[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 21:33

Hey hoi!!

Ik heb op 22 december m'n eerste tattoo laten zetten en 3 week geleden m'n tweede en derde.
Ja echt. tweede en derde. Eigenlijk is het 1 tattoo maar zit hij op 2 verschillende plekken wat ook weer overeen komt met elkaar.
M'n eerste zit bij m'n sleutelbeen
Afbeelding

En m'n tweede op m'n linker kuit en de derde op m'n rechter kuit.
Op deze foto was nummer 1 net af en daarna gingen we verder met nummer 2. Heb geen foto van beide samen
Afbeelding

En ik heb ze hier laten zetten. Zeker een aanradee!!!
http://www.lubecktattoo.nl/

Pam87

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 21:58

Die eerste is leuk!

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 23:06

Bloemen zijn ook niet mijn ding maar iedereen zn eigen smaak gelukkig :j
De plaatsing van je strikjes vind ik nog best leuk maar ik vind ze zo nogal klein eruit zien? Of lijkt dat maar zo?

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 00:01

Wat gaaf Mars en Courses!!

Je onderarm doet echt geen pijn! :D Ik was er ook onwijs bang voor en heb een goede 2,5 uur gezeten. Maar geen pijn gevoeld! Naar het einde toe werd het wat vervelend, maar heel goed uit te houden! En ik heb niet zo'n enorme pijngrens. :P

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 00:03

Fijn te horen dat de pijn bij onderarm mee valt, al hoort van ongemak erbij! Zie meer op tegen de jeuk en vervellen achteraf

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 00:15

Je hebt van die plekken die over het algemeen pijnlijker zijn dan andere. Zoals je ribben.
Hoe zit dat met de binnekant van je bovenarm? :')

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 09:00

Zijn er hier mensen met keloïd, die toch een tattoo hebben laten zetten?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 11:18

Resfeber schreef:
Je hebt van die plekken die over het algemeen pijnlijker zijn dan andere. Zoals je ribben.
Hoe zit dat met de binnekant van je bovenarm? :')
Ik vond dat stuk juist fijn aanvoelen.

Eclare

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 11:46

WilmaBoy schreef:
dit is de richting van hetgeen ik op mijn binnenarm heb laten zetten :-)

Ja alleen komt bij mij het paard in de veer en niet erbuiten, maar denk wel gelijke stijl ja!

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 12:18

Oeh mag ik me hier ook even melden? Wát een gave tattoos komen hier voorbij. Ik heb al anderhalf jaar ongeveer het zinnetje 'This too shall pass' in mijn hoofd, die zou dan in mijn linker bovenarm aan de binnenkant komen. Vind 'm alleen stiekem iets te cliché..... Het liefst wil ik een soort van abstract 'teken' van verandering (als afsluiting van een rotperiode, gaat dan in de winter gezet worden) Ik heb al een beetje gegoogled maar kom niet echt uit op iets. Wie heeft er hier ideeën? Alles is welkom, ik ben nog in de oriënteerfase :)

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 12:49

20 oktober aan de tekentafel met Gerrit, mooi verjaardagscadeautje voor mezelf :D

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 13:30

Leuke ideeën Jildau en Jezzi!
En schattige tattoo's SummerLess :j

De bloemen zijn niet mijn ding.

Binnenkant van onderarm lijkt me pijnlijk. Laatst priktest gehad op mijn onderarmen en dat vond ik niet zo tof :+ Maar misschien niet helemaal te vergelijken.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 13:36

Zoals het nu lijkt, rijden de treinen op 30 mei gewoon… ProRail heeft de werkzaamheden verder vooruit op de site gezet dan 10 dagen vooruit… dus ik mag 30 mei heen en weer naar Point Blank in Weert (bokker Marshaha)… :D

Portret van Nikita, mijn overleden hond, komt op de binnenkant van mijn linker bovenarm te staan… een zit van minimaal 4 uur…. En het gaat heel veel pijn doen… maar dat heb ik er wel voor over :P

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 13:37

Hey Banjer, jij ook hier :))
Wel fijn dat je 30 mei op en neer kan, zal wel een eindje zijn voor je of niet?
Ben benieuwd als je tattoo staat!

