Ik Ben vanmiddag even naar het Besthmenerven geweest. Waar gaucho ook pas een foto van plaatste.
Een bankje in de schaduw opgezocht,en gewoon een poosje genieten.
Op het vlonderpad lagen een Paar hagedisjes te zonnen.
Verderop op een boomstronk nog een.
BeFunny
Geplaatst: 14-08-23 15:41
Wat een mooie foto's van iedereen
Wij zijn thuis. Helaas flink verkouden en keelpijn. Dus naast rommelen in de tuin. Wasjes draaien en het huis proper maken doe ik niks. Hopelijk valt gaat de verkoudheid snel over want dan kan ik weer hardlopen enz. 2 september heb ik de loop op de Veluwe en zou dan juist deze week wel aardig wat willen lopen en volgende week de dagen ervoor wat rust. Maar dat gaat hem waarschijnlijk niet worden zo.
Maar na hard werken in de tuin, gras maaien, onkruid wat we niet wilde weghalen. Parasols neerzetten etc ziet de tuin er wel ook uit als ons eigen paradijsje
Gaucho wat prachtig. Was gisteren zelfs op het nieuws dat de heide zo prachtig is.
Goof
Geplaatst: 15-08-23 14:19
Wat een prachtige luchten en heide op jullie foto's. Het licht werkte lekker mee. Balen dat je zo verkouden bent Befunny. Ik helaas ook, voel me behoorlijk beroerd eigenlijk. Bootsie, jammer dat je vakantie voorbij is he. Ik heb genoten van je foto's. Dat ene pad zag ik toevallig van de week langskomend ergens op facebook ofzo. Faringo, grappig. Veel plezier in Alkmaar. Ik vond het een pokkeeind rijden haha. Lizard, wat leuk, al die hagedisjes. Ah, die Coco. Mijn lab vindt bramen ook zo lekker!
Laatst bijgewerkt door Goof op 15-08-23 14:25, in het totaal 1 keer bewerkt