nu in store tekoop voor mensen die wilde swatchen
Ohjee.. Denk je dat ze m ook bij de Douglas al hebben? Ben donderdag in Eindhoven namelijk
Ik hoop dat ie goed bevalt DnT! Fijn ook dat ze een sample heeft mee gegeven, hier in de buurt doen ze dat echt niet. Ik heb 1x gevraagd of ik een sample van iets mocht hebben (weet niet eens meer wat) en toen werd ik aangekeken alsof ik van een andere planeet kwam. Terwijl dat juist de beste manier is om iets te testen.
Als hij nog niet uitverkocht is tegen die tijd zal hij er wel zijn
linoleum
Geplaatst: 13-02-15 19:40
Ik ben ook nog steeds zo benieuwd naar de foundation van Sisley, maar ben bang dat ik hem super geweldig ga vinden en dus echt wil hebben. Dat ding is 95 euro
Als het ECHT de PERFECTE foundation voor je is....
Vind ik 'm dat best waard.
xNavatu
Geplaatst: 13-02-15 19:55
Pfoee nee ik zou nooit 95 euro aan een foundation uitgeven
Omg guys ik heb vandaag zo'n gave shoot gedaan he (als fotograaf lolz) De makeup is echt gruwelijk
Oeh twig is mooi! For some reason had ik 'm veel bruiner verwacht
Laatst bijgewerkt door xNavatu op 13-02-15 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 13-02-15 19:55
Hij moet wel heeeeel fantastisch zijn als hij 95 euro waard is Vind de 30 die ik heb betaald voor de mijne al aan de prijzige kant
xRoosss
Geplaatst: 13-02-15 19:57
Pfew, €95 wel errrrg duur.
Hmm, ik twijfel over de miley. Heb namelijk Speak Louder al. En ben bang dat ze erg op elkaar lijken vind hem wel bij iedereen staan die een foto heeft gepost
Heb gisteren Twig gekocht (boven) en In Anticipation lipliner gekocht voor onder Pink Pearl Pop (onder). Overigens heel netjes geholpen bij de Mac counter in Rotterdam, door een blonde meid http://i58.tinypic.com/w6vbkx.jpg
Ben nu eigenlijk opzoek naar een paars-bruinige tint. Iemand suggesties?
RoosG
Geplaatst: 13-02-15 19:57
Ik denk dat 30 ongeveer echt wel mijn max zou zijn hoor.