[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 07:57

Ik ga ook meelezen :D

Anderhalve week geleden hebben we een derde gaatje en een extra helix gedaan. Waren met de helix begonnen om te testen of het zou werken om thuis te doen := toen ook derde gaatje dus gedaan. Helix voelde ik niks van, derde gaatje was wel even gemeen.

Had alleen toen nog de verkeerde naalden, we hebben gewoon die van de paarden gebruikt dus zonder omhulsel om die piercing erdoor te halen. Dus mn oren zijn wat mishandeld maar ze doen het goed. Helix is nog wat geirriteerd dus daar heb ik eergister ringetjes ingedaan ipv stokjes.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Heb nu ondertussen echte piercenaalden gekocht dus hopelijk wil dat beter.

Ik ben trouwens als de dood voor naalden, echt een mega naaldenfobie :=

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 07:59

Pepperrr schreef:
9 juli (ja duurt nog even, maar was de eerstvolgende datum dat mn beste vriend mee kan _O- ), mn tepelpiercings zetten :):)

Nog tips voor een soepele genezing?

Ik wil dit ook maar ik durf niet _O-

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 21:21

anoukwendy schreef:
Pepperrr schreef:
9 juli (ja duurt nog even, maar was de eerstvolgende datum dat mn beste vriend mee kan _O- ), mn tepelpiercings zetten :):)

Nog tips voor een soepele genezing?

Ik wil dit ook maar ik durf niet _O-

Gewoon doen! Neem een goede vriend/vriendin mee en maak een afspraak. Kun je er niet meer onderuit ~~}>
Ik durf ook nog steeds niet maar mn beste vriend sleept me aan mn oren mee naar binnen als ik niet ga _O-

Thuis piercen zou ik dus echt niet durven he :=
Zegt degene die haar eigen arm en benen vol getatoeerd heeft :')

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 21:50

fleur_yen schreef:
Vanmiddag is m’n triple scapha afgemaakt. Buitenste 2 zitten er sinds augustus in, middelste bloempje is er vandaag in gezet. In deze kleurencombi heb ik ook een sieraad in m’n conch zitten sinds een paar maanden. Superblij mee, alleen m’n helixen mogen nog eens een upgrade ;)

[ [url=m/ySWaCV.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/l1prZe.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw! Waar jij jou bloemetje heb, komt bij mij een hondenpootje, sierraad is nog steeds in bestelling bij Lina.... word stiekem ongeduldig!!

Nienke89

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 20:16

Hallo,

Ik heb een vraagje, drie weken geleden heb ik mijn 3e gaatje laten piercen ik beide oren. Ik heb kleine oren dus ze zijn wel door m'n kraakbeen gegaan.
Hoe lang duurt het dan voor ze genezen zijn? 6-8 weken zoals een normaal gaatje in je oorlel of 3-9 maanden zoals een andere piercing die door kraakbeen gaat?

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 20:40

3 tot 9 maanden zoals kraakbeenpiercings. Is niet te vergelijken met een gaatje door de oorlel alleen. Ik heb er links vorig jaar oktober een laten zetten en heeft bij mij een half jaar en hele consequente goede zorgen gekost. Ik draag op dit moment mn koptelefoon nog steeds niet en slaap ook op een reiskussen om geen druk op de piercing te hebben 's nachts.

En geen sauna en/of zwemmen, dat vind ik wel jammer -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 20:45

Ik vind 3-9 maanden ook erg breed. Mijn helix is na 12 maanden nog een bitch. En mijn conch zou ik niet mogen wisselen na 3 maanden ook al is die al goed en rustig.

Maar ik wacht netjes met mijn conch tot de 6 maanden.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 20:15

Mijn conch is zo lief en makkelijk dat ik op mn handen moet zitten om er niet al een ringetje in te doen :')

Ik mocht met 3-4 weken terugkomen naar de shop voor een korter staafje. Dat vind ik wel erg kort, ik heb ook geen last van het langere staafje dus ik laat hem er mooi in.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 21:32

Ik trok met borstelen mn conch eruit, hij zat net 2 weken. Dus zelf gewisseld naar een iets korter en na een week of 4 naar een kort staafje, vond ik mooier zitten en hij heeft nooit moeilijk gedaan..

Nu het balletje van mn forward helix verloren.. wil ze eigenlijk wisselen voor iets moois maar ik durf die slecht omdat het krengen zijn.

