[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 11:04

DS, dat zei ik ook. 8 orders later...... _O- :')

eenitraM schreef:
Niniane schreef:
Haar stem en manier van praten is echt niet om aan te horen. Echt dat stereotyperend, leeghoofdig Amerikaans/Californisch

Ze komt uit Alabama...

Heeft iemand ervaring met de UD-Vice matte lipstick?

Yess ik!

DnT, welke serum heb je? Volgensmij hebben wij qua "problemen" praktisch gezien dezelfde huid dus is misschien voor mij ook het proberen waard..

Ik zag het artikel van Linda, thanks! Ik denk dat die snel in m'n stash komt. _O- Vind het altijd grappig hoe we bij bepaalde dingen in de make up meteen aan iemand kunnen denken, omschrijft toch meteen iemands stijl!

irisje2, Douglas/MAC en Ici Paris/Urban Decay ben ik zelf geweest en bij beide super geholpen. :) Kan me herinneren dat Eline bij Etos was geweest en die vond het daar ook top, dus ligt net aan wat je ook qua budget hebt en wil uitgeven! :)

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 11:13

Ik gebruik Estee Lauder Advanced Night Serum in combinatie met Estee Lauder Hydrationist dagcreme.
En 1x per week gebruik ik Glam Glow thirsty mud masker, maar dan smeer ik hem dun op en laat hem de hele nacht zitten.

Mijn huid is echt nog nooit zo goed geweest!

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 12:22

Wie had ook alweer roze eyeliner op hier laatste? Shizzel was jij dat? Welke was dat? (komkommertijd op werk.. :+ ) Heb wel een mooie bij Kiko gezien, leuk prijsje om mee te experimenteren 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 12:27

Was ik ja. :)) Boots van Colourpop! Heb een tijd die van Kiko gebruikt en H&M maar vond ze niet zo fijn aanbrengen.

Thanks, denk dat ik die ook maar eens ga proberen want het loopt me soms de spuigaten uit. :')

Suus___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 12:33

Hier ook ervaring met de ud lipsticks, erg fijn :j

Suus___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 14:54

Even snel js masochist opgedaan, sorry voor de rest van mn hoofd :=
Afbeelding

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 15:07

Woooow, die staat je gaaaaaaf! Wel echt een avondkleur als je t mij vraagt.
Maar beeldig!! Daar wil ik wel een keer een full face mee zien.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 15:18

Ja dat vind ik nou ook een mooie kleur! Beetje raspberry kleur? Prachtig! Kan je goed hebben.

Suus___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 15:23

Dit is ook wel echt een suus kleurtje dus met deze wist ik wel dat ik goed zat, thanks meiden :)
Ik vind t trouwens niet perse een avondkleur, maargoed heb dan ook geen avondkleuren wat mij betreft kan alles overdag ook :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 15:30

Haha, je mag m van mij dragen wanneer je wil. Maar ik vind m echt geweldig passen bij een feestelijke outfit of iets glams. :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 15:36

Suus ik vind dit zoveel mooier dan full face (foundation etc). Ik vind je foundation er vaak een beetje droog/haast cakey uitzien en het zet rimpels aan die er zonder foundation niet zijn, of iig niet zo duidelijk, zoals onder je ogen (ik krijg dat ook snel van foundation/concealer op dat soort plekken). En daarbij heb je zulke leuke sproetjes die je anders niet ziet!
Ieder zijn smaak natuurlijk, maar ik vind dit echt zoveel mooier :j

Suus___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 15:41

Ik vind mn donkere kringen niet erg mooi.. En als ik t warm krijg wordt ik een tomaat..
Blijf t gek vinden dat ik op fotos een soort rimpels krijg..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 16:08

Vind het ook supermooi zo Suus!

Ik hou niet zo van kleuren verbinden aan seizoenen of momenten van de dag. Ik heb zelf altijd zoiets van, als ik gele oogschaduw wil doen in de winter doe ik dat en felroze lipstick kan voor mijn doen ook prima dan. _O- Hetzelfde met die dingen waarin ze zeggen wat mooi bij bruine of groene of blauwe ogen past, heel handig maar ik doe zelf wel wat ik wil en bepaal zelf wel wat mooi staat :)) _O- Zelfde met kleren, geen jurkjes in de winter? Gewoon panty eronder en gaan met die banaan. Hele nette kokerrok aan? Dr. Martens eronder. Of die "do's en don'ts" videos. Gewoon er tegenin gaan, daar hou ik dan weer van. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 16:19

