Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Negerzoen schreef:Dais_ schreef:
Ik 2300Het ging zo goed, tot ik stond te koken en ineens zo trek kreeg in vanalles en nog wat
En dan sta je te koken hè...
Je tosti ziet er wel erg lekker uit zeg! En de kcal vallen me enorm mee! Ik eet tussen de middag 2 bruine boterhammen met ham, kaas en komkommer en kom dan wel hoger uit. De ham is zo vet helaas.. Maar zonder vind ik 'm zo saai
Schouderham is magere ham, die zou je eens kunnen proberen?
Hier weinig striae gelukkig. Hele oude aan de binnenkant van mijn bovenbenen, maar die is bijna niet meer te zien. Verder een beetje op mijn onderrug en een beetje op mijn heupen. Allemaal oud en allang wit
avaluna schreef:@Zilfstar: er komen altijd heel wat kinderen voorbij in verschillende topics, hartstikke leuk, maar ik vergeet ze al snel, maar bedenk me nu dat ik eens een filmpje heb gezien dat door jouw zoon gemaakt is en kan me van het filmpje zelf niet echt iets herinneren, maar zo geweldig je zoon, zo enthousiast, zo'n leuke reporter, ik weet zelfs nog dat hij Stefan heet! Kan me voorstellen dat je waanzinnig trots op hem bent.
Wat mooi en bijzonder die beschermende handen
suzanne_H schreef:Mag ik even mijn frustratie delen...
Was 2 weken goed bezig, 1,9 kilo afgevallen en voelde me er lekker bij.voelde me minder opgeblazen en was heel goed vol te houden.
Nu moet ik bijna ongesteld worden, en heb daar vanaf gister erg last van. Heb me al een aantal keer laten verleiden. Net een slechte lunch gehad en voel me nu slecht. Bah voel me zo zwak. Toen ik net in de spiegel keek voelde ik me ook echt een afstammeling van de walrusachtige.
Blehg..
hannahaapje schreef:suzanne_H schreef:Mag ik even mijn frustratie delen...
Was 2 weken goed bezig, 1,9 kilo afgevallen en voelde me er lekker bij.voelde me minder opgeblazen en was heel goed vol te houden.
Nu moet ik bijna ongesteld worden, en heb daar vanaf gister erg last van. Heb me al een aantal keer laten verleiden. Net een slechte lunch gehad en voel me nu slecht. Bah voel me zo zwak. Toen ik net in de spiegel keek voelde ik me ook echt een afstammeling van de walrusachtige.
Blehg..
Ach joh, onthoud dit:
Je bent al zowat 2 kilo in 2 weken afgevallen, top! Je bent NIET zwak, je bent STERK.
Iedere vrouw is mooi zoals ze is. Mooi zijn houd niet alleen uiterlijk in.
Voor of tijdens ongesteld zijn, zijn de verleidingen groter, zeker wat chocolade betreft.
Geniet van je lunch die je gehad hebt en weet dat het mooie is aan afvallen, dat je ieder moment van de dag weer opnieuw kunt beginnen.
Karin, ik heb als lunch ook 2 boterhammen met smeerkaas op.
http://www.afvallen-weblog.nl/calorieen-tellen-is-dom/
Iemand in de familie had het er ook al over dat die 's middags een broodje kroket at omdat dat minder kcal bevat dan een boterham met kaas.Hij valt overigens heel moeilijk af. Dus dit artikel ga ik goed doorlezen om te vertellen (het is natuurlijk aan hem of hij het aanneemt of niet).