Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mondy schreef:Ja had dat inderdaad ook gezien.. Toch maar eens bij pinc gellac kijken ook![]()
En wat is het verschil met LED en uv eigenlijk ?
Libiris schreef:Ik vind jouw slechte hand er toch wel erg netjes uitzien hoor!, mooi gedaan!
ik heb nu alles van Sensationail, maar moet binnenkort een nieuwe basis/topcoat kopen en wil wel eens een ander merk proberen... Maar gaat dat wel goed samen met de gellak die ik nog heb?
Welk merk raden jullie aan?
Is trouwens een primer echt nodig?
LadyMadonna schreef:Overigens kan je niet zomaar alle merken door elkaar gebruiken. Sommige bijten elkaar. Daarnaast zijn producten binnen 1 merk natuurlijk wel het beste op elkaar afgestemd.
Van primer is het erg belangrijk te weten of je een zure of zuurvrije primer hebt...
Cinnepin schreef:LadyMadonna schreef:Overigens kan je niet zomaar alle merken door elkaar gebruiken. Sommige bijten elkaar. Daarnaast zijn producten binnen 1 merk natuurlijk wel het beste op elkaar afgestemd.
Van primer is het erg belangrijk te weten of je een zure of zuurvrije primer hebt...
Er zijn meerdere mensen die het door elkaar gebruiken en lees het ook vaak ( en zelf ook gedaan ) die het door elkaar gebruiken, nog nooit gehoord dat het elkaar beet.