Lieke schreef:Pff, klinkt als een heftige training Ieris, wat bedoel je precies met een onderhoudschema?
Musli, mooi doel, pittig tempo. Waar vind je die raceprognose bij Garmin? Die van mij geeft dat alleen voor de 5.
Namiro, ook mooi doel gekozen, dan ben je heel wat uur onderweg.
Karin de B, ik blijf in herhaling vallen, lijkt wel of iedereen een doel heeft uitgekozen. Ga je voor uitlopen of heb je ook een tijd in gedachten?
Germie, kun je de piepjes niet uitzetten? Ik train met een sporthorloge van Garmin en die piept eigenlijk alleen als ik niet meer in de gewenste zone zit of juist terugkom in de gewenste zone. Loop ik de hele tijd in de gewenste zone, dan blijft hij stil.
Hier nog even nagedacht wat er zaterdag niet goed ging en achteraf zat ik al veel te vroeg te hoog in mijn hartslag. Mijn laatste tempoloop van 12 km bleef ik de hele tijd in zone 4, maar zaterdag zat ik al na 20 minuten in zone 5. Ook al was mijn hoofd degene die als eerste opgaf, ik had nooit een HM in zone 5 kunnen uitlopen.
Gister wel weer lekker kort loopje gedaan, heerlijk dat het nu weer koeler is buiten.
Als je Garmin Connect opent en dan naar prestatiestatistieken gaat kun je op het knopje raceprognose klikken. Daar krijg je de prognose voor de 5km, 10km, halve marathon en marathon.
Het was van het weekend ook gewoon te warm om lekker te kunnen lopen. Niet raar dat je hartslag hoger was dan normaal en dat je het niet vol hield. Volgende keer beter, met iets praktischer weer voor een snelle HM
@SV de raceprognose geloof ik gelukkig zelf ook niet, maar onder de 48 minuten moet volgens mij haalbaar zijn. Dus daar ga ik voor. @Namiro, ik ga een schema van Garmin volgen voor de 10KM. Ben benieuwd wat die me laat doen. Deels zal ik het ook gewoon op eigen gevoel doen hoor