Vervelend dat je zoveel verkouden bent Muppetmayo. Zo irritant ook. Hopelijk vind je toch een moment dat je je goed genoeg voelt om te gaan lopen.
Sv nog een lekker loopje. Welke dag loop jij?
SteffiY, vaak willen mensen eerst langer en dan pas sneller. Mijn ervaring is echter dat als je eerst sneller wordt (met intervallen en kracht) je vanzelf ook makkelijker langer volhoud. En dan met minder blessures. Langer = meer impact = meer blessures. Dit gaat niet voor iedereen op. Als jij te hard van stapel loopt in je intervallen kan het zijn dat je juist dan eerder geblesseerd raakt.
Wat betreft intervallen worden er al veel goede tips gegeven. Wissel het vooral af anders mis je het effect. En sla vooral de kracht training niet over. Helpt je echt!
Oei hopelijk morgen beter Goof. Kan niet iedere dag top zijn natuurlijk.
Tiggs, hopelijk voelt het morgen beter aan.
Ik zit sinds feb in het onderwijs (ondersteunend) en heb nu dus ook schoolvakanties. Echt super fijn! Alleen jammer dat ik totaal geen flexibiliteit meer heb maar je kan niet alles hebben he.
Hier had ik wel wat last na mijn walk/run maar met koelen en een nachtje rust was het eigenlijk bijna helemaal hetzelfde als ervoor (nog zeker niet pijnvrij maar wel acceptabel). Gister ben ik naar een spa geweest en daar heb ik heerlijk gezwommen in het thermaal water. En tegen alle verwachting in had ik daar dus echt veel last van achteraf! Net waar je het niet verwacht zeg maar.
Dus weer goed koelen, rust...
Vandaag lekker eigenwijs toch een klein rondje gaan trailen op een paadje dat ik 10 jaar geleden ofzo eens gewandeld heb waarvan ik wist dat het erg mooi was. Het heeft hier de afgelopen 48 uur flink geregend dus het was op sommige stukken wel echt heel nat (lees een mini rivier) maar het was prachtig. Ook nog een ree gezien die echt mega hoog kon springen (kan helaas geen filmpje plaatsen). Echt enorm genoten. De stijle stukken omhoog gewandeld om mijn been te ontzien (Oke goed excuus dat ik gewoon conditioneel niet omhoog kwam

Ik heb nu wel nog meer last van mijn been dus of het slim was... Waarschijnlijk niet. Maar oordeel zelf maar, was het de moeite waard?

Nu word er een week lang niet gerend alleen gewandeld. Hopelijk gaat dat goed en knapt mijn been er dan van op.
Morgen gaan we wandelen op een van mijn favo plekken van Auvergne. En tevens een van de meest bekende plekken. De Puy Dome