Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

. Ik vind al dit soort gadgets op het horloge best grappig en vind nog steeds nieuwe dingen.Samantha_ schreef:Veel plezier en succes vandaag SV en Suliko!
).
. Mijn benen deden het fantastisch vandaag!

Goof schreef:Ik heb nu vanmorgen om een uur of 9 gelopen, maar merk weinig verschil tussen ochtend of middag volgens mij.
Mijn man kwam met de tip om eens neusspray en hooikoortspilletje te nemen, wellicht dat er met de warmte veel meer pollen zijn. Ik heb inderdaad hooikoorts, maar heb dit jaar nog niet actief last gehad. Ik vond het wel een goede tip, misschien heb ik ongemerkt toch wat last, dus ik ga het volgende keer weer even proberen.

Bij de eerste keer 700 meter stijgen heb ik ook continu mensen (snel)wandelend ingehaald als er iets van ruimte naast was. Daarna zat ik gelukkig meer in de middenhoede en kon ik heel fijn lopen.
Rechtere stukjes ook nog gerend samen, dat hielp wel echt om even iemand te hebben om bij aan te haken. Uiteindelijk viel ik iets terug in tempo, zelfs bij mij begon de koek op te raken. De laatste 3 kilometer ging weer ietsjes rechter omhoog en heb ik nog wat stukken gerend over een bergrand met uitzicht over de toppen, wow, ik werd er zelfs een beetje emotioneel van! Ik liep ook even helemaal alleen in de stilte, en dan aan het einde van zo'n prestatie, wat je helemaal zelf gedaan hebt, om dan bovenop de berg te finishen in zo'n machtig mooie natuur, wat een ervaring!
Maar wel van wat mooie uitzichten!