tita schreef:Ja ik ben ook bewust mee bezig maximaal 1 zak paaseitjes per dag...blij als overis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Memuska schreef:Om eens een ander hardloop-topic aan te snijden (pun intended): letten jullie erg op voeding? En zo ja, wat eten jullie dan voor / na een training?
Memuska schreef:Grappig, hier nog een veggie (thuis vegan m.u.v. eitjes van m'n eigen kippen, op restaurant mijd ik kaas en melk maar ga ik niet streng zijn op bv de pasta zelf, als dat zo duidelijk uitgelegd is).
Eten is voor mij een moeilijk punt, in die zin dat ik er niks mee heb. Ik merk ook wel dat het al dan niet eten en wat ik dan eet zeker een invloed heeft, dus ik wil me er wel eens in verdiepen. Nuchter lopen lukt me trouwens wel prima, mss ook een gewoonte?
Van de wijn is herkenbaar, zelfs één glas kan "lastig" zijn de dag erna. Heel bijzonder.
Slaap is trouwens ook wel een dingetje. Ik slaap gewoon heel weinig. Hmpf.
Wat eten jullie dan zoal?
tita schreef:Ik heb gelopen, dacht kom ik weer wat hoger te staan in bokt klassement maar nee hoor
Blijf mooi onderaan staan
Ging overigens slecht schoenen schuren en zware benen
Maar ik kan weer eitjes eten
Katharinaa schreef:Wil je lid worden van mijn Strava hardloopclub? https://www.strava.com/clubs/bktnl?utm_ ... m=referral
Katharinaa schreef:tita schreef:Ik heb gelopen, dacht kom ik weer wat hoger te staan in bokt klassement maar nee hoor
Blijf mooi onderaan staan
Ging overigens slecht schoenen schuren en zware benen
Maar ik kan weer eitjes eten
Haha Tita, hoeveel eitjes kan je kan eten van je loopje denk je? Valt vies tegen denk ik. Ik probeer me aan 4 eitjes per dag te houden, maar dat is niet makkelijk!