Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jildau schreef:Nee tot een tattoo zetten is het helaas nooit gekomen. Wilde dolgraag dat zij hem zou zetten maar eerst duurde het inderdaad van januari tot april voordat we eindelijk tot het maken van een afspraak kwamen en toen besloot ze dat ze mijn ontwerp heel lelijk vond en hem niet wilde zetten.
Ik vond persoonlijk dat ze dat dan wel direct had kunnen melden want had het ontwerp direct in de eerste mail al laten zien. En daarnaast de manier waarop ze mij vertelde dat ze hem heel lelijk vond en niet wilde zetten.. Bepaald niet klantvriendelijk.
Darah3 schreef:Leuke ideeën Jildau en Jezzi!
En schattige tattoo's SummerLess
De bloemen zijn niet mijn ding.
Binnenkant van onderarm lijkt me pijnlijk. Laatst priktest gehad op mijn onderarmen en dat vond ik niet zo tofMaar misschien niet helemaal te vergelijken.
JoyDewi schreef:Macchiato schreef:Het is niet zo dat ik de tijd niet heb om nog even te wachten, maar had wel gehoopt op een reactie ondertussen. Dan misschien toch een andere artiest opzoeken om mijn tattoo af te maken.
Wat is je naam? Mail ik je vanavond terug Of stuur de mail nu/vanaaf ff opnieuw..
Dreamybol schreef:Briljant, geen tijd om mail te beantwoorden, maar wel om op bokt te reageren.
Dreamybol schreef:Briljant, geen tijd om mail te beantwoorden, maar wel om op bokt te reageren.
Yasmine schreef:Dreamybol schreef:Briljant, geen tijd om mail te beantwoorden, maar wel om op bokt te reageren.
Om te reageren op een bericht dat over haar gaat en waar haar naam en zaak aan vast hangt en in twijfel wordt getrokken? Lijkt me logisch dat ze haar visie op de zaken ook wil geven. Dat is je goed recht als professional. Reputatie is belangrijk en het is netjes dat ze de tijd neemt om alles even recht te zetten.
Maar ja, sommigen hebben ook overal commentaar op...