Echwel schreef:Ik zeg maar effe helemaal niets hierover
Hoe jong ben je vandaag geworden

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
lenaa_tje schreef:Dat dus inderdaad. Alleen gaat het in Nederland eerst alleen om de groep die zelf een risico groep vormt. Stellen dat zij nu voorrang krijgen op iemand van 55 en een risico groep is dus ook niet helemaal juist. (Dat las ik hier boven ergens)
Pandora2 schreef:Anna79 schreef:
Ik vind dit best wel een interessant artikel.
Dat is ook precies wat sommige wetenschappers bij ons zeggen, maar die komen niet in het nieuws of de krant.
Citaat:Pfizer gaat wereldwijd de familieleden van zijn werknemers zélf beginnen te vaccineren. Dat heeft de vaccinproducent - onder meer in Puurs - aan het personeel laten weten, zo bevestigen bronnen aan VRT NWS. De werknemers zelf werden eerder al gevaccineerd, maar nu komen ook de partner, de (schoon)ouders, de grootouders en de kinderen vanaf 16 jaar aan de beurt.
Anna79 schreef:Ik vind dit best wel een interessant artikel.
Dat is ook precies wat sommige wetenschappers bij ons zeggen, maar die komen niet in het nieuws of de krant.
lenaa_tje schreef:Pien het gaat alleen om de risico jongeren vanaf 16 jaar. Een groep die dus net zo goed het risico heeft op extreem ziek worden. En het is geen voorrang ze worden alleen bij deze groep getrokken.
Met jou post kun je ook de 80 plussers thuiswonend die ingeënt zijn in twijfel trekken want geen beroepsbevolking, niet veel zorg nodig etc. Waarom niet eerder een risicogroep van 50 plus ingeënt
pien_2010 schreef:lenaa_tje schreef:Pien het gaat alleen om de risico jongeren vanaf 16 jaar. Een groep die dus net zo goed het risico heeft op extreem ziek worden. En het is geen voorrang ze worden alleen bij deze groep getrokken.
Met jou post kun je ook de 80 plussers thuiswonend die ingeënt zijn in twijfel trekken want geen beroepsbevolking, niet veel zorg nodig etc. Waarom niet eerder een risicogroep van 50 plus ingeënt
Lenaatje als je mijn posts goed leest zie je dat ik voorstander ben van het én én systeem zoals ze hier in Frankrijk doen. Waarom 50 ++ voor jongeren en Visa versa?
Jongeren hebben ook nog een heel leven voor zich dus als die risico's gelijk zijn als bij ouderen horen ze gewoon bij de 1ste groepen simpel zat voor mij.
nynke55 schreef:Anna79 schreef:Ik vind dit best wel een interessant artikel.
Ik denk dat dat komt omdat het ziekenhuis waar deze beide mensen werken niet achter hun uitspraken staat. De meeste deskundigen staan toch achter het vaccineren.
Anna79 schreef:Ik denk dat dat komt omdat het ziekenhuis waar deze beide mensen werken niet achter hun uitspraken staat. De meeste deskundigen staan toch achter het vaccineren.
Sizzle schreef:Dat überhaupt nog iemand iets met AZ wil doen.
Het is ook niet zo dat ze voorheen een vlekkeloos verleden hadden of zo.
De beloofde onderzoeken voor FDA hebben ze ook nog altijd niet geleverd.
Het erge vind ik nog dat over 10 jaar AZ nog steeds bekend zal zijn als 1 van de Covid vaccin pioniers.
Bij de volgende pandemie is er inmiddels een volledig nieuwe regering en voor je heet weet gaan ze weer met ze in zee vanwege hun goedkope spotprijsjes.