Fair schreef:Gaaf hoor Njiloj, ziet er van de buitenkant uit als een mooi pand met veel lichtinval.
Wat ik me nu ook bedenk wat hier ook wel past; ik ben deze zomer zelf begonnen met tatoeëren. Ik illustreer al een behoorlijke tijd en tatoeëren is iets wat ik altijd heb willen leren. Deze zomer ben ik er zelf mee begonnen, vooral om te zien of ik het leuk vindt. Conclusie: Ik vind het echt ontzettend leuk. Het scheelt natuurlijk al dat tekenen me goed lukt (en mijn tekenstijl goed aansluit voor een tattoostijl), dus het is vooral de tattoo techniek leren en toepassen.
Alvorens ik over op mensen ga wil ik graag een apprenticeship zoeken, want dat is wel een stap waar ik goed mijn verantwoordelijkheid in wil nemen. Eerst nog eventjes afstuderen en dan wil ik er vaart achter zetten. Tot nu toe heb ik vooral positieve reacties gekregen! Ik hoop dat ik het zo door kan zetten.
Het meeste oefenen is vooral rechte lijnen trekken en de goede balans vinden van handsnelheid, volt en verschillende shadingtechnieken (lekker technisch). Maar hier mijn eerste 3 die ik op fake skin heb gezet:
[ [url=m/p6EycD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QhIge1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Veel succes! Ik vind dit een heeeeele gave stijl!