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 14:00

Ik laat vanmiddag voor de 2e keer een tongpiercing zetten.
Eerste keer zat ie niet lekker voor m'n gevoel te ver naar achteren... Dus vandaag maar eens kijken wat ze aanraden.

Hopelijk gaat het goed, kan helemaal nergens tegen kwa oorbellen of piercings... Maar je wil wat hé. Haha

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 14:10

Ik heb dinsdag ook een tongpiercing laten zetten :D
Afbeelding
Het is echt mega onwennig, alsof mn tong begrenst is ofzo maar gok dat dat gevoel vanzelf beter word?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 14:13

Cool anoukwendy! Begin is idd onwennig/vervelend zeker als je nog een lang staafje hebt. Maar dat wordt idd beter zeker als je naar een kort staafje mag

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 14:15

Ik laat morgen mijn tweede gaatjes in mijn oren piercen. Voor mij een "eerste" piercing nadat mijn gewone oorbellen vroeger geschoten zijn.
Het stelt niet veel voor, maar toch een beetje spannend :D .

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 14:20

Mars schreef:
Cool anoukwendy! Begin is idd onwennig/vervelend zeker als je nog een lang staafje hebt. Maar dat wordt idd beter zeker als je naar een kort staafje mag

En toch vind ik hem niet mega lang, mn zusje zei dat die van haar echt in de weg zat maar daar heb ik totaal geen last van. Als ik mn tong normaal hou steekt ie amper uit. Het is ook niet mega gezwollen ofzo

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 13:05

Zal die van mij ook even showen, haha!
Even weer wennen, maar deze zit zoveel beter als m'n eerste .. *D

Afbeelding

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 16:49

Eindelijk is project rechteroor gestart.
Vanochtend de conch gezet, volgende maand triple forward helix :)
Blij mee!
Afbeelding

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 02:08

Dames ik stond er toch even versteld van. Vrijdag ben ik geopereerd en heb rond 10.00 mijn tongpiercing eruit gehaald. De volgende dag rond dezelfde tijd weer in gedaan, en hij gleed er gewoon zo doorheen. Geen vliesje, of wat dan ook.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 10:04

Wat gebruiken jullie om je piercing/oorbel te ontsmetten?
Ik heb een zoutpray mee gekregen en heb deze redelijk braaf gebruikt, maar en blijft zo nu en dan wat troep uit de gaatjes komen.
Daarom twijfel ik of de spray het wel goed genoeg ontsmet. Of ik heb gewoon geel geduld, want ze zitten er pas 3 weken in :D !
Ze doen overigens geen pijn, alleen iets gevoelig als je er harder aan komt.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 10:34

Sterilon werkt goed bij mij. Ik duw mn piercing naar voren, drup er wat op en duw hem weer naar achteren en dan drup ik aan de achterkant nog wat. (Gaat ook om 2e oorbel gaatje) dan weet je dat er ook binnenin het gaatje wat van dat spul zit.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 11:19

Als het ontstoken is doe ik er ook sterilon op. Vrij agressief en niet aan te raden volgens velen, maar ach :+

Als het niet ontstoken is doe ik er niks mee. Af en toe wat opgedroogde korstjes/troep haal ik er onder de douche van af en that’s it. Als je een normaal wondje hebt blijf je het ook niet eeuwig ontsmetten en open maken, toch?

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 14:46

weet iemand waar ik zo'n soort conch piercing kan kopen? Of het kettinkje? Ik wil zoek een goudkleurige van titanium of stainless steel.

Afbeelding

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 16:15

Ik heb er zelf eentje gemaakt van een oud armbandje. Maar als je piercing chain opzoekt vind je veel opties!

(Het is simpelweg een kettinkje dat je vastmaakt aan een simpele barbell piercing.)

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 18:49

Aight: oh dat is leuk zeg! Wil je laten weten als je wat gevonden hebt? zoiets vind ik ook wel tof!

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 20:22

Pff ging een tijd goed met mijn conch. Tot nu. Wilde hem net schoonmaken en ineens allemaal pus. Hij is nu ook weer helemaal aan het opzwellen. Geen idee wat er spontaan is gebeurd ;(

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 20:29

Ik had dat met een aantal piercings 2 dagen voor corona zich uitte. Bij mij is zoiets vaak een aankondiging voor ziek zijn. En als m'n piercings nog niet helemaal genezen zijn dan kan ik aan hen merken wanneer m'n maandelijkse eraan komt :Y)