[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

linoleum

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 19:04

Suus, vind die kleur je heerlijk staan!

Zelf net JS Redrum besteld in de restock :D

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 19:12

Aaah elke! Gave kat haha wedden dat dit puckje hetzelfde word haha <3

Afbeelding

En tja ik vind jou alles staan elke haha, of het nu simpel of zwaar is :D

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 19:21

Ik vind die rode je ook heel mooi staan suus :j bare face vind ik je ook prachtig!

Elke: prachtige meid met prachtige make up! Hoe en wat heb je op je lippen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 19:24

Afbeelding

Even niet bijgelezen, maar ik kan wel janken. Net twee dagen op strand gezeten en m'n melasma is behoorlijk toegenomen. Heb mu behoorlijke vlekken in m'n gezicht. Niet alleen m'n bovenlip/snor, maar ook m'n wangen, neus en voorhoofd. Baal hier keihard van. Straks maar even langs de Hema, las hier dat iemand fan was van de bb/cc crème?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 19:33

De Hema foundation in dat plastic tubetje (hele lichte dekking) is ook wel oké Jolien :j Wat vervelend van die vlekken!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 19:34

Suus___ schreef:
Waarom vind je t niet bij me passen eline?
Ik vind m supergaaf!
Zal m wel een keer fullface opdoen al vinden sommige dat ook niet mooi :=

Ik vind dit mooier, dat wil niet zeggen dat dat andere niet mooi is hoor! Maar ik vind sproeten ook gewoon erg leuk altijd :o

Suus___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 20:05

Nee bedoel dat er altijd meningen zijn fenrir ;)
In t echt ziet t er ook heel anders uit dan op de foto, als t echt cacky is hoor ik mn vriend wel namelijk :=

Je bent zoooo mooi he elk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 20:39

Suus, heb je op die foto nepwimpers op? Zo nee, welke mascara?

En Elke, super mooie look weer zoals altijd, ik ben ook echt fan van je haar, ziet er altijd super mooi uit!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 20:43

Joolien schreef:
[ [url=m/yiccwu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Even niet bijgelezen, maar ik kan wel janken. Net twee dagen op strand gezeten en m'n melasma is behoorlijk toegenomen. Heb mu behoorlijke vlekken in m'n gezicht. Niet alleen m'n bovenlip/snor, maar ook m'n wangen, neus en voorhoofd. Baal hier keihard van. Straks maar even langs de Hema, las hier dat iemand fan was van de bb/cc crème?

Lijkt net alsof je zand over je gezicht hebt gesmeerd. Wat vervelend!! Kan je er helaas niet mee helpen.

Suus___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 20:59

Nee linda, extensions ;)
Maar zijn niet veel langer dan die van mezelf puur voor de komende vakanties, dan hoef ik enkel wenkbrauwspul mee te nemen :D

Jemig jolien, wat klote zeg! Ik heb geen ervaring met foundations van de hema dus kan ik je niet mee helpen.. Vond vroeger de photofinish van catrice erg fijn :j

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 22:08

zo, monster en hippo besteld bij shiz hehe.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 22:17

Ik had nog een monster liggen hier 1x gebruikt _O-

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 22:23

hahaha :') oh well.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 22:32

Joolien schreef:
[ [url=m/yiccwu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Melasma? Zijn dat die bruinige vlekken? Hm, dan heb ik dat ook blijkbaar. Op mijn voorhoofd en rechts langs mijn oogkas. Wordt idd erger met zonlicht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 22:35

Idd Djilna. Komt door hormonen. Zwangere vrouwen hebben het ook vaak. Bij mij komt het door de pil. Had er altijd wel last van, maar dit jaar is t extreem.

Suus___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 22:37

Ik krijg altijd mega veel sproetjes op mn bovenlip en dat lijkt dan een snor, en dat vind ik al vreselijk.. Echt klote jolien

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 22:38

Joolien schreef:
Idd Djilna. Komt door hormonen. Zwangere vrouwen hebben het ook vaak. Bij mij komt het door de pil. Had er altijd wel last van, maar dit jaar is t extreem.

Misschien toch kijken naar een andere vorm van anticonceptie? Misschien is de nuvaring of implanon wat voor jou?

