[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Evel_Knievel

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 15:41

Het is niet zo dat ik de tijd niet heb om nog even te wachten, maar had wel gehoopt op een reactie ondertussen. Dan misschien toch een andere artiest opzoeken om mijn tattoo af te maken. :(

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 15:46

Inderdaad als ik pas eind dit jaar terecht zou kunnen zou ik het nog prima gevonden hebben maar je wilt gewoon een reactie. Zodat je weet waar je aan toe bent, en of je verder moet zoeken naar een andere artiest of niet.

JoyDewi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 15:54

Jildau schreef:
Nee tot een tattoo zetten is het helaas nooit gekomen. Wilde dolgraag dat zij hem zou zetten maar eerst duurde het inderdaad van januari tot april voordat we eindelijk tot het maken van een afspraak kwamen en toen besloot ze dat ze mijn ontwerp heel lelijk vond en hem niet wilde zetten.

Ik vond persoonlijk dat ze dat dan wel direct had kunnen melden want had het ontwerp direct in de eerste mail al laten zien. En daarnaast de manier waarop ze mij vertelde dat ze hem heel lelijk vond en niet wilde zetten.. Bepaald niet klantvriendelijk.

Hi Jildau,

Ik heb nooit gezegd dat ik je tattoo lelijk vond alleen dat ik het een vreselijke tattoo vind om te zetten. Mijn inziens is dat gewoon eerlijk en mij ook goed recht om te zeggen. Meer tat2eerders zouden geen tattoos moeten zetten die ze niet leuk vinden om te zetten, daar zou de wereld een stuk mooier van worden. Daarbij heb je in de eerste mail niet specifiek gevraagd of IK 'm wilde zetten, daarom heb ik daar "standaard" op gereageerd, aangezien mijn collega de tattoo wel wil zetten. Ik heb je dat ook aangeboden in de mail maar daar heb je niet op gereageerd. Jammer dat je je zo aangevallen hebt gevoeld, ik ben nu eenmaal een "straight to the point" "-typje! En volgens mij is dat juist gewoon duidelijk en zo weet iedereen direct waar hij/zij aan toe is! Ik hou daarvan!!

Wat betreft de emails... Tja.. Standaard verhaal.. Duurt lang.. Mensen die niet kunnen, willen en/of geen zin hebben om te wachten.. Ik begrijp dat helemaal!!! It's all good!! Er zijn veeeeeeel meer tat2eerders die waarschijnlijk wel aan jullie verwachtingen voldoen!!! Mensen die wel 't geduld op kunnen brengen.. Antwoord komt echt en de afspraak volgt ook.. Langskomen in de shop mag uiteraard ook altijd!

XoXo
(Ik zal jullie reacties niet lezen (ben hier nooit) maar kreeg een "heads up" van een klant.. Veel plezier hier @ het bokt-tattoo-topic :p)

JoyDewi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 16:02

Macchiato schreef:
Het is niet zo dat ik de tijd niet heb om nog even te wachten, maar had wel gehoopt op een reactie ondertussen. Dan misschien toch een andere artiest opzoeken om mijn tattoo af te maken. :(

Wat is je naam? Mail ik je vanavond terug Of stuur de mail nu/vanaaf ff opnieuw..

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 16:08

Briljant, geen tijd om mail te beantwoorden, maar wel om op bokt te reageren. :x

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 16:14

Mijn tattoo is uiteindelijk ook elders gezet omdat ik geen reactie kreeg van Joy/Low Voltage Ink, wel zonde hoor, van je potentiële klanten :) Ben erg erg blij met mijn tattoo ('s, 2 inmiddels :D ) hoe hij nu staat, maar je loopt zo wel de nodige klanten mis!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 17:13

Darah3 schreef:
Leuke ideeën Jildau en Jezzi!
En schattige tattoo's SummerLess :j

De bloemen zijn niet mijn ding.

Binnenkant van onderarm lijkt me pijnlijk. Laatst priktest gehad op mijn onderarmen en dat vond ik niet zo tof :+ Maar misschien niet helemaal te vergelijken.

Ik vond de binnenkant van m'n onderarm echt reuze meevallen! Was niet prettig en sommige stukjes waren pijnlijker dan anderen, maar vond het over het algemeen goed vol te houden

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 17:24

JoyDewi schreef:
Macchiato schreef:

Wat is je naam? Mail ik je vanavond terug Of stuur de mail nu/vanaaf ff opnieuw..

Ik heb je de mail opnieuw verstuurd! Zie je reactie graag tegemoet!

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 17:50

Dreamybol schreef:
Briljant, geen tijd om mail te beantwoorden, maar wel om op bokt te reageren. :x

Ik vind het niet gek dat ze hier even een reactie achter laat.
Ik zou een paar minuten vrij ook sneller aan een boktberichtje besteden, als je serieus op e-mails wilt reageren dan moet je daar namelijk best wel even tijd voor uittrekken..