Ik zit echt al zeker 5 min te staren naar je foto en te denken "wat is hij anders bij jou..."
Tot ik me realiseer dat ik Unicorn Blood in mijn hoofd heb ipv Maso :')

Staat je goed!
Verder ga ik helemaal met Fenrir mee, ik vind dit ook mooier :j

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 16:26

Ik heb een vloeibare eyeliner gekocht (normaal gel of potlood), maar met aanbrengen komt het op mijn wimpers en zien die er vervolgens niet meer uit wanneer ik mijn mascara aan wil brengen. Hebben jullie dit ook? Hoe is dit op te lossen? (Als ik het van mijn wimpers af wil halen ben ik bang dat ik mijn eyeliner alsnog verpruts)

Suus___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 16:27

Dat heb ik ook.. De reden waarom ik enkel nog stifjes of gelliner gebruik dus geen advies hier sorry..

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 16:28

Ik heb (nog :') ) geen verstand van foundation ed dus geen mening. Ik hou me ook niet aan seizoenen (behalve gele nagellak, wanneer ik die opdoe als ik albino-wit ben = winters, dan lijk ik net iemand in zijn laatste levensfase) en doe ook lekker waar ik zin in heb :+

Trouwens, mbt 1 oktober: ik heb in het weekend 40% korting bij NS. Ik reis vanaf Dieren/Arnhem dus als iemand mee wil op mijn korting kan dat :j

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 16:47

Dreamy schreef:
Ik heb een vloeibare eyeliner gekocht (normaal gel of potlood), maar met aanbrengen komt het op mijn wimpers en zien die er vervolgens niet meer uit wanneer ik mijn mascara aan wil brengen. Hebben jullie dit ook? Hoe is dit op te lossen? (Als ik het van mijn wimpers af wil halen ben ik bang dat ik mijn eyeliner alsnog verpruts)

Ik denk dat je je eyeliner te recht voor je ogen houd. Lastig uit te leggen dit, maar als je je eyeliner evenwijdig aan je ogen houd zal het een stuk beter gaan :)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 16:48

Ik vind dit mooi maar vind met foundation ook mooi Suus :) ik weet dat jij estee lauder double wear oa gebruikt, moet eerlijk zeggen dat ik ook aardig wat rimpels toon met die foundation. Die is gewoon wat droog/cakey dus geen favoriet van mij

Suus___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 17:09

Ja gecombineerd met hourglass andere zijn nu te licht voor me helaas

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 17:26

Grappig dat iedereen het zo mooi vind. Ik vind het juist geen mooie kleur en niet bij je passen. Maar misschien is dat anders met een fullface. Verschillende smaken :P

Suus___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 17:35

Waarom vind je t niet bij me passen eline?
Ik vind m supergaaf!
Zal m wel een keer fullface opdoen al vinden sommige dat ook niet mooi :=

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 19:00

Mensies ik kom even weer binnen vallen, wil er iemand mijn neppe lime crimes vam aliexpress hebben? Ik vind ze echt ontiegelijk stinken en doe ze niet op. Zijn er 6 stuks.
Liefst ophalen in winterswijk en anders voor de verzendkosten over te nemen.(moet dan wel eeest uitzoeken wat die kosten zijn).
Ze zijn allemaal overigens maar 1x aangebracht.

Afbeelding

Oh en ik ben net terug van vakantie maar geloof dat ik nu geen passende foundation meer heb na de zon :+
Ga ook geen nieuwe aanschaffen dan maar paar maand niks op tot de kleur weer afgezakt is. Kan het geld nu echt niet missen.
Laatst bijgewerkt door marlonFloris op 18-08-16 19:03, in het totaal 2 keer bewerkt

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 19:02

Ik vind het ook echt een gave kleur! Zit ook echt mooi op je lippen :D

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 19:04

Je bent zowel full face als bare face prachtig suus! Niet zo praten jij :oo

Dat met die eyeliner is lastig inderdaad. Kan aan je wimpers liggen, kan aan de eyeliner liggen en bij sommige is dat ook geen geschikte eyeliner. Dan is een eyeliner op gelbasis beter voor je (in een potje, breng je aan met penseeltje). Of een pennetje. En vooral gewoon blijven oefenen. Eyeliner blijft altijd wel een struggle!!

Vandaag mijn look. Vrij simpel gehouden, kreeg het niet meer goed op de foto helaas. Ogen hebben meer kleur als lijkt op foto.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding