Je kan natuurlijk ook gewoon 1 keer in week/2weken gel erop gooien Yv, gewoon een nude kleurtje en daarover heen lakken. Denk dat ik ook maar zo'n nudekleurtje aan ga schaffen en dan het voortaan zo doe. Kijken of dat langer houdt Tis dat je niet om de hoek woont anders had ik gezegd kom maar bij mij proberen
Had jij die Tazzey een nude kleurtje van Bluesky? Welk nummer?
Ja maar voor nude ertussen zie ik niet zoveel meerwaarde. Dan zou ik net zo goed gewoon base en top kunnen doen toch?
Tazzey
Geplaatst: 27-01-14 12:43
Ik gebruik gellak om mijn nagels sterker te maken. Het word wel beter nu ik mijn nagelriemen beter verzorg. Ik doe een laagje base, twee naturel laagjes en een topcoat. Daar kan ik overheen lakken als ik dat wil. Dat werkt echt perfect. Mijn nagels breken niet meer.
Ik heb de French Pink van Pink Gellac. Een heel mooi naturel kleurtje.
_Micha_
Geplaatst: 27-01-14 12:44
Yv_ schreef:
Ja maar voor nude ertussen zie ik niet zoveel meerwaarde. Dan zou ik net zo goed gewoon base en top kunnen doen toch?
Daar zit ik ook nog aan te denken
Maar vind het niet zo geinig om heel de zooi aan te schaffen als het voor geen meter werkt.
Yonker
Geplaatst: 27-01-14 12:45
Ik weet niet of je base en topcoat kan doen over elkaar? Dat is miss idd ook nog een optie.
Yv_
Geplaatst: 27-01-14 12:47
Die bluesky schijnt wel prima te zijn. Zag ook cheap ass lampen op ebay. Wil er zo min mogelijk geld aan uitgeven, want weet nu toch al dat het teveel gedoe voor mij is . Dat is zo'n lamp voor 1 vinger tegelijk, 7 euro ofzo.
Ik zou het echt doen hoor Yv! Mits je een goedkope lamp kunt kopen Tijdje geleden had Misslipgloss een goodiebox te koop voor 50 euro. Daarin zat de hele beginnersset van Sensationail, inclusief lamp. En dan voor de rest nog een hoop andere beautyproducten. Misschien dat er nog een keer zo'n box komt? Dan heb je het geld er zo uit!
Ik kom even binnenvallen na heel erg lang meelezen
Ik heb gisteren de essentials kit van Sensationails gekocht en een kleurtje erbij, Sugar Plum. De lamp heb ik van Essence, de gellak trouwens ook maar die heb ik al tig keer geprobeerd mooi erop te krijgen maar dat lukt dus echt niet nu heb ik net sensationail gebruikt en dit zit er wel meteen netjes op ik gebruik het ook om mijn nagels te verstevigen, ik heb hele zachte nagels die snel afbreken/splijten.
Skessa_
Geplaatst: 27-01-14 13:58
Beetje en lever kleurige. Ik vind m Nude iig
Had net swatches gezocht, maar dan lijkt ie knal roze
AvWShots
Geplaatst: 27-01-14 13:59
1 vinger lamp NOOIT doen! Daarvan heb ik er 1 die je zo mag ophalen Leuk als je daadwerkelijk 1 vinger wilt doen, niet als je 2 handen moet afkrijgen. De lamp van essence is led en maar 25eu dacht ik. Lamp is 1x investering maar hoef je als het als het goed is ook maar 1x te kopen heb heb je heel lang wat aan. Nude tussen top en base kun je wel gebuiken zodat je wat extra laagjes opbouwt = stevigheid. Of dat even goed zou werken met topcoat zou ik niet durven zeggen.
burnie
Geplaatst: 27-01-14 14:01
Ik lees even mee!! Ben ook aan het kijken naar een set voor gellak... Een vriendin van mij laat het doen, maar die betaald 22,50 per keer voor het zetten en 6 euro voor verwijderen. 30 euro per bezoekje dus, dan is thuis zetten een stuk goedkoper. Maar er zijn zoveel merken dat ik even niet weet welke de beste koop is
Maar je moet er toch maar een minuutje onder zitten of niet soms? Ik ben meestal toch 10 dingen ondertussen aan het doen, dus dan is dat niet zo erg. Denk ik