Saskiaatje schreef:Wauw. Misschien eerst naar een opticien voordat ik naar Joy ga.
Thanks.
Laat een bril tatoeƫren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kipzel schreef:Technisch is er niks mis mee, maar zou hem ook nooit op mijn lijf willen.
Ik hoop stiekem dat m'n kersje er deze week op staat
Air schreef:Zie net dat er straks om 5 voor 11 op TLC America's worst tattoo's komt.. ben benieuwd
Sowieso is het Ink week, voor de mensen die het willen weten
quera schreef:Ik vind dit niet mooi getekenden zou dit dus zeker net als Tattoo laten zetten
idinn schreef:Ik zou 'm ook zeker niet zo laten zetten. Het is een leuk tekeningetje voor ergens in een agenda/collegeblok, maar absoluut niet tattoo waardig. Maar het is een prima basis om mee te nemen naar een shop. De bloemen vind ik nu grappig qua vorm, maar komen slordig over. De vlinders zijn ook vrij lomp, zeker die linker vind ik vooral een bijzondere vlindersoortEn je lijnen maken nu geen mooie rondingen, het is heel hoekig. Een goede artiest kan het zeker zo maken dat het is zoals je ontwerp nu is, maar dan wel strak, in verhouding en tattoowaardig. Er hoeft niks totaal verandert te worden, maar het kan wel wat fine tuning gebruiken.