Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sheran schreef:lenaa_tje schreef:Ik kan niet thuiswerken, dit was mijn enige dag thuiswerken omdat mijn klassen toetsen hebben maar het ging om eventueel zo’n verklaring uitprinten.
Miste jij een printer Sheran? Die heb ik zelf niet echt gemist. We konden dingen door de repro laten printen kregen we het per post.
Ja, ik miste het wel. Niet dat het strikt noodzakelijk was, maar de toetsen uit de eerste toetsweek werden gescand en opgestuurd, zodat je op de computer moest nakijken. Dus het handigste is dan toch printen óf zo'n tekentablet aanschaffen. Vooral voor die dingen. Of cijferlijsten voor vergaderingen waar je dan toch wel even aantekeningen op wil maken. En andere nakijkdingen. Niet per se noodzakeliik maar scheelt wel veeeel tijd.
Zebrastreep schreef:lenaa_tje schreef:Ik kan niet thuiswerken, dit was mijn enige dag thuiswerken omdat mijn klassen toetsen hebben maar het ging om eventueel zo’n verklaring uitprinten.
Miste jij een printer Sheran? Die heb ik zelf niet echt gemist. We konden dingen door de repro laten printen kregen we het per post.
Dan kun je er wel bijna vanuit gaan dat je een geprint exemplaar krijgt van je werkgever.
moonsparkle schreef:ja want niemand mag na 18 uur op straat dus ALLE winkels zijn dicht. Want je MAG niet op straat.Alle winkels? Is dat ook de supermarkt? Wel wat anders dat hier de scholen juist dicht zijn en daar open.
moonsparkle schreef:Benzz schreef:Vroeger waren de winkels altijd open tot 18 uur he! En had ook iedereen zijn boodschappen.
Maar dan maakte het niet uit als er veel mensen tegelijk kwamen, dat maakt het grote verschil nu. Zelf was ik altijd nog voor zondag de winkels dicht houden