Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daNiielle_ schreef:KarinvdM schreef:Dan kan het ook nooit tegenvallen. Zolang je zelf maar verschil merkt en ziet!Als ik die verschillen lees heb ik bijna spijt dat ik de cm niet bijhoud.
De berichten over eten werken aanstekelijk, heb zomaar een zak appels en wat bananen gehaald. Ik eet echt nooit fruit
Theake schreef:daNiielle_ schreef:Behalve dat ik dan nog heel fanatiek push ups doe en mevrouw dan al bij de volgende oefening is.
Ik zie ook al een mooi verschil bij mijn buik, en voel me echt veel fitter!
Dat heb ik ook!!
Davinia_ schreef:Ik ben er klaar mee! Al minimaal 2 weken wil ik dit gaan doen, maar ik heb iedere dag weer een nieuwe smoes klaar. 'Ik heb hoofdpijn' 'Ik ben moe' 'Ik begin morgen wel'.
Vandaag weer..
Maar nee! Ik wil strakker in m'n vel zitten, dus ik ga NU beginnen! Sportschoenen aan en gaan! Ik heb nu erge hoofdpijn, maar die hou ik toch wel, of ik nu ga sporten of niet!
Wie geeft mij die schop zodat ik over 10 minuten niet nog steeds hier op de bank zit?!
SteffiiY schreef:Fitness matje moet ik nog even halen, wil misschien vanavond kijken bij decathlon of ze er eentje hebben.
Marit schreef:Nou, dag 11 zit er op. Tijdens de walking push-ups vond mijn kat mijn handen interessant en na een tijdje ging hij erop jagen en viel me aanIk schoot in de lach met een kat aan m'n arm dus heel serieus werd die oefening niet meer
Arianne1993 schreef:SuzanLarissa schreef:Waar hebben jullie je fitness mat vandaan?
Ik vind ze nog best prijzig
De action heeft nu fitnessmatjes