[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 21:46

Ik heb mijn haar ook weer geverfd.. nu toch echt een haarverf verbod voor mezelf :')

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 22:13

hoi allemaal !
ik kom even binnen vallen met een vraagje :)
ik heb nu mijn haar zwart geverfd (nouwja eigenlijk donkerbruin, bijna zwart), en wil het graag weer wat lichter hebben. nu heb ik van kruidvat eigen merk een hair color remover gekocht, maar denken jullie dat dat gaat werken ? of hebben jullie nog andere tips ?
alvast bedankt !

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 22:14

Mijn haar was toen ik het donkerbruin verfde ook echt gewoon zwart :') Heb 2 a 3 keer de Head&Shoulders van mijn vriend gepakt om mijn haar mee te wassen, nou je zag de kleur wel eruit lopen! Maar niet extreem, nu is het bij mij precies goed.

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 22:19

Jennifuur schreef:
Mijn haar was toen ik het donkerbruin verfde ook echt gewoon zwart :') Heb 2 a 3 keer de Head&Shoulders van mijn vriend gepakt om mijn haar mee te wassen, nou je zag de kleur wel eruit lopen! Maar niet extreem, nu is het bij mij precies goed.

head&shoulders heb ik al gehoord !
nu wil ik dat wel kopen, alleen droogt mijn haar daar zo van uit...
laatst had ik het ook gewassen met normale zeep (ja ik weet, slecht }> ), en toen zag ik ook geen verschil. maar zal er morgen naar kijken !

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 04:57

Color remover werkt prima, maar hou er rekening mee dat je haar koper of oranje kan worden na het gebruik als je van jezelf blond bent en dat het een aantal weken gigantisch stinkt!

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 13:09

oke bedankt !
kan je ook iets aan die kopere kleur doen ?
een koele kleur haarverf ofzo gebruiken ?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 13:29

Ik zou Head&Shoulders gebruiken, krijg je geen gekke kleurtjes. En is een stuk minder agressief dan Hair Color Remover hoor... Dus als je bang bent voor troep dat je haar uitdroogt zou ik dat vooral niet gebruiken :=

Gewoon daarna een lekker maskertje eroverheen en je haar kan er weer tegenaan :)

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 14:11

Drunksheep schreef:
Ik zou Head&Shoulders gebruiken, krijg je geen gekke kleurtjes. En is een stuk minder agressief dan Hair Color Remover hoor... Dus als je bang bent voor troep dat je haar uitdroogt zou ik dat vooral niet gebruiken :=

Gewoon daarna een lekker maskertje eroverheen en je haar kan er weer tegenaan :)

oke, dankjewel !
ga ik vandaag halen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 14:18

Die Hair Color Remover van de Kruidvat stinkt niet zo heel erg vind ik zelf. Zou het eerst proberen met Head en Shoulders in combinatie met een hele goede conditioner, want je loopt er veel risico met die remover. Mijn haar werd er zo droog en broos van dat toen ik er een middenblond overheen gooide om de toon wat te veranderen mijn haar alsnog weer gitzwart werd. Op de uitgroei na natuurlijk, die werd middenblond :=

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 14:25

oeh, nee dat is ook niet echt waar ik wil haha :7

XxLiindsaYxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 19:57

Hoi hoi,
Ik heb licht blond (heel licht blond) geverfd haar..
Wil het chocolade bruin verven..
Iemand tips? Kleurspoeling is ook best..

Maar weet iemand of het groen uit slaat? Met kleurspoeling o.i.d.?

Thanks alvast

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 21:35

Ik heb de hair color remover van Selor gebruikt en die stonk helemaal niet zo erg (of ja, hij stonk wel bij gebruik maar na 1x gewoon wassen en conditioner was het weg) en mijn haar werd er helemaal niet droog van :n

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 21:56

Die van delor stonk bij mij echt bizar erg. Zeker vijf weken met een beerput lucht rondgelopen.. terwijl ik elke dag mijn haar was. := droog werd het bij mij ook niet, bij delor niet en bij kruidvat niet. :)

Lindsay, waarschijnlijk wel, tenzij je er een warme bruin kleur in doet met bv een rode ondertoon.

XxLiindsaYxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 00:57

Dank je frummels
Heb midden goud blond?? Gepakt, is een stuk donkerder nu, maar Voor zover ik het kon zien heeft het goed gepakt.. Morgen bij daglicht nog even kijken maar denk dat hij goed geworden si!

sorayamagic2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 01:12

Ik heb ook een vraag, ik ben woensdag naar mijn thuis kapster gegaan om mijn haar te blonderen. ( wist dat het een gedoe zou zijn )maar dacht ah zal toch wel meevallen -O- nu is het dus geblondeerd en werden stukken oranje, niet licht maar best fel oranje. Dus hebben we er blonde verf met astint in gedaan (geen idee of het over heel het haar zat) maar dit gaf geen resultaat. Nu heb ik mijn haar al 3x gewassen met zilvershampoo en dit werkt niet. Ik heb het net nog een keer geprobeerd te blonderen heel stom natuurlijk maar eigenwijs. Uiteindelijk een beetje minder maar nogsteeds erg opvallend oranje wat kan ik nu het beste doen? Ps. Heb gelezen dat silvershampoo op droog haar met folie ook kan werken? Zijn er nog andere dingen die ik kan proberen want de kerst komt er aan HELLUPP :')

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 02:13

Oooo oranje is echt drama!
Wat jij zegt kan helpen of een donkere as tint wil ook nog wel ns helpen

Succes!

BAStable

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 08:30

Hallo, ik kom ook even binnen vallen..
Ik ben opzoek naar tips!
Ikzelf heb krullen (pijpenkrullen-achtig). Mijn haar groeit ontzettend langzaam :( het is nu, gekruld, net over mijn schouder. Maar ik wil een keer iets anders met mijn haar. Pony etc staat echt niet (hallo poedel). Dus ik dacht: misschien keertje verven of highlights ed? Ik heb van mezelf blond haar maar nog nooit geverfd of wat dan ook.. iemand tips/aanraders of afraders?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 18:36

Tip voor mensen met droog/beschadigd haar: bij Xenos hebben ze nu een potje pure kokosolie van 500ml voor 4 euro te koop. Van kokosolie is wetenschappelijk bewezen dat het het diep in je haar doordringt, dus het is zeker het proberen waard! :j

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 18:38

Is dat ook de koudgeperste dan? Als dat zo is, is het erg goedkoop!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 18:43

jasz schreef:
Is dat ook de koudgeperste dan? Als dat zo is, is het erg goedkoop!

Wat is koudgeperst? :')
Edit: even opgezocht, dat is dus gewoon als het geen vloeibare stof is toch? Dus dan denk ik dat hij inderdaad koudgeperst is. Het is gewoon een pot, en de kokosolie moet je dan nog zelf warm laten worden zodat het verandert in echt olie. Daarnaast zit er ook echt alleen kokosolie in, er staan geen andere ingrediënten, dus honderd procent puur. :j
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-12-14 18:56, in het totaal 1 keer bewerkt

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 18:54

Kokosolie kan je alleen in je haar doen als het koud geperst is. Dan wordt de olie uit de kokos op een koude manier verkregen. Dan is het erg goed voor je haar en ruikt het duidelijk naar kokos.
Als het heet geperst is, heeft het geen geur meer, de meeste goede stoffen zijn eruit omdat het daarvoor al een keer geperst is. Dat was het koud persen. Dan is het niet meer geschikt om in je haar te doen, nog wel om mee te koken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 18:57

Had het bericht net te laat gelezen. Maar het stinkt wel, geen idee hoe kokos ruikt eigenlijk. _O-

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 20:18

Van xenos is niet de koud geperste, deze is om te bakken en geur en smaakloos gemaakt

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 21:54

Heeft iemand hier wel eens donker haar naar een pastel kleur geverfd? :D

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 21:59

Suus___ schreef:
Van xenos is niet de koud geperste, deze is om te bakken en geur en smaakloos gemaakt

Dat is wel erg jammer. Ik gebruik kokosvet van de xenos en merk wel echt verschil, het maakt mijn haar minder pluizig. Maar in welke winkel zou je dan de koudgeperste kunnen kopen en hoeveel kost dat ongeveer ?