Ik kijk er best wel veel, maar van sommigen vind ik de filmpjes niet zo leuk. Blijf Pixiwoo leuk vinden, maar zij maken niet super veel content meer de laatste tijd. Shaaanxo, Fleurdeforce, Amelia Liana, Claire Marshall, clothesencounters, leighannsays, Meghan Rienks, Vagabond Youth en ViviannaDoesMakeup vind ik ook leuk
Ik vind Claire Marshall, Nikkie en Pixiwoo idd heel leuk om te volgen
xNavatu
Geplaatst: 30-07-14 00:01
Ik volg Shaaanxo, Meghan Rienks, Nicole Guerriero, Lauren Curtis, Zoella, Sprinkleofglitter, Fleurdeforce, Tanya Burr, Emma Pickles, Icovetthee, Kandee Johnson, MakeupbyAlli, MissGlamourazzi en TheMakupchair
Denk dat ik van Shannon en Nicole het meeste kijk qua beauty
Glossi
Geplaatst: 30-07-14 00:13
Ik ga ze morgen even googlen Heb ik wat te kijken. Sommige ken ik nog niet. Of misschien ook wel als ik ze eenmaal zie. Ben niet zo goed in namen onthouden
Ik volg ook NikkieTutorials, Lauren Curtis, Karissa Pukas, Pixi woo, Vera Camilla, Kathleenlights, goldiestarling, Emma Pickles, Fleur deforce, jessica harlow en ga zo maar door
gotta glow highliter, een reissetje met stippling kwasten, een settingspray en een smudgepot omdat je bij 30 euro maar 2 euro verzendkosten betaalde maar ik heb ruzie met de track and trace code:')
Ja dat vloggen van beautygloss is echt vreselijk zeg..maargoed, de jongere meiden vinden dat weer helemaal geweldig en dat is toch de meerderheid van haar kijkers
Ik kijk idd wel op regelmatige basis op Beautylab, Beautygloss, Veracamilla, Misslipgloss en Beautyscene, maar moet toegeven dat door het vele vloggen van Mascha, ik niet meer zoveel kijk op Beautygloss...
Die van mij komt ook morgen pas binnen... Komt ongelofelijk poedersuiker uit want ik zit vanaf morgenmiddag de rest van de week bij mn schoonfamilie en het is aangetekende post dus hij kan ook niet bij de buren achtergelaten worden. Grmbl