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 18:02

Zou alsnog een andere artist zoeken, het is in mijn ogen niet echt spectaculair ofzo? Ook niet slecht, maar ben hier en op instagram toch echt wel betere tegen gekomen.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 19:56

Dreamybol schreef:

Om te reageren op een bericht dat over haar gaat en waar haar naam en zaak aan vast hangt en in twijfel wordt getrokken? Lijkt me logisch dat ze haar visie op de zaken ook wil geven. Dat is je goed recht als professional. Reputatie is belangrijk en het is netjes dat ze de tijd neemt om alles even recht te zetten.

Maar ja, sommigen hebben ook overal commentaar op...

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 20:15

_/-\o_ Yasmine
Misschien moeten dat soort mensen zelf gaan tatoeëren haha.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 20:18

Mooi gezegd Yasmine, helemaal mee eens :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 20:20

Ik ga vrijdag weer onder de naald. :D :D
Laat onderstaande zetten over een oude lelijke heen...

Oude (hoofd van een eenhoorn :+ )

Afbeelding

Nieuwe:
Afbeelding

Mijn moeder had ook een Franse lelie dus daarom wilde ik er ook eén...

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 20:39

Yasmine schreef:
Dreamybol schreef:

Om te reageren op een bericht dat over haar gaat en waar haar naam en zaak aan vast hangt en in twijfel wordt getrokken? Lijkt me logisch dat ze haar visie op de zaken ook wil geven. Dat is je goed recht als professional. Reputatie is belangrijk en het is netjes dat ze de tijd neemt om alles even recht te zetten.

Maar ja, sommigen hebben ook overal commentaar op...

Ben het helemaal met je eens Yasmine. Het was absoluut niet mijn bedoeling om vervelende reacties over Joy uit te lokken. Excuses daarvoor. Was gewoon benieuwd of er omstandigheden waren die ik eventueel over het hoofd had gezien waardoor een reactie op zich liet wachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 20:50

Marlies t is dat je zegt dat t eerst was :oo oh wat zonde dat ie zo slecht gezet is zeg :oo

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 21:37

Euh ja... :o Frankrijk, op de camping, 18 jaar geleden. _O- Dus bagger. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 21:40

Bellatrix schreef:
Euh ja... :o Frankrijk, op de camping, 18 jaar geleden. _O- Dus bagger. :=

:') Nja mooi dat je m laat coveren, waar ga je dat laten doen?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 21:58

Bij een mede bokker...weet niet of ze dat ook op Bokt deelt dus ik noem haar naam even niet...

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 23:41

Ik denk dat je meer reputatieschade oploopt door domweg niet of pas na weken op mail te reageren dan hier op bokt besproken te worden. Kijk even naar hoe er over sommige tattoos wordt gesproken op dit topic, geloof niet dat die artiesten er een klant minder om krijgen.
Maar eerlijk is eerlijk, ik vind de pro-Joy reacties nog meevallen. Ik houd er weer over op bij deze. Ben zelf alleen erg blij een drukke artiest te hebben die haar tijd zo indeelt dat ze niet hoeft te forummen om haar reputatie hoog te houden. :+

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 23:49

Ik heb vorig jaar ook mailcontact met Joy gehad, afspraak gemaakt, maar door omstandigheden van mijn kant kon het helaas niet doorgaan. Ik heb qua communicatie (ontwerp, ideeën, meedenken) juist wel hele goede ervaringen met Joy, als ik in de gelegenheid ben, zou ik zeker weer contact opnemen!

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 23:55

Reputatieschade loop je altijd op, hoe goed of vriendelijk je ook bent. Vaak door jaloezie of het niet gunnen door andere. Hoe goed je ook bent er zal altijd iemand over je willen klagen
Ik geef Joy groot gelijk

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 23:59

Snap wel dat Joy hier even reageert. Verhaal komt zo toch wel even wat anders over dan het verhaal van jildau.
Ook ik zou niet blij zijn met joy haar aanpak wat betreft reageren op mails, maar denk niet dat ze zich daar heel druk om maakt of hoeft te maken. Klanten zat immers en gezien de kwaliteit van haar werk ook logisch :)

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 00:03

Je hebt ook shops die niets willen bespreken via de mail, waarbij je altijd maar langs moet gaan.
Keek er eigenlijk van op hoe uitgebreid sommige tatoeëerders wel kunnen reageren via de mail

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 00:11

Ik vind het zeker begrijpelijk dat Joy hier reageert.

Heb de mails teruggelezen en er staat naar mijn idee wel degelijk dat de tattoo lelijk gevonden wordt. En het leek mij logisch dat ik de tattoo door degene wilde laten zetten aan wie ik de mail richt en de vragen stel. Maar goed anyhow, anderzijds wel blij dat ze hem niet wilde zetten want daardoor nu een gaaf ontwerp en iemand die hem wel graag zet. Heb ik dan ook beter gevoel bij.

Ik denk dat je ook meer klanten trekt als je reageert op je mail. Desnoods zo'n automatisch mailtje waarin staat hoelang het kan duren maar dan weten mensen waar ze aan toe zijn. Geen duidelijkheid zou er bij mij voor zorgen dat ik verder zoek en denk dat veel mensen dat hebben. Maar aan de andere kant heeft ze het blijkbaar druk genoeg dus kan ze dit maken. ;)