Gister de hele dag op stal gewerkt en maar 2 nagels zijn een beetje gaan chippen Nu dan maar eens een ander lakje van W7proberen, denk dat ik voor Envy ga
Heb even een vraagje. Wat is dit voor finish: China glaze - Thunderbird want ik twijfel heel erg. Het is geen creme kleurtje. Maar is het dan shimmer? Ik weet het niet zo goed...
Skessa_
Geplaatst: 26-01-14 12:28
ja geen centjes eigenlijk.... moet sparen voor andere dingen
ambre
Geplaatst: 26-01-14 12:31
Thunderbird is geweldig mooi! Deze swatches doen hem geen recht.
Anc ik heb je blog gelezen over die paarse kleur. Hij is echt ZO gaaf! Wat je schrijft over de ruwe finish herken ik wel. Ik ga vandaag misschien even aan de slag met Pussy Galore. En me even meer verdiepen in de wereld van de blog. Ik vind het toch wel ERG leuk. En de bezoekersaantallen vallen me voor een beginnend blogje niet tegen.
Tazzey
Geplaatst: 26-01-14 16:31
.
Laatst bijgewerkt door Tazzey op 02-02-22 10:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Zo, weer terug van de, helaas ietwat tegenvallende, beurs. Wel geslaagd voor een reserve lamp, een tafel afzuiger, 5 Konad lakjes, een armsteun en folie. En t was gezellig
Dank je wel Anthea!!!!!!! Kan echt niet wachten tot ik Carter in mn handen heb, was echt volgens mij bijna geneigd om m van Anc dr nagels af te trekken, vond 'm zo achterlijk mooi . En Payton natuurlijk . En Chyna . En ... En... En... Is die blauwe trouwens Dream?
Pussy vond ik zelf echt een mega tegenvaller, weer té kleine glittertjes..
Iemand in dit topic had toch de essence superheroes lakjes? Mag ik vragen waar je die gekocht hebt? ben al langs 2 verschillende kruitvaten geweest maar kon ze nergens vinden..
Ik had ook de essence superheroes, allemaal Ik heb mijn vader naar de kruidvat op amsterdam arena gestuurd, kwam hij toch langs, en die had 2 weken geleden volle schappen van de LE's
Idd, als dat bij een klant gebeurt doe ik 1 nagel gewoon opnieuw (en binnen een week = gratis). Heb het gelukkig zélden, maar tja, t kán weleens gebeuren
Zoya is bij Anthea besteld . Hier in NL kun je wel terecht bij een paar webshops, geloof npf en pp.
Yonker
Geplaatst: 26-01-14 20:21
Yv_ schreef:
He Nel, heb je een chip meid ?
Tazzey
Geplaatst: 26-01-14 20:22
Ik denk dat ik die paarse Zoya wil gaan bestellen een keer. Ik vind hem zooo gaaf. Maar voor deze maand heb ik wel weer even genoeg gekocht. Van dit soort topic word ik wel hebberig hoor
Heeft iemand van jullie ervaring met de Beautybox? Ik heb er één besteld om te kijken of het wat is. Al is het alleen al dat er een pakje onderweg is waarvan ik niet weet wat erin zit. Krijg er een -gevoel van.