Ik ken het ook niet! Ik heb hier 1 set bc+scrub dicht. En dan nog 1 scrub en nu de nieuwe bc onderweg. Als de 2e set compleet is gaat ie open om te proberen
Ik heb van collega weer fijne happy Buddha pakketje gehad, kun je nooit teveel van hebben
Alwiene
Geplaatst: 17-04-20 22:48
Roosch schreef:
Oscar schreef:
Oh
Dat ken ik niet. Is denk ik uit een oudere collectie?
Ja, een van heul lang geleden
Dat valt wel mee want ik ken hem en zolang draai ik ook weer niet mee, maar het is wel een hele vieze, als je denkt aan de geur van muggenverdelger dan heb je het wel zo'n beetje
Edit: Inderdaad zomer 2017, ik ben ingestroomd bij de Ritual of Light dan was die zeker net de winter daarvoor ofzo.
Ik vind EYS heerlijk. Heb een voorraad cheape body creams ingeslagen vorig jaar, en denk dat ik ze maar eens flink ga gebruiken de komende weken. Ben namelijk gisteren alweer ontdekt door de muggen...
Creatas
Geplaatst: 18-04-20 11:09
Ik ben helemaal in mijn nopjes
We gaan nu vers aspergepakket (asperge, soep, wijn ham ei, alles!) en bossen bloemen en lekkere rituals dingetjes naar pa en ma brengen (tuin) als verrassing.
Ben helemaal kneuterig blij
prulletje
Geplaatst: 18-04-20 11:16
Heerlijk, van zoiets kan ik ook gelukkig worden . Lief dat je dat doet! Zijn ze vast blij mee.
Het was echt leuk! 2mtr ertussen in de tuin en het viel in goede aarde ^^ Toch even anders dan telkens 's ochtends voor werk snel de boodschappen voor de deur zetten.
Alwiene
Geplaatst: 18-04-20 23:53
marit2403 schreef:
Ik kreeg met mijn verjaardag een pakketje van Dao. Daar zat shampoo in, nog nooit gezien! Ik vond hem alleen zoooo tegenvallen, mijn haar was er erg ruw en stug van. Helaaaas.
Ik vond de rituals shampoo en conditioner een enorme teleurstelling, mijn haar reageerde precies zo!
Merexa
Geplaatst: 20-04-20 11:21
Ik heb dit gekregen op mijn werk De handcreme had ik nog nooit gebruikt maar ik ben nu fan