Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:39

Vind dat ook wel terecht eigenlijk, zoiets kunnen ze natuurlijk nooit meer gebruiken want dat is absoluut niet hygiënisch := Als je dan alles moet gaan weggooien omdat velen er totaal niet blij mee zijn :')

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:41

Hangt ook wel van het personeel af vind ik, vriendin van mij had een keer OPI nagellak gekocht bij de Ulta, waarvan t glas van het postje zo afbrak toen ze m thuis wilde open maken, en ze deed er echt niets bijzonders mee. En dat kostte nog best veel moeite om 'm terug te brengen, want die gast nam 'm gewoon niet aan.. sowieso had ik al heel lang het idee dat die gast haar niet mocht want hij deed meestal best bot tegen haar terwijl hij tegen mij wel gewoon aardig was :+

Verder nooit problemen gehad eigenlijk _O- Zelfs shampoo van de wallmart een keer om gaan ruilen _O-

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:42

Was Naked2 nou de warmere tinten of Naked(1)?
Ben er nog steeds net over uit wat mij beter staat. Volgens mij kan ik koel en warm hebben.. Maakt het zoveel uit?

xNavatu

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:43

Ik heb Naked 2 maar heb een beetje spijt dat ik 1 niet heb genomen :+ Gebruik 'm niet heel vaak en heb het idee dat ik 1 meer zou gebruiken.. domdom

Anoniem

Naked 1 is meer warm/neutraal en 2 is meer koel, volgens mij :j Waarschijnlijk ben je dan vrij neutraal, heb ik ook. Kan koelere kleuren ook wel hebben

Suus___

Naked 1 is wat warmer dan 2 :)

Tattoo liner staat op 1 op m'n Amerika wishlist

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:46

Dank Suus.

Naked 2 is niet heel erg cool, want chopper zit er bijvoorbeeld ook in. Ik ben ook gek op de Naked Basics, die gebruik ik doordeweeks vaak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:46

En hij is absoluut de moeite waard <3 Liep altijd een beetje te struggelen met mijn winged liner, maar sinds ik die heb is het echt appeltje eitje.

Meer mensen die ooglooks maken met plakband trouwens? Heb dat laatst ontdekt en ik ben verliefd op hoe dat eruit ziet! Niet alleen voor heftige looks, maar ook voor hele subtiele looks geeft het een super mooi effect

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:47

Ja? Ik wil plakband idd ook nog eens proberen. Dan heb ik zeg maar een ''grens'' van waar de oogschaduw moet stoppen, daar heb ik nu nog wel eens moeite mee :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:48

Ik heb Naked, Naked 2 en Naked 3. 2 heb ik nog nooit gebruikt en Naked 1 en 3 gebruik ik dagelijks. Naked 1 is mijn favoriet. :j Gebruik ze wel samen met de Kat von D brush set, de brushes die bij de naked paletten zitten doen pijn aan m'n ogen. :=

Je kan hier inderdaad alles 'retouren'. Eens terug gegaan met een Buxom lip plumper oid omdat de kleur echt ontzettend lelijk was bij mij, geen probleem. :)

Plakband? _O-

xNavatu

Naked basics is ook echt mijn favo, gebruik hem vrijwel elke dag.. heb ook bijna de pan al geraakt terwijl ik 'm nogmaar een half jaar heb.. zegt wel genoeg denk ik :o
Laatst bijgewerkt door xNavatu op 29-07-14 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Djilna

Toch grappig want als ik zo op de overzichtspagina kijk lijkt Naked2 me warmer:
http://www.beautybay.com/_/N-?Ntk=All&N ... allpartial

Ik wil er misschien toch ook tzt 1 hebben. Maar nr 1, 2 en 3 vind ik overdreven, dus zoek de meest handige..

Dat doet zij van YT ook toch? Tape voor de liner en oogschaduw. Amelia Liana :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:49

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:51

Geen idee :') Nog nooit iets besteld maar is volgensmij een goede site! Zie 'm vaak voorbij komen op beautyblogs :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:52

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:54

Beautybay is prima als je een beetje geduld hebt. Soms zijn ze een beetje traag. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:57

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:57

Ik vind Jaclyn Hill trouwens niet zo leuk, maar was het eerste filmpje wat ik tegenkwam haha

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:59

Blon_D schreef:
Glossi schreef:
Maar dit is niet zo'n 'foundation' CC cream he. Dit is voor onder de foundation, als basis. Het neutraliseert je huid en is in verschillende kleuren te krijgen:
[ Afbeelding ]

Blon_D, super om te lezen dat je er zo enthousiast over bent! Heb je toevallig de verpakking nog en zitten er ook irriterende bestandsdelen in zoals parfum? Ik zou dan idd ook voor neutralize gaan :j

Ik heb net de mega waslijst in lettergrote 6 doorgenomen ik zie iig geen parfum in de waslijst staan. Ik wilde een foto maken maar dit lukt helaas niet, het is niet leesbaar

Bedankt voor het nakijken! Dan heb ik kans dat mijn huid er tegen kan :+ Mits het dik is waardoor de porien verstoppen.. Volgende maand mag ik me zelf weer een keer op iets moois trakteren. Ik hou deze cc cream even in gedachten :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:00

Oh mijn god wat een irritant geval. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:02

Ja ik vind haar niet zo geweldig.. Korte tutorials kan ik nog wel kijken, of filmpjes waarop ze ziek is, maar ze heeft ook echt tutorials van 20 minuten waar ik echt wel van kan janken :=

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:02

Anthea schreef:
https://www.trustpilot.co.uk/review/www.beautybay.com

Reviews zijn een beetje wisselend. := Zelf geen ervaring mee.

Ja daar hoor ik ook wisselende verhalen over. Net als over HQhair.. en die is ook niet te vertrouwen is mijn ervaring. Erg jammer.

spacenk schijnt wel betrouwbaar te zijn. Maar geen UD.. en heb er ook geen ervaring mee. Wel met de Franse Sephora, die is wel super fijn en super snel. Maar daar missen ze wel producten die niet op de .com site staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:05

Ik hoor zoooo veel wisselende dingen van HQHair en Beautybay. Vriendinnen hebben allemaal daar besteld, bij de een duurde het 100 jaar en bij de ander 2 dagen, en een meisje heeft haar HQHair pakketje gewoon nooit binnen gekregen. Heeft toen ook een mailtje gestuurd en kreeg terug "jammer, maar dan is hij verloren in de post".

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:14

Nelleke: dank suus?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:18

Ja als je bestelling goed gaat gaat het goed en heb je geen problemen maar als het verkeerd gaat heb je een probleem.. Mijn pakketje was toen ook niet aan gekomen. Heb uiteindelijk toch geld terug op mijn account gekregen maar kreeg het niet terug. Dus was verplicht daar iets te kopen. Dat wat ik kocht was niet meer op voorraad dus heb ik iets moeten kiezen wat ik niet nodig had (was trouwens maanden later toen ik de bestelling kreeg)

https://www.youtube.com/watch?v=lVBXrIW ... Uyi1T4AU3w Lauren Curtis gebruikt ook regelmatig plakband. Maar die vinden heel veel ook irritant haha. Ik heb dat muziekje wat vervelend, heeft ze normaal nooit. Maar kon niet zo snel een ander filmpje vinden, heb gewoon 1 aan geklikt.