Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Drunksheep schreef:Ik wil ook nog heel graag een sternum tattoo, maar eerst nog even verder afvallen. Dan mag ik weer verder met mijn plakplaatjes verzameling
Als ik afgevallen ben mag ik beginnen met nadenken over nog een piece op mijn arm om weer een stapje verder richting de sleeve te gaan, maar eerst de vetjes eraf haha. Misschien dat ik wel na de zomer aan de binnenkant van mijn bovenarm twee rozen laat zetten
Ook al een artiest in gedachten?
Ik ga hem denk ik weer bij dezelfde artist laten zetten als die mijn olifant heeft gedaan, hij is de laatste tijd ontzettend goed bezig en heeft mooie bloemen in z'n portfolio staan
Ben benieuwd
vind dat altijd erg mooie tattoos (behalve als er zo'n lame Brand New lyrics onder staan). Courses schreef:[ Afbeelding ]
Deze komt erop 10 juni
Mijn eerste komt ook bij Mandy vandaan (kompas met cherryblossoms) en ik ben zoooo verliefd nog steeds eropBij mij was er een dame voor me maar die cancelde alsnog dus toen kreeg ik een mailtje
Ben erg benieuwd hoe die van jou eruit komt, die is ook echt super snel al ingeboekt zeg
en idd iedereen heeft een andere smaak
als je het zelf maar mooi vind.