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 13:42

Ik meld mij hier ook even. Hebben meerdere mensen problemen om Joyce te bereiken? Had een tijdje gelden een reactie gestuurd op een antwoord van haar, maar daar heb ik tot op heden nog geen reactie op gehad.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 13:47

Hey Darah! Kom jou ook overal tegen he :P Weert is idd niet naast de deur… als er geen vertraging is, dan is het 4 uur enkele reis… :)
Machiatto: wie is Joyce? Bedoel je Joy misschien? Heb ooit wel eens contact gezocht met haar… 1e keer duurde het een behoorlijke tijd voordat ik antwoord kreeg, 2e keer kreeg ik wel redelijk snel antwoord.. :)

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 13:51

Joolien schreef:
Vind de bloemen rommelig en de boom niet mooi uitgetekend. Vind de schaduw nog niet eens heel storend overigens.
Vind dit bijv veel strakker en fijner met name de bloemen. http://thriftyninja.net/wp-content/uplo ... /06/a3.jpg

Deze was niet te gebruiken geweest voor een cover. Zeker gezien ze zegt dat de tribal te zwart was.

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 13:54

Banjer schreef:
Machiatto: wie is Joyce? Bedoel je Joy misschien? Heb ooit wel eens contact gezocht met haar… 1e keer duurde het een behoorlijke tijd voordat ik antwoord kreeg, 2e keer kreeg ik wel redelijk snel antwoord.. :)

Haha ja lol Joy bedoel ik :') Ik ben nu al een flinke tijd aan het wachten. Misschien dat ik iets over het hoofd gezien had (persoonlijke omstandigheden) waardoor ze niet reageert.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 14:07

Oh crap! Zie nu dat ik je naam verkeerd heb geschreven… sorryyyyyyyy… Y;(

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 14:18

Macchiato schreef:
Ik meld mij hier ook even. Hebben meerdere mensen problemen om Joyce te bereiken? Had een tijdje gelden een reactie gestuurd op een antwoord van haar, maar daar heb ik tot op heden nog geen reactie op gehad.

Ik heb zeer slechte ervaringen met haar.. ;)

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 14:33

@ Banjer: Dat overleef ik wel haha ;) No worries!

@ Jildau: Ik heb al een tattoo door haar laten zetten, en daar ben ik wel heel erg blij mee. Alleen dat wachten op antwoord duurt wel lang (ruim 2 maand ondertussen?) Maar met haar werk wel erg blij dus.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 14:37

Jildau schreef:
Macchiato schreef:

Ik heb zeer slechte ervaringen met haar.. ;)

Ik ben ook wel benieuwd, bedoel je slechte ervaring met het contact maken of slechte ervaring met het tattoo zetten?

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 14:37

Banjer schreef:
Hey Darah! Kom jou ook overal tegen he :P Weert is idd niet naast de deur… als er geen vertraging is, dan is het 4 uur enkele reis… :)

Klein wereldje, dat Bokt.nl haha!
Zo, dat is wel een behoorlijk eind :wow: Hopen dat je dan geen vertraging hebt!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 15:03

Nee tot een tattoo zetten is het helaas nooit gekomen. Wilde dolgraag dat zij hem zou zetten maar eerst duurde het inderdaad van januari tot april voordat we eindelijk tot het maken van een afspraak kwamen en toen besloot ze dat ze mijn ontwerp heel lelijk vond en hem niet wilde zetten.

Ik vond persoonlijk dat ze dat dan wel direct had kunnen melden want had het ontwerp direct in de eerste mail al laten zien. En daarnaast de manier waarop ze mij vertelde dat ze hem heel lelijk vond en niet wilde zetten.. Bepaald niet klantvriendelijk.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 15:32

Joy is hier al eens besproken en reageerde toen, volgens mij zelf ook nog. Kwam er op neer dat zij het heel normaal vond dat ze mensen weken liet wachten op antwoord op mail, omdat ze nou eenmaal ontzettend druk is en als ze wel snel zou antwoorden dat mensen dan ook nog lang moesten wachten op een tattoo en ze dat er maar gewoon voor over moesten hebben.

Persoonlijk vind ik het niet heel professioneel om zo met je potentiële klanten om te gaan. Een automatisch antwoord instellen met wat standaard informatie als wachttijd en daarin een termijn waarin je verwacht te antwoorden lijkt mij het minste wat je kunt doen als je niet wilt of kunt investeren in tijd of iemand om je mail te beantwoorden.
Daarbij wat Jildau ook zegt, als mensen niet lang willen of kunnen wachten of iets willen dat niet jouw stijl is, kun je dat als artiest maar beter snel laten weten. Dan kunnen mensen verder zoeken. :)