Netjes van ze dat ze een nieuwe opsturen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

laraxXxemma schreef:Hier ook een pakketje van rituals gekregen in het ziekenhuis
Met dao nacht handcreme , Hammam mint thee, The Wonder Mask en een Chado shower gel.
Vind t echt super tof dat we dat krijgenwe krijgen best aardig wat maar van zo'n groot bedrijf had ik het niet snel verwacht.
, vast jaloers

Vala schreef:laraxXxemma schreef:Hier ook een pakketje van rituals gekregen in het ziekenhuis
Met dao nacht handcreme , Hammam mint thee, The Wonder Mask en een Chado shower gel.
Vind t echt super tof dat we dat krijgenwe krijgen best aardig wat maar van zo'n groot bedrijf had ik het niet snel verwacht.
Leuk hè, ik was er ook zo blij mee!
Verder gaat er niemand op reageren hoor hier, deden ze bij mij ook niet, vast jaloers
![]()
![]()

heb t maar extra dik en op mn nek ook gedaan
Super lief die waardering van iedereen. Van zo'n bedrijf had ik het niet snel gedacht, zeker zo ziekenhuisbreed verdeeld niet en ook voor ons niet, radiologie wordt vaak vergeten met dit soort dingen

en straks voor ik naar bed ga de creme op mn handen doen
HEERLIJK!
Ik vind hem misschien wel beter dan de oude.
had ook al op Social media gelezen dat ze die actie gingen doen, vind t erg tod can rituals en leuk om terug te lezen dat jullie er zo blij mee zijn.