Staat me iets van bij dat biodermal er een crème voor heeft, maar weet ik niet 100% zeker

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 22:38

Ik slik ook de pil. Heb het sinds een jaar of 2 dat het me echt is gaan opvallen. Nooit geweten dat het een aandoening is, dacht gewoon overpigmentatie. Vooral die rand bij de rand van mijn oogkas stoort me, maar het moet niet erger worden. Flink zonnebrand smeren maar dus, ga naar de zon :+

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 22:39

:j google maar eens op zwangerschapsmasker, is hetzelfde

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 22:41

Ik lees net dat een wijziging van pil in de praktijk amper effect heeft. En durf eigenlijk niet te wisselen want ik heb al 1 vd lichtste (microgynon 30) en toen ik eens een andere variant kreeg vd verzekering omdat die goedkoper was heb ik vreselijk last gehad van humeurwisselingen en rommelende darmen. Na terugwisseling alle klachten weg. Denk dat het misschien op is gekomen omdat ik vaak doorslik, zoveel last van menstruatie dat ik regelmatig oversla.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 22:54

Liselot schreef:
Joolien schreef:

Misschien toch kijken naar een andere vorm van anticonceptie? Misschien is de nuvaring of implanon wat voor jou?

Staat me iets van bij dat biodermal er een crème voor heeft, maar weet ik niet 100% zeker

Ja heb ik al vaker overwogen maar die twee doe ik niet. Wil niet elke maand ongesteld worden, ben dan gewoon een paar dagen ziek en wil ook niks 'erin' stoppen. :P

Ik zal eens kijken bij biodermal.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 22:58

Implanon word je niet opgesteld op toch? Menstruatie blijft bij mijn weten bij 95% van de keren uit.
Nuvaring zou mij ook niet direct trekken, maar hoor er goede verhalen over. Stopweek kan je daarbij gewoon overslaan door een nieuwe ring in te brengen

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 22:59

Ik vind jouw ogen zo mooi Joolien :) echt prachtig

Vervelend van je huid, is het een soort pigment ophoping? Hopen dat het snel weg trekt :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 23:00

Liselot schreef:
Ik vind die rode je ook heel mooi staan suus :j bare face vind ik je ook prachtig!

Elke: prachtige meid met prachtige make up! Hoe en wat heb je op je lippen?

Dankjulliewel allemaal <3
Ik heb mac longwear lippencil Morning Coffee erop, ingekleur en daarna in het midden de limited lipstick van de vibe tribe lijn erover. Daarna wat highlighter in het midden van de lippen :)

Oja suus, niet meer aan gedacht! Je had de wimper dingetjes laten zetten. Mooi gedaan hoor. Scheelt hoop werk he?

En wat vervelend van dat 'masker'. Helaaa kan ik je er niet mee helpen :(
Ik ga weer van mijn spiraal af trouwens. Mijn hele lijf wordt er zo onrustig van. Puisten over mijn hele kaaklijn (lijkt wel een baard van puisten). Zelfs mijn rug en schouders hebben puistjes en rode bultjes nu :( lichaams beharing lijkt ook 10x zo hard te groeien. Bah ik voel me vies door het mirena spiraal. Pijnlijke borsten richting de 'ongesteldheid', terwijl ik dat nog nooit gehad heb. Koperspiraal is ook niks denk ik? Men zegt dat je daar hevige ongesteldheid van kan krijgen. De pil slik ik liever niet ivm de risico's die dat meeneemt en zoveel hormonen rotzooi is

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 23:03

Ik heb ook een beetje een donkere snor, nu scheelt het dat ik een dikke bovenlip heb en het enigszins op schaduw lijkt, maar ik voel me er wel onzeker over. Heb namelijk als gedeeltelijk Indo ook wat meer haar (dus ook een beetje een monobrauw als ik niet epileer), en daardoor dus ook een beetje donkere haren boven mijn lip. Dus zo is het een beetje dubbelop -O- ik slik nu juist al een tijdje geen pil meer en heb het idee dat het erger is geworden.

Hier vanavond ook weer besteld bij Colourpop voor mezelf en twee vriendinnen, de nieuwe highlighters waren uit <3 daarvan heb ik Flexitarian besteld, daarnaast nog de highlighter Wisp, oogschaduws On The Rocks en Lovely om mijn oogschaduw-game te uppen (en nog getwijfeld over de Mile High set), buiten mijn comfortzone de metallic liquid Flitter, en de ultra gloss liquids My Jam en Fluff. Oh, en nog de bronzer Bon Voyage. OH! En nog een soort brow pomade in Black N' Brown. :))

En Elke wat ben je toch een knappie! Lekker dramatische lashes, nice. Wilde net vragen of je nou een metallic ophad, maar dat is de highlighter dus.

Suus, ik vind je echt práchtig zonder foundation. Mooi die sproetjes man. En die lipstick staat je top.
Laatst bijgewerkt door Drunksheep op 18-08-16 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt