Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Trailrunnen, op woensdagen ben ik vrij en loop ik mijn lange duurlopen in het bos.
Als je maar max 24u pijn mag hebben, doe je dus nu teveel lijkt me.

En als je goed shopt dan train je ook nog even je armspieren

Jacquelinee_ schreef:[ [url=m/3ZJQ4P.jpg]Afbeelding[/url] ]
https://strava.app.link/kIjbCzXj0Ab
Vandaag de 5km onder de 40 minuten gelopen![]()
Nog 1.5 te gaan voor de Gemert city run. Hoop dat ik 'm dan ook onder de 40 minuten haal. Stiekem hoop ik rond de 38 minuten uit te komen, maar dan moet ik echt minder lopen tussendoor, maar dat heb ik echt nog wel even nodig om op adem te komen.
Ik snap alleen niet echt hoe ik die tempo analyse moet lezen.
Jacquelinee_ schreef:MuSLi schreef:Goed gedaan @Jacquelinee. Wat snap je niet aan de tempo analyse? Hij geeft aan dat je 7 minuut 49 per kilometer hebt gelopen. Of bedoel je een andere tempo analyse?
[ [url=m/DzPk1D.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit stukje wat ik bedoel,wat houden die blauwe staven in en die grijze pieken.
suusje26 schreef:Germie, misschien verkeerd onthouden/gelezen, maar als het geen blessure is en het door antibioticagebruik komt dan is het toch ook over als je stopt met antibiotica, bedoel je kan niet je hele leven antibiotica blijven gebruiken. Zorg dan eerst dat je medisch weer ok bent voor je wil gaan hardlopen. Scheelt een hoop frustraties gok ik zo.
Fietsen blijkt saai te zijn, geprobeerd. Wandelen doe ik wel graag, maar dan kom je niet in de hogere hartslagzones die je wel zou moeten halen ofzo. Zwemmen doe ik af en toe, maar ik vind het naar het zwembad gaan een opgave qua tijd. Hardlopen kan zo vanuit huis en kost geen reistijd.
Maar ik vind het knap dat je dat kunt. Ik doe het je dus niet na.