Mooie ooglooks komen er voor bij zeg. Hoe krijgen jullie die in vredesnaam zo goed op de foto? Ik doe wel eens een poging tot maar de kleuren komen dan totaal niet tot hun recht of ik sta er debiel op
Vanmiddag lekker vrij van mn werk dus ga de douglas maar eens bezoeken om wat ysl lipsticks te swatchen aangzien ze nu 25% korting hebben En vl wil mij graag een ''kleinigheidje'' doen voor valentijnsdag en wat kan je nou beter geven dan een ysl lipstick? hihiii
NYC2B
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-15 10:03
Deijs schreef:
Ohneee daar gaat mijn no buy tijd
Ik heb Pure Hollywood en Lovely besteld.
Goeiemorgen Melis!
Oei ik besef me net dat ik heel erg sterk moet gaan duimen dat ie er niet uit gepikt word door de douane
Melis_x
Geplaatst: 12-02-15 10:16
Djilna
Geplaatst: 12-02-15 10:38
Gaaf Deijs! Ben zo benieuwd! Lovely had ik ook als zijnde potentieel wishlist
Net even op de Nars site gekeken, alle blushes die ik op mijn wish heb staan zijn niet op voorraad En om nou maar iets te kopen om aan de €65 te komen vind ik iets te ver gaan.
Gave look nadine! Loose tof zo alles naast elkaar, ik moest even twee keer kijken jouw ogen lijken en beetje op die van mij Dnt waar woon je? Je mag de paintpots bij mij proberen hoor, net als de beyu basis en misschien heb ik nog wel meer haha
Vraaagje! Ik zoek een goeie eyeliner! Ik gebruikte altijd de eyeliner van essence maar vind die niet echt handig en te nat.. Heb sinds kort ook wimperextansions dus het liefst eentje op waterbasis! Wiee o wie!
Thanks! Ik zal vd week even kijken Heb ook eyeliner van maybeline in dat potje geprobeerd maar dat is niks voor mij
NYC2B
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-15 19:06
RoosG schreef:
Ja NYC, tot nu toe de beste, strakste en zwartste die ik ooit heb gehad.
Ja! Bij gebrek aan KvD tattoo liner is NYC zeker de beste.
Loeky01
Geplaatst: 12-02-15 19:06
Ik zweer bij mijn nieuwe van Maybelline . Hij trekt super fijne lijnen, ookal geven ze aan dat ze super dik moeten zijn. Niet te nat of te droog. Ik vind hem geweldig werken http://www.maybelline.nl/Products/ogen/ ... aphic.aspx
adecuada
Geplaatst: 12-02-15 19:11
Als je er een op waterbasis wilt zou ik die van Blink nemen (dat is een wimperextension merk, dus is er speciaal voor ontwikkeld) Zelf gebruik ik alleen mascara op waterbasis als ik extensions op mijn bovenwimpers heb, zodat ik niet hoef te boenen ten koste van de extensions. Ik heb zelf eigenlijk nooit een speciale eyeliner gebruikt, de extensions worden namelijk niet helemaal tegen de aanzet van je wimpers geplaatst maar ongeveer een mm er van af. Ik gebruik wel weer een olievrije remover om de eyeliner er af te halen!
Heeft iemand het nog meer dat de KvD's snel uitdrogen? Ik heb er 2 gehad maar na een week waren ze al niet super vloeiend meer en na een maand vond ik ze best lastig werken omdat er geen vloeiende lijnen meer mee te trekken zijn, dat vond ik echt heel jammer aan de KvD's..