Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Giolli schreef:En toch zo vriendelijk altijd blijven, ik was al lang een paar keer uit mijn panty gesprongen.![]()
Ik vind Rutte het harstikke goed en sportief doen doorgaans.
Berdien schreef:Vooralsnog vaart Rederij Doeksen gewoon nog naar de eilanden: https://www.rederij-doeksen.nl/corona
MizzMontana schreef:LadyMadonna, Daarvoor zou ik wel bereid zijn om van buren met een baan in de zorg kinderen in huis te nemen.
Buurvrouw werkt bijvoorbeeld bij de tandarts, zou haar kinderen wel een aantal dagdelen op vangen.
Berdien schreef:Hoe zouden bioscopen dat doen? Een beetje zaal zit ook meer dan 100 man in..
cursebreaker schreef:Giolli schreef:En toch zo vriendelijk altijd blijven, ik was al lang een paar keer uit mijn panty gesprongen.![]()
Ik vind Rutte het harstikke goed en sportief doen doorgaans.
Eens!
Het niet sluiten van scholen blijft bij iedereen die aan't woord is weer terug komen. Ben echt heel erg benieuwd of er na dit debat toch nog wat gaat veranderen qua maatregels.
Citaat:Het aantal coronapatiënten in het Amphia ziekenhuis in Breda neemt zo snel toe dat het ziekenhuis rekening houdt met een scenario waarbij de intensive care over een paar dagen al vol ligt.
Shadow0 schreef:Ik denk dat de scholen morgen een rommeltje zullen zijn (half wel, half niet, ouders die hun kinderen niet laten gaan, schoolleiders die zelf initiatief nemen) en dat ze volgende week allemaal dicht zijn.
Arabesk schreef:Shadow0 schreef:Ik denk dat de scholen morgen een rommeltje zullen zijn (half wel, half niet, ouders die hun kinderen niet laten gaan, schoolleiders die zelf initiatief nemen) en dat ze volgende week allemaal dicht zijn.
Dat denk ik ook. Bovendien leraren worden vanzelf ook ziek, dus vallen er nog meer lessen uit, het wordt sowieso een chaos.
En daarbij; andere landen zullen f*cking kwaad zijn over deze lakse aanpak. Ierland was al pissed en gooit wel de scholen dicht, dus die zijn helemaal laaiend als ze dit horen.
Shaggy09 schreef:Hoe zit het vooralsnog met kroegen/bioscopen/uitgaansgelegenheden bij jullie?