Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Britt90

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 17:17

Ik had er 1 bij Kruidvat, voor.. 7 euro o.i.d.?

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 17:18

Wow Elies! Je bent qua centimeters misschien niet veel opgeschoten, maar die foto's... :oo Jaloers! Vooral je bovenbenen zien er een stuk strakker uit en in het zijaanzicht zie je ook echt het verschil. Super joh, daar ga ik ook voor! :D
Qua centimeters gaat het bij mij om buik en billen trouwens al de goede kant uit, alleen rond mijn benen ben ik nog geen centimeters kwijt. Jammer, want daar had ik er eigenlijk het meeste op gehoopt. Maar hé, ik ben nog maar op de helft. Vandaag dag 16 en ik kan de oefeningen vrijwel allemaal goed volhouden. Sommige zelfs op de Nathalie manier! Alleen die planks blijven hell. Volgens mij lijk ik daar inderdaad wel een beetje op de olifant die een aantal pagina's eerder voorbij is gekomen.

Voor de mensen die nog een yogamat nodig hebben, ze zijn u bij de Lidl te koop voor 20 euro. Geen idee wat die dingen normaal gesproken kosten, maar ze zagen er wel erg solide uit. Stevig en vrij dik, dus vast ook goed geluiddempend voor degenen met onderburen. :+

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 17:19

Zijn die fitness-/yogamatjes ook nog een beetje anti slip?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 17:21

daNiielle_ schreef:
KarinvdM schreef:
Als ik die verschillen lees heb ik bijna spijt dat ik de cm niet bijhoud. :D
Dan kan het ook nooit tegenvallen. Zolang je zelf maar verschil merkt en ziet!

De berichten over eten werken aanstekelijk, heb zomaar een zak appels en wat bananen gehaald. Ik eet echt nooit fruit :o

Haha, dat is waar! En ik zie inderdaad wel duidleijk verschil. :j

AH heeft mango's in de aanbieding voor 1 euro, die zijn ook erg lekker. :9 Ik ga morgen nog maar eentje halen.

Mijn matje vind ik nog best hard, ik lig liever op de vloerbedekking in de slaapkamer, maar daar ben ik weer wat beperkter in de ruimte.

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 17:31

Theake schreef:
daNiielle_ schreef:
Behalve dat ik dan nog heel fanatiek push ups doe en mevrouw dan al bij de volgende oefening is.
Ik zie ook al een mooi verschil bij mijn buik, en voel me echt veel fitter!

Dat heb ik ook!! :')

Dat je spontaan éxtra push ups doet?
Dat heb ik dus NIET :D Ik hààt push ups!
Wel dat ik mij al fitter voel ook, na 3 dagen, of hoe het in je hoofd kan zitten :') Ik loop hier echt al een hele dag de trap op en af te rennen, echt, lopen, gewoon omdat ik waarschijnlijk zo blij ben geen spierpijn meer te hebben :')

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 17:37

Ik ben er klaar mee! Al minimaal 2 weken wil ik dit gaan doen, maar ik heb iedere dag weer een nieuwe smoes klaar. 'Ik heb hoofdpijn' 'Ik ben moe' 'Ik begin morgen wel'.
Vandaag weer..
Maar nee! Ik wil strakker in m'n vel zitten, dus ik ga NU beginnen! Sportschoenen aan en gaan! Ik heb nu erge hoofdpijn, maar die hou ik toch wel, of ik nu ga sporten of niet!
Wie geeft mij die schop zodat ik over 10 minuten niet nog steeds hier op de bank zit?! :D

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 17:40

*schopt* Hup, beginnen jij! Het is in het begin afzien, maar het geeft en enorme kick als je merkt dat je vooruit gaat, dus ik zeg... DOEN. :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 17:40

Als ik dit zie ga ik zo nog even in m'n bikini foto's maken :+ ik wil het ook zien!

Vandaag dag 2 van level 2 gedaan, het ging veel beter!

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 17:41

Davinia_ schreef:
Ik ben er klaar mee! Al minimaal 2 weken wil ik dit gaan doen, maar ik heb iedere dag weer een nieuwe smoes klaar. 'Ik heb hoofdpijn' 'Ik ben moe' 'Ik begin morgen wel'.
Vandaag weer..
Maar nee! Ik wil strakker in m'n vel zitten, dus ik ga NU beginnen! Sportschoenen aan en gaan! Ik heb nu erge hoofdpijn, maar die hou ik toch wel, of ik nu ga sporten of niet!
Wie geeft mij die schop zodat ik over 10 minuten niet nog steeds hier op de bank zit?! :D

SCHOP! 't is echt leuk!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 17:49

Ik schop ook mee! Opschieten jij! ;)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 17:53

SCHÓÓÓP!!!

