Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Oh balen Anc. Oplossing als geen oogschaduw gebruiken, maar gok dat je dat geen goede oplossing vindt. Ik heb geen idee, gebruik af en toe die van UD, maar 9 van de 10 keer vergeet ik het. Dus kan je ook niet zo goed helpen.
Weet niet of er testers te bestellen zijn van verschillende merken? Anders dat misschien eens proberen, kijken wat het beste werkt..?
Oh wow, wat een gave ooglooks komen er voorbij zeg!
Vind die roze hierboven echt ontzettend mooi, mooi subtiel!
Tussen die collage zitten ook hele mooie zeg. Vind vooral de meest rechter in het 3e rijtje vanaf boven gezien echt heel gaaf en de tweede van links van de tweede rij. Welke kleurtjes zijn dat?
Melis_x schreef:Mooie ooglooks komen er voor bij zeg. Hoe krijgen jullie die in vredesnaam zo goed op de foto?
Ik doe wel eens een poging tot maar de kleuren komen dan totaal niet tot hun recht of ik sta er debiel op.
xNavatu schreef:Heeft iemand het nog meer dat de KvD's snel uitdrogen? Ik heb er 2 gehad maar na een week waren ze al niet super vloeiend meer en na een maand vond ik ze best lastig werken omdat er geen vloeiende lijnen meer mee te trekken zijn, dat vond ik echt heel jammer aan de KvD's..