T: 2 granenbiscuits op werk
L: 1 pistoletje met rode tapenade en oude kaas
T: geen idee, ga zo naar een wedstrijd dus waarschijnlijk eet ik daar iets
A: chili sin carne

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bente12 schreef:Welkom! Leuk dat het hier zo druk is
Mijn lijstje voor vandaag:
O: 2 ovenbroodjes met 1 ei en pindakaas (geen succes)
T: 2 cracottes met Cottage cheese
L: 4 boterhammen met kipfilet
T: Smartbar Crunch
A: denk 3 taco's met mager rundergehakt, mais en zo'n kruidenmix en pittige saus
T: 35 gram Tony's en 175 gram Skyr
1782 kcal dus mag nog iets bij maar ben de hele dag onderweg en heb geen inspiratie
Janine1990 schreef:Ik heb weer mijn oude ontbijt gehad, die tip met rijstmelk ga ik van de week even proberen denk ik! Moet dit even aankijken. Voor mijn huid doet het niet echt iets heb ik het idee.
Maar toen ik gisteravond stond te douchen viel me wel op dat mijn onderbuik wat opgeblazener is dan anders. Verder trouwens nergens last van hoor.
Mijn lijstje vandaag... geen idee hoeveel kcal hoor...
O: Overnight oats met cacao en zoetstof, glas jus d'orange
T: 1 of 2 snack'a'jack(s) caramel (á 52 kcal per stuk, kan er 4 eten tegen 1 ontbijtkoek!)
L: 2 boterhammen met grilworst kaas
T; 2 mandarijnen (als ze allebei nog goed zijn)
A: Restje tomatensoep, kleine slavink als ik het goed zag, boontjes (dus geen aardappelen) en yoghurt/vla na.
Jolien87 schreef:Ik ga ook weer eens overnight oats maken, zo lekker en makkelijk voor 's ochtends.
The_Cat: hoe smaakte de yoghurt?
Ik eet graag Griekse Yoghurt, dat is zeker niet vetarm maar daardoor vult hij goed. Ik richt me op een suikerarm dieet dus daar past het prima in.
Dit is mijn lijstje van vandaag:
O: 2 bruine boterhammen met roomboter en 2 gebakken eitjes met zeezout, peper, paprikapoeder en kurkuma.
L: shake met Griekse yoghurt, banaan, cacao, walnoten, kaneel, havermout en ahornsiroop.
T: 1 mango
A: sajoerboontjes en kip met ajam smoor.
Kimmie25501 schreef:Janine, wat bedoel je eigenlijk met zoetstof? Ik heb gezocht op internet, maar vindt alleen dingen die ergens inzitten.
Lekker lijstje Jolien!
The_Cat schreef:Kimmie25501 schreef:Janine, wat bedoel je eigenlijk met zoetstof? Ik heb gezocht op internet, maar vindt alleen dingen die ergens inzitten.
Lekker lijstje Jolien!
Ik denk dat ze bedoelt met zo die dingetjes die suikerpatiënten bv in hun koffie doen. Zo dat je drank/eten wat zoeter maakt zonder dat het echt suiker is
Kimmie25501 schreef:Ah oke, ik kan me er echt niks bij voorstellen haha