[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jasz

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 22:23

Nee dat kan het niet in je haar, koudgeperste ruikt echt heel erg naar kokos. Moet je ff naar een bio winkel, wel wat duurder, zo'n 5 euro voor 200 milliliter.
Maar ik heb dus zo'n potje en doe er echt heel lang mee. Nu al een half jaar ofzo

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 23:00

Resfeber schreef:
Heeft iemand hier wel eens donker haar naar een pastel kleur geverfd? :D

Genoeg,maar dan zal je het toch eerst moeten bleken. Dus echt witblond.

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 23:17

Lous schreef:
Resfeber schreef:
Heeft iemand hier wel eens donker haar naar een pastel kleur geverfd? :D

Zonder te bleken was ik er vergeten bij te zetten. :+
Mijn vriendin heeft dit gedaan en dit pakte goed uit. Je zag de donkere kleur er mooi doorheen wat voor een natuurlijk effect zorgde.

Bleken wil ik echt niet meer aan beginnen. ;)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 23:22

Smiley: het kan wel maar dringt dus niet meer goed door dus de vettigheid werkt voor de pluis maar verder doet t niets.. Natuur winkel en ook de tuinen verkoopt het. Moet koudgeperst opstaan :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 23:25

Resfeber schreef:
Mijn vriendin heeft dit gedaan en dit pakte goed uit. Je zag de donkere kleur er mooi doorheen wat voor een natuurlijk effect zorgde.

Dan is het echt geluk hebben dat het mooi uitpakt. Dan zit er niks anders op om het op dezelfde manier als die vriendin te doen. Als je echt de zekerheid wilt hebben dat het echt mooi word, dan zul je het jammer genoeg toch moeten bleken.

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 23:38

Arielle_ schreef:
Ik dacht ik verf m'n haar gewoon een tijdje niet, gaat dat turqouise er vanzelf uit..niet dus, zit er nog steeds goed in haha. Nu even 10min. met head and schoulders erin om de kleur wat af te zwakken en dan paars eroverheen knallen! :):)

Hier nog een foto van paars, omdat dat turqouise er nog wat onder zat (wilde niet opnieuw bleken) was het hier nog vrij donker, maar nu ik 'm alweer een keertje gewassen heb is het al een stuk feller paars geworden, ik vind het wel mooi :)
Afbeelding

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 23:57

Staat je goed! Mijn paars is ietsje lichter, ik heb het op dit moment zo;

Afbeelding

Krijg echt heeel veel opmerkingen op mn werk :)) Vooral nu in de vakantie en ik veel werk komen er heeel veel klanten met opmerkingen erover, lolol. Wel vrijwel allemaal positief, verast me echt.. geloof dat ik de enige op het dorp ben met zo'n felle kleur haar :'D Vanmiddag kwam er echt zo'n vrouwtje 'Mag ik iets vragen? Is je staart nou echt zo rood of komt het door het licht?!' 'Euhm het is inderdaad rood paars ja' 'Oh staat je goed hoor!'
Was een ouder vrouwtje, ik vind dat echt leuk haha. Vorige week ook echt zo'n omatje 'meid wat is je haar mooi!', zo cute :))

Collega van me was wel echt in shock volgens mij :'D Ik werk bij de AH zegmaar op de brood & vlees/kaas afdeling, en bij het vlees hangt zo'n bepaald licht wat je haar nog paarser maakt, zelfs mensen die gewoon donker bruin haar hebben lijken een paarse gloed te hebben.. bij mij is het daar dus heeeel extreem. Dus er kwam echt zo'n collega 'Jeezus wat heb jij nou gedaan?!' 'Haar gekleurd' 'Ja dat zie ik... *kijkt geshockt*' En toen later stond ze weer naar mn haar te staren hahahah. Heb er met een andere collega echt dubbel om gelegen :))

Resfeber schreef:
Lous schreef:

Bleken wil ik echt niet meer aan beginnen. ;)

Hoe kun je ooit zonder je haar te bleken een pasteltint in je haar krijgen? :))

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 00:08

Vind ik ook gaaf! De verf die ik er nu in heb gedaan is ook zo'n kleur paars/roze, maar omdat er dat blauw onder zat is het er donkerder uitgekomen. Maargoed als ik het nu een paar keer was en weer opnieuw verf zal het vanzelf meer die richting opgaan.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 09:35

Erg leuk Arielle!!

Nadine jou haar is ook echt cool, zeker omdat het nog een beetje een ombre-effect heeft!!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 14:05

Ik heb geen foto van mijn haar geplaatst omdat ik er nog echt verschrikkelijk aan moet wennen. Ik heb nu echt de neiging het gewoon weer lang te laten groeien.
Vooral combi bril vind ik over het algemeen niet echt geweldig. :o

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 14:58

Oké, even een vraagje...

Ik heb dus zoiets gekocht:
http://www.pinterest.com/pin/72479875226671395/
, heb ook nog iets soortgelijk maar met elastiek.

Ligt het nou aan mijn stom hoofd dat niets wilt blijven zitten of doe ik het gewoon verkeerd?
Iemand ervaring hiermee :+
Zou graag op oudejaar zoiets in mijn haar hebben, maar het vliegt er dus na een paar seconden zo weer uit... :(
Heb redelijk fijn haar en een rechte pony...

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 15:01

Dat ligt helaas echt aan je fijne haar. Ik heb precies hetzelfde haar als jou en hetzelfde probleem. :(:)

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 15:03

Nooo :( :(
Daar gaat mijn plan voor oudejaar! hihi *stomhaar*

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 15:17

Ben wel erg benieuwd Lous!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 20:00

Ik ben ook wel benieuwd Lous!

Gave kleurtjes komen er voorbij zeg, wauw! <3

Ik heb morgen een afspraak bij de kapper. Ik had het een tijdje terug zelf korter geknipt, maar er zit natuurlijk echt 0 model in nu :+ Het is gewoon kort en recht afgeknipt.
De lengte aan de voorkant wil ik graag zo houden, en dan aan de achterkant mag er ietsjes van af en veel lagen. Dan lijkt het weer voller en zit er weer een model in. :)
En is het meteen mooi geföhnd voor kerstavond. :D

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 21:04

NewGirl_BQ schreef:
Nooo :( :(
Daar gaat mijn plan voor oudejaar! hihi *stomhaar*

daaagen niet wassen, liters haarlak en schuim erin, gel, en misschien blijft ie dan zitten *D

Grapje natuurlijk, kan je hem niet vastzetten met knipjes o.i.d?

Mijn paars word rood bruin {:)-:( Denk dat de kleuren van zichzelf al verschilden :+ Kapper moest 2x verf aanmaken, en het was rood met paars gemengd. Bij de 2e (voor de onderkant) zat dus meer rood.

Nu hadden ze bij de action voor 4 euro Dark Cherry verf, de schuimvariant van Schwarzkopf. Maar, ik heb daar geen enkele ervaring mee :+ Hoe werkt ie? word de kleur mooi?

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 23:14

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 13:16

ben een lange tijd weer blond geweest (eigen haatkleur is licht asblond) maar dat vond ik maar saai. Toen 1 knalroze pluk laten zetten bij de kapper was leuk maar naar 3 maanden was ik daar ook wel weer klaar mee. Vervolgens een ombre uitgroei laten zetten maar dat was niet gedaan zoals ik wilde en toen maar een pakje goudbruin gehaald en mijn eigen haarkleur daar mee ingesmeerd maar dit sloeg na enkele dagen her en der wat groenig uit en toen heb ik een pak ruby red gehaald van loreal en deze er overheen gemieterd en ik vind de kleur echt tof :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 13:43

Oeh klinkt gaaf Blon_D, heb je een foto? :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 13:43

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 13:47

Frummels schreef:
Oeh klinkt gaaf Blon_D, heb je een foto? :)

zal zsm een foto maken

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 14:22

Doe maar, ben heel benieuwd!

Ik ga zo naar de kapper, heb om half drie een afspraak.
Vorige keer snapte die mevrouw helemaal precies wat ik bedoelde, ik weet niet door wie ik nu geknipt word, maar ik hoop dat diegene het ook begrijpt :+

Ik wilde lengte aan de voorkant houden, van achteren mag er ongeveer 1 a 2 cm af en veel lagen. (dus geen lagen van voren).
We gaan het zien :')
Misschien dat ik nog even langs de trekpleister loop op de terugweg voor een kleurtje, dit is inmiddels alweer vervaagd.. Heb het nu donkerblond (met een gelige gloed), iemand een leuke suggestie? Wel een natuurlijke kleur ivm solliciteren :+

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 14:55

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 15:02

Mooi kleurtje zo!

Ik heb gister een nieuwe verf uitgeprobeerd en ben weer terug naar heel donkerbruin, tegen het zwarte aan. Blijft mijn favoriete haarkleur :')

evaac

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 16:47