Ik zit in de metro naar huis. Was een gezellige dag. Gelukkig veel buiten geweest en nog netjes 11.000 stappen gezet. Het weekend niets gepland. Sowieso weer eens sporten en m'n huis opruimen.
Wat leuk al die IJslanders, Bootsiebob, lekker kleurrijk ook !
boedjang
Geplaatst: 28-06-25 06:33
Wat een fijne kleurige plaatjes. En gaaf de ijslanders ook Hier gisteren laatste dag .Lil had 3 droge heel pittige worsten gejat van zus en was dus nogal opgeblazen steeds water drinken en in combi met warmte geen stap verzet overdag. In de avond lopend naar stadje met hele fam en uit eten geweest. Zo auto in en op naar Luxemburg voor overnachting
. En nog even de foto's van m'n camera af gehaald Oa Zwarte ibis en beverrat en vliegend hert
Goede terugreis Boedjang. Volgens mij heb je een geweldige vakantie gehad. Die Lil, oeps.... haha.
Heel mooi Athelas!
Ik heb vanmorgen weer een lekker rondje Speulderbos gedaan met de honden, 8km. De zon schijnt hier niet, dus het is wel benauwd, maar niet zo vreselijk heet en dat is fijn.
Ik heb net 13 km gewandeld en zit nu op een terrasje
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 28-06-25 16:05
Boedjang ojee die Lil. Niet slim. Mooie foto's.
Athelas je woont prachtig.
Goof Speulderbos is altijd mooi.
Bootsiebob dat terrasje is dik verdiend.
Ik vind het vandaag benauwd ik heb Coco meegenomen naar de honden zwemvijver. Ongeveer anderhalve kilometer lopen vanuit huis, parkje is ook leuk. Niet groot maar precies lekker even vanuit huis. In het bos was een hardloop evenement dus daar ben ik weg gebleven.
Stoute Lil Zit het er voor jullie alweer op Leuke foto's.
Goof ook lekker op pad geweest met de honden.
En Lizard heeft ook weer mooie foto's.
Bootsie,niet slecht een terrasje pakken . En leuk de IJslanders op de Posbank.
Banjertje ook weer gezellig mee.
Coonart,leuke foto's van Harderwijk.
Ik heb ook heerlijk gewandeld.Een nieuwe wandeling uitgezocht in de buurt. Was erg nat in het begin,slecht onderhouden pad en het had vanochtend geregend,dus had alweer snel soppende sokken In het begin nog grijze luchten,maar het klaarde na een tijdje helemaal op. Watervalletje en Nala weer zwemmen Leuke kampeerplek,met gratis roeiboot te gebruiken
lizard
Geplaatst: 28-06-25 16:58
Ik was vandaag naar Utrecht. Naar de botanische tuin.
Op de heenweg,net voorbij Zwolle,ineens iedereen boven op de rem. Steekt de familie gans rustig de snelweg over.
De familie gans is kalm de berm in gewandeld,maar mijn hartslag was toen wel iets hoger.
De botanische tuin was mooi. Eigenlijk te veel om in een keer te bekijken.
Het staat op een voormalig fort,van de Waterlinie.
In de rotstuin verschillende hagedisjes gespot.
En verder gewoon rondgescharreld.
De vlinderkas.
En op de terugweg nog even naar de schaapskooi van Ermelo. Maar eigenlijk meer op een bankje gezeten,en van het weer genieten.