Mama3 schreef:Ik lees eigenlijk alleen nog maar mee, maar wil toch even reageren op het feit dat er met regelmaat wordt gesproken over het creëren van een calorietekort waarbij het niet uitmaakt wat je eet, maar je afvalt bij een tekort.
Ik ben het eens met Kimmie over het maken van gezonde keuzes.
Jullie doel kan toch niet alleen afvallen zijn? Het lijkt mij in ieder geval dat je gezond wilt afvallen en een lager vetpercentage wilt hebben dan dat je had..
Wat heb je eraan als je straks bijvoorbeeld 60 kg weegt met een vetpercentage van 40% en/of Visceraal vet van 9.
Dan hou je jezelf toch voor de gek? Dan zie je er alleen slank uit, maar heb je alsnog geen gezond lichaam.
Daarbij denk ik dat als je dagelijks een ongezonde keuze maakt, je veel sneller in een oud patroon terugvalt.
Klopt hoor. Hier in het topic wordt ook echt aangeraden jezelf een gezonde levensstijl aan te meten, aangezien dat ten eerste helpt met afvallen en je ten tweede ook gezonder houdt. Dat gezegd hebbende, het is niet nodig alleen maar gezond te eten bij het afvallen, maar wel beter. Een gevarieerd eetpatroon is dus het beste, en tja, daar zit af en toe iets gezonds bij. Ik reageerde enkel op het feit dat kimmie zei dat je niet af kon vallen van alleen maar ongezond eten, maar dat is niet waar.