Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en dan ook nog afvallen, heerlijk, zo wil iedereen wel afvallen haha!
maar inderdaad te weinig eten is ook heel slecht en ga je niet van afvallen.
gaucho schreef:Snippergroen schreef:Degenen met een stappenteller.. hebben jullie een losse of gebruiken jullie een app of horloge? En rekenen jullie een training bij je stappen of los?
Simpel horloge met bijbehorende app. Ik doe gewoon alle stappen op een dag, anders wordt het me te ingewikkeld
mijn horloge telt ook de stappen maar neemt daar inderdaad mijn trainingen in mee. Op naar heel oktober 12.000 stappen per dag! Is gisteren in ieder geval gelukt
gaucho schreef:Snippergroen schreef:Degenen met een stappenteller.. hebben jullie een losse of gebruiken jullie een app of horloge? En rekenen jullie een training bij je stappen of los?
Simpel horloge met bijbehorende app. Ik doe gewoon alle stappen op een dag, anders wordt het me te ingewikkeld

Nooit geweten dat dat ding zoveel pijn kan veroorzaken 

. Inmiddels afgestoft en al een aantal keer gebruikt.

Net nog even goed gecompenseerd met heuvel training tijdens het hardlopen.

eten was on point. Weinig bijzonders...
Snippergroen schreef:Degenen met een stappenteller.. hebben jullie een losse of gebruiken jullie een app of horloge? En rekenen jullie een training bij je stappen of los?
MuSLi schreef:Snippergroen schreef:Degenen met een stappenteller.. hebben jullie een losse of gebruiken jullie een app of horloge? En rekenen jullie een training bij je stappen of los?
Ik heb een sporthorloge. Die meet ook de stappen. Ik maak geen onderscheid in wel of geen training. Tijdens die training maak ik ook gewoon stappen
m'n 12.000 stappen missie motiveert wel! Was klaar met mijn training en zat pas op 8000 stappen (kantoordag
) dus nog even op de crosstrainer gesprongen en toch mijn missie gehaald.
. Dus nu hard aan de bak! Gisteren een lunch na het klimmen en pizza afgeslagen, dus dat is al een goed begin! Net met vriend ruim 4km gewandeld, dus ook lekker
.