Zelf net JS Redrum besteld in de restock

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joolien schreef:[ [url=m/yiccwu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even niet bijgelezen, maar ik kan wel janken. Net twee dagen op strand gezeten en m'n melasma is behoorlijk toegenomen. Heb mu behoorlijke vlekken in m'n gezicht. Niet alleen m'n bovenlip/snor, maar ook m'n wangen, neus en voorhoofd. Baal hier keihard van. Straks maar even langs de Hema, las hier dat iemand fan was van de bb/cc crème?
Joolien schreef:[ [url=m/yiccwu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even niet bijgelezen, maar ik kan wel janken. Net twee dagen op strand gezeten en m'n melasma is behoorlijk toegenomen. Heb mu behoorlijke vlekken in m'n gezicht. Niet alleen m'n bovenlip/snor, maar ook m'n wangen, neus en voorhoofd. Baal hier keihard van. Straks maar even langs de Hema, las hier dat iemand fan was van de bb/cc crème?
Joolien schreef:Idd Djilna. Komt door hormonen. Zwangere vrouwen hebben het ook vaak. Bij mij komt het door de pil. Had er altijd wel last van, maar dit jaar is t extreem.
Liselot schreef:Joolien schreef:Idd Djilna. Komt door hormonen. Zwangere vrouwen hebben het ook vaak. Bij mij komt het door de pil. Had er altijd wel last van, maar dit jaar is t extreem.
Misschien toch kijken naar een andere vorm van anticonceptie? Misschien is de nuvaring of implanon wat voor jou?
Staat me iets van bij dat biodermal er een crème voor heeft, maar weet ik niet 100% zeker
Liselot schreef:Ik vind die rode je ook heel mooi staan suusbare face vind ik je ook prachtig!
Elke: prachtige meid met prachtige make up! Hoe en wat heb je op je lippen?