Ik heb net mijn eigen workout gemaakt via moviemaker, waar ik van de week over vertelde.
Ik heb nu een workoutfilmpje van 47 minuten! :D

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 17:58

*schopt ook mee* :D

ik heb zojuist dag 5 afgerond, het gaat heerlijk hier :D
en ff met de dietiste gebeld, ze gaat me zo even doorwegen met vetpercentages e.d. op haar superduperweegschaal :D

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 18:07

SteffiiY schreef:
Fitness matje moet ik nog even halen, wil misschien vanavond kijken bij decathlon of ze er eentje hebben.

Die hebben ze! Liggen bij de gewichten in de buurt ;)
Een tip, bespaar niet op je matje. Ik heb die van 3,50. Hij voldoet, maar deukt heel makkelijk blijvend in en begint al uit elkaar te vallen. Die van 15/20 euro zijn een stuk degelijker. Dat verschil voel je echt en zal je in duurzaamheid ook merken.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 18:08

SuzanLarissa schreef:
Waar hebben jullie je fitness mat vandaan :)?
Ik vind ze nog best prijzig :o

De action heeft nu fitnessmatjes :j

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 18:12

Ik zag hele mooie resultaten en foto's voorbij komen! Super dames! Werkt ook echt motiverend :j

Ik heb vandaag erg veel gedaan qua beweging en moet vanavond nog een paard rijden, maar heb ook erg op mijn eten gelet. Goed dagje dus tot nu toe.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 18:13

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 18:14

wow netjes elies, ziet er echt een stuk strakker uit. jaloers op je benen!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 18:14

Heb net de eerste dag gedaan en ik vraag me af of dit wel echt goed voor me is en ik ooit nog eens zou kunnen lopen :')

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 18:21

Jolien dankje :D
Heb ze gister niet zien liggen |o
Morgen maar weer ff kijken :D

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 18:23

Haha Davinia, mijn vader vond dat ik liep alsof ik in mijn broek gepoept had :') Kon niet normaal lopen van de spierpijn in mijn kuiten, maar het gaat na verloop van tijd beter hoor :))

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 18:24

Ja, ik hoop het! Daarbij moet ik wel zeggen dat ik een chronische ziekte heb en daardoor niet zo kan sporten als een gezond mens. Dus het is nog maar de vraag of ik dit wel vol ga houden. Maar dan zien we wel! Niet geschoten is altijd mis! :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 18:24

Nou, dag 11 zit er op. Tijdens de walking push-ups vond mijn kat mijn handen interessant en na een tijdje ging hij erop jagen en viel me aan :') Ik schoot in de lach met een kat aan m'n arm dus heel serieus werd die oefening niet meer :')

Ook leuk trouwens hoe Nathalie nog even een halve meter naar beneden gaat zodra Jillian kijkt :+

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 18:36

Zijn de gewichten van de action goed? En hoeveel kosten die?
Als ik een matje haal dan ga ik wel voor de goedkope, moet eerst maar eens zien of ik na deze 30 dagen nog gemotiveerd ben.. :)

Heb heel dapper het aanbod om naar de Mac donalds te gaan afgeslagen! Ooit komt het goed met mij. :Y)

Marit haha dat is ook handig. :')

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 18:38

Marit schreef:
Nou, dag 11 zit er op. Tijdens de walking push-ups vond mijn kat mijn handen interessant en na een tijdje ging hij erop jagen en viel me aan :') Ik schoot in de lach met een kat aan m'n arm dus heel serieus werd die oefening niet meer :')

Haha herkenbaar! :') Mijn kat vond mijn push-ups laatst ook bijzonder interessant, hij zat op zo'n 3 centimeter van mijn gezicht. :))

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 18:40

Arianne1993 schreef:
SuzanLarissa schreef:
Waar hebben jullie je fitness mat vandaan :)?
Ik vind ze nog best prijzig :o

De action heeft nu fitnessmatjes :j

Die heb ik nu ook maar daar glij ik nog meer af dan mijn vloer :\

Wow Elies! Jaloerd op jou taille, hij is echt heel duidelijk, dat hebben er niet veel.
Je lijkt echt lang op de fotos trouwens klopt dat?

Ik baaaal want level twee sw6p is Klote (de 1e keer dan) en ik heb nu veel te weinig ruimte in mijn kamer voor de dingen die ik nu moet doen, maar beneden is het super warm door de kachel en zitten mijn ouders. :(