Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Ik hou er vooral van als een shop klein is en waar iemand oprecht aandacht voor je heeft en de tijd neemt.
Roze en goud vind ik zelf niks, de shop waar ik veel kom heeft veel groen, veel planten en rustige kleuren. Heerlijk rustgevend.
Arethe schreef:Wat ik zelf ook graag heb is een lichte shop. Ik loop vaak genoeg langs tattoo shops die er heel donker uit zien van buiten en waar je de ruimte niet goed kan zien. Dit vind ik persoonlijk niet zo prettig, zo’n donker hol gevoel.
BeFunny schreef:Ik kom even met een vraag. Ik wil graag een tattoo. En natuurlijk niet zomaar. Ik weet wat ik wil maar ik kan niet tekenen.
Ik wil dat mijn hondjes erin bewerkt zitten en hondenpootjes en mensen voeten en een beetje een weg die staat voor een zware periode. Maar dat moet dus verpakt in één niet al te grote tatoo en liefst met beetje 3D effect waar iets eruit kan springen en het andere juist wat vervaagd. Dus ik heb het niet aangedurfd nog om hier iets mee te doen. Weten jullie iemand een tattoo artiest die hier iets mee kan?
njiloj schreef:BeFunny schreef:Ik kom even met een vraag. Ik wil graag een tattoo. En natuurlijk niet zomaar. Ik weet wat ik wil maar ik kan niet tekenen.
Ik wil dat mijn hondjes erin bewerkt zitten en hondenpootjes en mensen voeten en een beetje een weg die staat voor een zware periode. Maar dat moet dus verpakt in één niet al te grote tatoo en liefst met beetje 3D effect waar iets eruit kan springen en het andere juist wat vervaagd. Dus ik heb het niet aangedurfd nog om hier iets mee te doen. Weten jullie iemand een tattoo artiest die hier iets mee kan?
Zoek eens wat artiesten op online in de buurt. Spit hun social media uit en kijk of hier iets tussen zit wat je aanspreekt.
Zo ja, gewoon een berichtje sturen en kijken of het kan.