Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lous schreef:Resfeber schreef:Heeft iemand hier wel eens donker haar naar een pastel kleur geverfd?
Genoeg,maar dan zal je het toch eerst moeten bleken. Dus echt witblond.
Resfeber schreef:Zonder te bleken was ik er vergeten bij te zetten.![]()
Mijn vriendin heeft dit gedaan en dit pakte goed uit. Je zag de donkere kleur er mooi doorheen wat voor een natuurlijk effect zorgde.
Arielle_ schreef:Ik dacht ik verf m'n haar gewoon een tijdje niet, gaat dat turqouise er vanzelf uit..niet dus, zit er nog steeds goed in haha. Nu even 10min. met head and schoulders erin om de kleur wat af te zwakken en dan paars eroverheen knallen!

Vooral nu in de vakantie en ik veel werk komen er heeel veel klanten met opmerkingen erover, lolol. Wel vrijwel allemaal positief, verast me echt.. geloof dat ik de enige op het dorp ben met zo'n felle kleur haar :'D Vanmiddag kwam er echt zo'n vrouwtje 'Mag ik iets vragen? Is je staart nou echt zo rood of komt het door het licht?!' 'Euhm het is inderdaad rood paars ja' 'Oh staat je goed hoor!'

Resfeber schreef:Lous schreef:Genoeg,maar dan zal je het toch eerst moeten bleken. Dus echt witblond.
Zonder te bleken was ik er vergeten bij te zetten.![]()
Mijn vriendin heeft dit gedaan en dit pakte goed uit. Je zag de donkere kleur er mooi doorheen wat voor een natuurlijk effect zorgde.
Bleken wil ik echt niet meer aan beginnen.

Het is gewoon kort en recht afgeknipt.
NewGirl_BQ schreef:Nooo![]()
![]()
Daar gaat mijn plan voor oudejaar! hihi *stomhaar*
Denk dat de kleuren van zichzelf al verschilden
Kapper moest 2x verf aanmaken, en het was rood met paars gemengd. Bij de 2e (voor de onderkant) zat dus meer rood.
Hoe werkt ie? word de kleur mooi?
Strak plan prugelpiet!
NewGirl_BQ schreef:HihiStrak plan prugelpiet!
![]()
Even wat geprobeerd vanmiddag... Helaas bleefie toch niet zo goed zitten![]()
![]()
http://i822.photobucket.com/albums/zz14 ... alison.jpg