Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Scarlet_ schreef:Heb je hem inmiddels al laten verwisselen?
Ik ga morgen toch maar even langs de piercing winkel, er steekt zeker een halve centimeter van het staafje uit m'n tong als ik hem uitsteek, kijken of ik em al kan laten verwisselen
DunDijk schreef:_Scarlet_ schreef:Heb je hem inmiddels al laten verwisselen?
Ik ga morgen toch maar even langs de piercing winkel, er steekt zeker een halve centimeter van het staafje uit m'n tong als ik hem uitsteek, kijken of ik em al kan laten verwisselen
nee, ik ga 'm morgen laten vervangen
chipieke schreef:Hoi,
ik weet dat hier iemand is op Bokt die zelf piercings maakt? Heeft iemand haar naam?
Of verkoopt hier iemand een playboy-piercing
Is voor een vriendin van mij die hopeloos op zoek is!
LisetCharlot schreef:
Deze man heeft mn zus gepierct. Ik dacht in eerste instantie toen ik daar mee naar binnenliep echt zo van: WTF! Maar het is echt zo'n aardige man, die echt 110% z'n vak verstaat! Weet niet, ik geloof echt wel dat er gekken tussenzitten, maar soms is verder dan de oppervlakte kijken ook wel erg leerzaam. Dat niet iedereen die hele gepierct/getatoeërd is niet perse een freak hoeft te zijn oid!![]()
... al zou ik niet met m willen ruilen
_Scarlet_ schreef:DunDijk schreef:nee, ik ga 'm morgen laten vervangen
Ik ook maar denk ik
Merkte nu dat ik er ook aan bleef hangen tijdens het eten omdat hij gewoon te lang is en dat lijkt me ook niet goed
xxxmiixxx schreef:xxxmiixxx schreef:Hooi allemaal.
Ik wil echt super graag een navelpiercing en me ouders vinden het ook oké dus daar ligt het probleem niet.
Maar ik ben het probleem ik ben als de doods voor naalden en dus ook bang dat het gruwlijk pijn doet dus ik druft niet.
Mijn vriendin zei dat ga ik wel mee. Maar ik durf gewoon niet.
En al die infecties. Ik ben echt als de dood
Wat moet ik doen ??
Iemand ?
Citaat:hallo!
ik heb ook een navelpiercing.
ik moest eerst hele lang zeuren
maar het is me gelukt. ik liet hem 19 september 2006 zetten
ik was heel heel erg zenwuwachtig! me vader ging mee want me moeder durfde niet.
eerst een heel gesprek met die vrouw. over medicijnen en me sport en blabla.
me vader probeerde me nog over te halen daaro, van nou zullen we nu naar huis.
maar dat wou ik niet
haha.. dus ik moest eerst voor die vrouw staan dat tekende ze een streep waar die moest komen.
en daarna zelf kijken offie recht zat.
toen moest ik een piercing uitzoeken. en toen op een soort van ziekenhuisbedje liggen.
en toen gebeurde hetik voelde eigelijk helemaal niks.
heel klein beetje, maar absoluut geen pijn.
hij is ook nog geen 1x ontstoken geweest.
ik moest eerst 6 weken 2x per dag met sanex wassen en ook spoelen, na die 6 weken 1x per dag.